Pagina 18 din 28
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mie Mar 21, 2018 12:24 pm
de Gabriel CT
Acum mai depinde desigur ce intelege fiecare prin mers "sportiv",acest cuvant poate capata mai multe conotatii, functie de sex, religie, marime pantof,filme preferate,cu sau fara consoarta in dreapta s.a.m.d.[/quote]
Mirifica explicatie
Pe principiul si sahul este sport. Poate merge ca un sahist
))
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mie Mar 21, 2018 1:11 pm
de Sharpe
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 22, 2018 9:03 pm
de dedant68
Din pacate nu ati ghicit sportul....
8 ani Shotokan si 4 ani Goju Ryu
deci un sport de tehnica si viteza
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Vin Mar 23, 2018 6:40 pm
de MiniRC31
cat consuma ?
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Vin Mar 23, 2018 7:38 pm
de Gabriel CT
Salut!
Rezervorul asta am mers mai sahist si am consum de 11 mixt.
E ok?
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Sâm Mar 24, 2018 5:06 pm
de Gabriel CT
Salut!
Am scapat de griji. Am scapat de masina. E in custodia Mini Garaj.
Astept poze si filmulete pe facebook cu masina mergand cum trebuie
- Mr Sharpe...
PS: merg bine trenurile intre Bucuresti si Constanta
Bafta!
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Sâm Mar 24, 2018 6:01 pm
de adrian
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Sâm Mar 24, 2018 6:58 pm
de Gabriel CT
La consumul de nervi va referiti? Da....consumul va tinde catre 0.
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Sâm Mar 24, 2018 8:25 pm
de adrian
Am analizat acum logul facut pe masina ta in mers si am vazut ca valorile de MAF(mass air flow) sunt foarte mice, chiar stranii.MAF este citit "virtual", este de fapt calculat de ECU in functie de MAP-presiunea de aer din admisie de la Supercharger- si IAT-temperatura aer admisie.
Ambele valori sunt bune, reale, dar rezulatul lor scos de calculator este gresit, adica valori MAF.Din aceasta cauza banuiesc ca ECU are probleme, si probabil va trebui inlocuit.
Aici un print screen cu log pe masina lui Gabi in stanga si log pe un alt JCW care trage bine in partea dreapta.Diferenta este imensa.
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Dum Mar 25, 2018 9:02 am
de Gabriel CT
adrian scrie:Am analizat acum logul facut pe masina ta in mers si am vazut ca valorile de MAF(mass air flow) sunt foarte mice, chiar stranii.MAF este citit "virtual", este de fapt calculat de ECU in functie de MAP-presiunea de aer din admisie de la Supercharger- si IAT-temperatura aer admisie.
Ambele valori sunt bune, reale, dar rezulatul lor scos de calculator este gresit, adica valori MAF.Din aceasta cauza banuiesc ca ECU are probleme, si probabil va trebui inlocuit.
Aici un print screen cu log pe masina lui Gabi in stanga si log pe un alt JCW care trage bine in partea dreapta.Diferenta este imensa.
Compare.jpg
Salutare!
In sfarsit gasim ceva in neregula cu mersul motorului
suntem pe drumul cel bun.
Parca citisem pe undeva ca si senzorul de temperatura agent racire motor e in formula de calcul MAF care la mine afisa de la 200grade Celsius in sus. O sa mai sap sa confirm informatia. Ma gandesc sa nu aiba motorul vreun mod de autoconservare gen cand ramane fara agentul de racire si limiteaza puterea sau ceva de genul. Oricum planul facut pentru verificarea senzorului este deja facut , ceilalti parametri arata bine o sa testam masina si cu alt ECU...sunt increzator ca vom reusi sa salvam masina asta si sa-i redam suflul vietii de JCW.