Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scrie răspuns
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

Azi am schimbat valvula de elimnare presiune carter, situata pe partea superioara a capacului de la culbutori din cauza ca simteam presiune pe la capacul de umplere ulei cu moyorul pornit. Dupa montarea unei valvule noi am fix aceeasi presiune. Am incercat sa suflu in furtunul de dupa valvula(cred ca duce undeva in admisie,nu am putut urmari prea bine furtunul)si se simte o contrapresiune destul de mare. Este normal? Ma gandesc ca nu valvula era problema mea ci de fapt e furtunul infundat. A mai avut cineva problema asta?

La capitolul reusite astazi mi-am montat utility box :) , nu ma gandeam vreodata ca o sa desfac atat de multe componente pentru a o putea monta...
Nu am reusit sa comand tavita de sub maneta franei de mana, cica nu se mai fabrica... A reusit cineva sa comande tavita asta?

Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian »

De obicei, presiunea marita in carter este asociata cu uzura segmenti, pistoane sau cilindri motor.Infundarea traseelor de recirculare este putin probabila la modelul R53.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

Am avut presiune in carter de cand am luat masina. Compresia,din nou, mi-a fost masurata in 3 service-uri diferite, Bimmer CT, Mini Garaj si Bavaria si au iesit bune, uzura segmenti e asociata cu compresie scazuta. Cum am spus am suflat pe furtunul de recirculare si opune rezistenta cam mare. Unde duce furtunul asta de recirculare? E normal sa opuna rezistenta mare la suflare?poate face cineva testul si ma dumireste si pe mine :)

Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Sharpe scrie:e doar pompa :!: :!: :!:
am avut ieri o speta ..tot asa nu tragea masina decat greu in ture mari.... inlocuit pompa de benzina .am gasit una de 4 bari de la vw
Vezi ca pompa originala de r53 si r52 e de 4.6 bari, e foarte important asta. Supapa de retur de pe filtru e de 4.55 cu un scop. Ea face flow de comb pe retur in carcasa pompei pentru racirea pompei si surplusul din capacul pompei se duce in rezervor partea cu pompa. Din separatorul de debit , piesa albastra de pe retur se duce o parte din benzina si pe jumatatea de rezervor cu filtrul de benzina pentru egalizare. Daca pompa ta face doar 4 lucrurile astea nu se mai intampla, pompa nu va mai fi racita corespunzator (asa am patit eu cu furtunul de retur in pompa scos) si se va intampla ca la mine,nu mai detailez ca stim povestea si mai ales nu vei mai avea retur in partea de rezervor a pompei, preconizez ca partea de rezervor a pompei se va goli de benzina mai repede decat partea cu filtru si se va dezamorsa desi benzina va mai fi destula in rezervor dar pe partea cu filtrul.

Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Uite aici datele pompei mele de comb demontata de pe masina cautata dupa codul de maker. Sper sa iti fie de ajutor!
Fişiere ataşate
Screenshot_2018-07-24-22-29-13.jpeg
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Sharpe »

corpul tine pompa in benzina permanent .cand scoti corpul din rezervor e plin cu benzina
eu nu am gasit pompa peste 4 bari.....masina merge perfect cu una de 4 bari
am gasit una de 5.1 bari pe ebay

Fuel pump fuel pump BMW mini COOPER S 2002-2006 R50 R53
Product Description
Fuel pump fuel pump BMW mini COOPER S 2002-2006 R50 R53 fuel delivery unit

Technical Details
Voltage: 12 V
Operating Mode: Electric
Pressure [bar]: 5.1 bar
Petrol

Condition:
New: A brand-new, unused, unopened and undamaged item in original retail packaging (where packaging is ... Read more
Product group: Fuel Supply
Reference Number (s) OEM: Fuel Supply System, HOUSING, Fuel Pump, Pump, FLOAT, Fuel Tank Surface Finish: new
Product Type: Electric EAN: 4251044328131
Manufacturer: GEPCO Advanced Technology Manufacturer Part Number: EFM0316
Brand: Unbranded Reference Number OE: 16 14 6 756 185, 16 14 6 765 121, 16 14 6 766 177, 16146756185
.......ghost...
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Sharpe scrie:corpul tine pompa in benzina permanent .cand scoti corpul din rezervor e plin cu benzina
eu nu am gasit pompa peste 4 bari.....masina merge perfect cu una de 4 bari
am gasit una de 5.1 bari pe ebay

Fuel pump fuel pump BMW mini COOPER S 2002-2006 R50 R53
Product Description
Fuel pump fuel pump BMW mini COOPER S 2002-2006 R50 R53 fuel delivery unit

