Pai n-am zis ca masina aste usor usor devine un job?dedant68 scrie:Salut,
Trebuie sa faca teste pe injectie, dar si pe aprindre. Au tester(sau ar trebui) pentru inalta tensiune la bobine, dar si pentru comanda impulsurilor pe joasa tensiune la bobine. Practic pana in prezent dupa cum spui, nu ai nicio informatie...ai deja o lista de 'suspecti' dar politistul este in concediu
O sa ma.apuc sa caut manuale de utilizare si de mentenanta. Poate ma poate ajuta cineva sa ma crute de cautare.
Cred ca pana la urma o sa imi cumpar un tester dedicat Mini si cand ma duc la service le fac checklist cu ce vreau facut. Ii scutesc de troubleshooting ca oricum e un cuvant lung si daca folosesc cuvantul romanesc de diagnoza ei automat se gandesc la tester electronic si atat. Nu da nimic pe tester => ca masina e perfecta chiar daca ea in realitate nu merge bine. Suna clientul sa vina sa ridice masina,plateste ca boul clientul fara sa faca test drive(e service respectabil vb aia...au facut ei test de drum). Merge clientul 10 km si se intoarce la service il ia pe respectiv la test si ii da dreptate...masina merge mai prost decat inainte,si ma intreaba oare de la ce e de la bujiile noi sesicate pt JCW? Sigur de acolo n-are de unde din alta parte.....Inginerii mecanici lu peste.
Din baiatul simpatic care lasa cheia la service si pleca,plateste fara sa testeze o sa ma transform in Gica stie si intreaba tot, care o sa ceara feedback la fiecare 3 ore cu ce s-a facut ce s-a testat si ce a rezultat din teste. Inarmat cu abundenta de informatii de la voi si cunostintele mele teoretice de mecanica si electrica o sa iasa distractie daca nu imi repara masina.
Totusi e Duminca ...tre sa fiu zen...ma calmez si ies cu bebele la plimbare.
Duminica placuta!