Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3469
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian » Lun Mar 26, 2018 5:41 pm

I-am pregatit si un ECU bun, facut immo off si soft update ultima versiune pentru masina lui.
29345763_1891558404197443_2025367568_n.jpg
29745243_1891554887531128_740818147_n.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 606
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 » Lun Mar 26, 2018 7:49 pm

Este posibil ca ECU sa fie cauza. Adrian a readus starile din OFF in ON, dar erori in ECU in procesarea informatie de la senzori dau comenzi eronate la actuatori si motorul functioneaza rau. La fel, erorile afisate pe MIL si sursa lor sunt in neconcordanta, sau nu mai afiseaza erori si totusi motorul functioneaza prost, asa cu mi-a spus si Sharpe la telefon. Asteptam sa vedem rezultatul cu noul ECU.
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3469
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian » Lun Mar 26, 2018 8:29 pm

Softul pentru R50 ,R52,R53, a fost conceput in anul 1999.La acea vreme a fost un soft modern, dar in comparatie cu cele actuale este destul de "primitiv", mai ales in privinta tablei de erori.Gestiunea motorului era la vremea aceea mult peste cea facuta de Bosch, Marelli,Continental, etc.,pastrand traditia benzinarelor BMW de a folosi HW si SW de la Siemens cu Siemens MS41,MS42, MS43 pe tot felul de ursuleti, pisicute, printisori. (fanii BMW stiu despre animalutele astea).
In fapt BMW , a pastrat si la MINI traditia folosirii unor coduri de eroare proprii, care sunt identificate in caractere hex.Multe din ele nu au corespondenta in "generic OBD II fault codes"notate la Power Train cu litera P urmata de 4 cifre, folosite de majoritatea producatorilor auto.
Pentru cei interesati pot pune la dispozitie documentatia originala Siemens de proiectare a softului de la R50 si R53,bineinteles nu gratuit.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 606
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 » Lun Mar 26, 2018 11:25 pm

Pentru anii 200-2006 softul pentru ECU si BC1 este evoluat, chiar extrem de bifurcata ' flow chart' pentru sincronizarea aprinderii la aceste motoare.
Daca s-a ajuns la ECU, masina asta are urmatoarele variante:
1. ECU in 'fault' si reprogramare sau schimbat
2. ECU in parametrii, dar un actuator nu functioneaza corect pe injectie sau aprindere/timing si nu are cod in OBD II ( verificare aprofundata pentru intrari la ECU de la CKPS, CMPS, MAP, ECT, tensiune acumulator in functie de sarcina( senzor), Knock senzor, TPS si apoi modul de lucru al actuatorilor.
3. Problema mecanica
Imagine Imagine Imagine

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 196
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Mie Mar 28, 2018 5:24 pm

Salut!

S-au pus Mini greii la treaba :)
Am sperante ca o sa am si eu o masina care sa mearga cum trebuie.
Hai Minionii!!!!!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 761
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de MiniRC31 » Mie Mar 28, 2018 5:42 pm

nu am nici cea mai mica indoiala ..vei recapata spiritul John CW
Fişiere ataşate
minioni.jpg
Ultima oară modificat Joi Mar 29, 2018 8:40 am de către MiniRC31, modificat 1 dată în total.
Drive safe and keep the wheels down

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 196
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Mie Mar 28, 2018 6:25 pm

MiniRC31 scrie:nu am nici cea mai mica indoila ..vei recapata spiritul John CW
SA FIE!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1923
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Sharpe » Sâm Mar 31, 2018 5:15 pm

Eu am pus suflet si 2 zile de munca ,e ok mecanic vb,servisare compresor ,reparatie scurgeri ulei si antigel ....dar prb este la calculatorul motor ,las pe alti profesionisti sa ia laurii
.......ghost...

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 606
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 » Sâm Mar 31, 2018 7:09 pm

Ai primit ECU de la Adrian?
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3469
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian » Sâm Mar 31, 2018 7:41 pm

L-a primit dar nu au reusit sa porneasca masina cu el, trebuia facuta aliniere ECU cu EWS, cu un tester mai destept si nu il aveau.
Se face maine dimineata la Calarasi.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns