Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Lun Iul 02, 2018 12:08 pm
salutare!
chiar daca nu am mai intrat de mult nu inseamna ca am abandonat cautarile.
intre timp :
- am mai schimbat senzorul pedala frana la recomandarea lui Adrian - am simtit imediat o ameliorare insa nu a rezolvat problema total
- am curatat senzorii de ABS de la roti - iar am simtit o ameliorare insa tot nu a rezolvat problema total
- ieri am vrut sa verific senzorii de niovel din rezervor(unul din senzori e blocat pe full=> imi indica aiurea nivelul in rezervor) si mare mirare a fost cand am obs o conducta de benzina neconectata la pompa de benzina!!!! nu am putut sa imi dau seama prea bine asa ca am dat tot jos, pompa de benzina plus baterie filtru benzina(o sa revin cu foto) mi imi pare un furtun de retur din filtru(prin ceea ce din experienta mie imi pare o valvula de reglare presiune(regulator de presiune)se duce intr-o conexiune albastra(Sharpe zice ca ar fi valvula de sens))si se intoarce in carcasa pompei de benz in capacul superior.cand am desfacut am obs ca lipseste piese de conexiune intre capac filtru pompa si furtun(furtunul era mai gros decat conexiunea din capac) asa ca am improvizat o imbinare am remontat si am facut un test....EVRIKA
inainte nu puteam de pasi 160km/h acum am ajuns la 210 in treapta 5 , masina trage clar mult mai bine. am ajuns la 95% din ceea ce trebuie.
singura chichita care a mai ramas este cea legata de pedala, masina accelereaza mai repede la apasare pedala 90% de cat daca apas pedala la metal, ma gandesc sa nu fie ceva pe la clapeta de acceleratie...mai rumeg...
mi-as fi dorit din tot sufletul sa vin si eu la intrunire dar se pare ca nu pot ajunge deja renuntasem la Neversea dar am aflat imi vin musafiri din afara tarii si ar fi de porc sa plec de acasa.
de abia astept organizarea vizitei la mare de la care cu siguranta nu voi lipsi, poate pana atunci rezolv si ultima mica problema pe care o am(imi sta pe creier)
va salut!
chiar daca nu am mai intrat de mult nu inseamna ca am abandonat cautarile.
intre timp :
- am mai schimbat senzorul pedala frana la recomandarea lui Adrian - am simtit imediat o ameliorare insa nu a rezolvat problema total
- am curatat senzorii de ABS de la roti - iar am simtit o ameliorare insa tot nu a rezolvat problema total
- ieri am vrut sa verific senzorii de niovel din rezervor(unul din senzori e blocat pe full=> imi indica aiurea nivelul in rezervor) si mare mirare a fost cand am obs o conducta de benzina neconectata la pompa de benzina!!!! nu am putut sa imi dau seama prea bine asa ca am dat tot jos, pompa de benzina plus baterie filtru benzina(o sa revin cu foto) mi imi pare un furtun de retur din filtru(prin ceea ce din experienta mie imi pare o valvula de reglare presiune(regulator de presiune)se duce intr-o conexiune albastra(Sharpe zice ca ar fi valvula de sens))si se intoarce in carcasa pompei de benz in capacul superior.cand am desfacut am obs ca lipseste piese de conexiune intre capac filtru pompa si furtun(furtunul era mai gros decat conexiunea din capac) asa ca am improvizat o imbinare am remontat si am facut un test....EVRIKA
inainte nu puteam de pasi 160km/h acum am ajuns la 210 in treapta 5 , masina trage clar mult mai bine. am ajuns la 95% din ceea ce trebuie.
singura chichita care a mai ramas este cea legata de pedala, masina accelereaza mai repede la apasare pedala 90% de cat daca apas pedala la metal, ma gandesc sa nu fie ceva pe la clapeta de acceleratie...mai rumeg...
mi-as fi dorit din tot sufletul sa vin si eu la intrunire dar se pare ca nu pot ajunge deja renuntasem la Neversea dar am aflat imi vin musafiri din afara tarii si ar fi de porc sa plec de acasa.
de abia astept organizarea vizitei la mare de la care cu siguranta nu voi lipsi, poate pana atunci rezolv si ultima mica problema pe care o am(imi sta pe creier)
va salut!