Technical Details
Voltage: 12 V
Operating Mode: Electric
Pressure [bar]: 5.1 bar
Petrol

Condition:
New: A brand-new, unused, unopened and undamaged item in original retail packaging (where packaging is ... Read more
Product group: Fuel Supply
Reference Number (s) OEM: Fuel Supply System, HOUSING, Fuel Pump, Pump, FLOAT, Fuel Tank Surface Finish: new
Product Type: Electric EAN: 4251044328131
Manufacturer: GEPCO Advanced Technology Manufacturer Part Number: EFM0316
Brand: Unbranded Reference Number OE: 16 14 6 756 185, 16 14 6 765 121, 16 14 6 766 177, 16146756185
Corect corpul tine benzina permanent in jurul pompei,practic se umple cand faci plinul de benzina prin orificiul din capacul pompei unde se clipseasa furtunul gri de retur, problema este cand nivelul de benzina scade sub nivelul capacului superior al pompei de benzina,atunci benzina din carcasa e statica pentru ca la tine nu mai vine benzina pe retur sa improspateze(raceasca)benzina dintre cele doua straturi de plastic din carcasa.pompa va functionala temp mai mare decat trebuie si vei pati ca la mine cu pompa care face presiune dar nu si debit pentru ca se tocesc angrenajele din pompa.
Am atasat si captura de ecran cu codul de pompa mea si ce masini/motoare o mai folosesc.
Bafta!
Fişiere ataşate
Screenshot_2018-07-25-07-29-39.jpeg
Screenshot_2018-07-25-07-29-19.jpeg
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian »

Gabriel CT scrie:Salut!

Am avut presiune in carter de cand am luat masina. Compresia,din nou, mi-a fost masurata in 3 service-uri diferite, Bimmer CT, Mini Garaj si Bavaria si au iesit bune, uzura segmenti e asociata cu compresie scazuta. Cum am spus am suflat pe furtunul de recirculare si opune rezistenta cam mare. Unde duce furtunul asta de recirculare? E normal sa opuna rezistenta mare la suflare?poate face cineva testul si ma dumireste si pe mine :)

Bafta!


Raspunsul de la service este ambiguu.Ce inseamna bun? care sunt valorile?Este bun doar pentru ca sunt egale pe fiecare cilindru, este bun pentru ca se incadreaza in valorile normale?Cei de la Bavaria au scos o diagrama de valori ale compresiei pe fiecare cilindru???.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

adrian scrie:
Gabriel CT scrie:Salut!

Am avut presiune in carter de cand am luat masina. Compresia,din nou, mi-a fost masurata in 3 service-uri diferite, Bimmer CT, Mini Garaj si Bavaria si au iesit bune, uzura segmenti e asociata cu compresie scazuta. Cum am spus am suflat pe furtunul de recirculare si opune rezistenta cam mare. Unde duce furtunul asta de recirculare? E normal sa opuna rezistenta mare la suflare?poate face cineva testul si ma dumireste si pe mine :)

Bafta!


Raspunsul de la service este ambiguu.Ce inseamna bun? care sunt valorile?Este bun doar pentru ca sunt egale pe fiecare cilindru, este bun pentru ca se incadreaza in valorile normale?Cei de la Bavaria au scos o diagrama de valori ale compresiei pe fiecare cilindru???.
Sa raspunda Sharpe la intrebarea asta, el mi-a confirmat ca am compresie buna . eu am primit 9-9.5 de la service CT si Bavaria Bucuresti. Bavaria nu mi-a trimis nici un raport din pacate, o sa le mai dau un mail sa le reamintesc.
Deja mi-a fost verificata pompa in 3 locatii diferite si toti mi-au zis ca pompa e buna. Daca nici compresia nu mi s-a facut calumea o sa incep sa dau de pamant cu anumite service-uri. Eu nu am timp sa stau langa masina la service, eu las masina la un service laudat si cu oarece prestigiu si am pretentia ca mecanicii sa isi faca treaba pentru care sunt platiti. Eu mi-am cam dus masina pe la toate service-urile laudate, am platit niste bani , am pierdut timp si tot singur mi-am reparat-o.
Asta ar trebui sa dea de gandit...

Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian »

Eu cred ca valoarea de 9-9,5 bar nu este foarte buna avand in vedere ca motorul tau are un raport de compresie de 8,5:1.
Ar fi trebuit sa gasesti cel putin 10,5bar , desi si asta e o valoare modesta.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns