Buna,
Am de cateva luni un Mini One D din 2003 care merge bine; are cateva mici probleme dar nu le consider urgente.
Motorul merge bine, am inteles ca a fost refacut, nu pierde lichide, porneste la prima cheie.
Azi dimineata, pe gerul din Bucuresti, a pornit cam la a 4-a cheie. E prima oara cand face asa. Cam care ar putea fi cauza ?
Ceva hint-uri pentru pornirea la -15 grC ?
Mersi
Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
Salut,
Ce ne poti spune de intretinerea curenta? Exemplu_ filtru de combustibil
La fel, un schimb de bujii incandescente 'glow plug' aduce o imbunatatire semnificativa a pornirii la rece pentru un diesel.
Se poate discuta si de calitatea combustibilului, etc. In fine, acestea ar fi la 'prima strigare'
Numai bine,
Ce ne poti spune de intretinerea curenta? Exemplu_ filtru de combustibil
La fel, un schimb de bujii incandescente 'glow plug' aduce o imbunatatire semnificativa a pornirii la rece pentru un diesel.
Se poate discuta si de calitatea combustibilului, etc. In fine, acestea ar fi la 'prima strigare'
Numai bine,
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
Multumesc pt. reply; Stiu doar ca uleiul si antigelul s-au schimbat acum cateva luni deci sunt sigur ca s-a schimbat atunci si filtrul de combustibil.
Nu apar alarme pe bord. Despre intretinerea curenta nu am ce sa zic ca nu i-am facut nimic deosebit ...
Bateria eu zic ca e buna.
Pana acum a pornit si a mers bine; voi vedea si deseara cum face ...
Sa fie doar gerul cauza ?
Nu apar alarme pe bord. Despre intretinerea curenta nu am ce sa zic ca nu i-am facut nimic deosebit ...
Bateria eu zic ca e buna.
Pana acum a pornit si a mers bine; voi vedea si deseara cum face ...
Sa fie doar gerul cauza ?
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
poate sa fie si gerul ...dar bujiile incandescente functioneaza toate??
poate sa porneasca si cu doua bujii
oricum o procedura veche spune ca la un diesel se pune de 3,4 ori bujia inainte de a porni, asta in conditii de iarna
poate sa porneasca si cu doua bujii
oricum o procedura veche spune ca la un diesel se pune de 3,4 ori bujia inainte de a porni, asta in conditii de iarna
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
La un Renault Modus D, in urma cu ceva timp, iarna la -15 grd.C, mi-a pornit ff greu, in bord nimic de avertizare (MIL), iar lampa de control pentru bujii incandescent se stingea dupa 5-6 sec, normal. Cand am verificat cu testerul pe OBD, acesta arata cod eroare pe bujii incandescente. La verificarea bujiilor incandescente din 4, numai 2 functionau. Depinde de managementul motorului, poate exista defectiune la una sau doua din bujiile incandescente si sa nu fie afisata pe bord.
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
e diesel si e normal sa ai asa "comportament" mai ales la -15, trebuie sa pui contactul fara sa "aprinzi" motorul de cateva ori 2-3-4 ori apoi va porni..
dieselul e pretentios iarna
vezi ca scris si Sharpe asta
dieselul e pretentios iarna
vezi ca scris si Sharpe asta
Drive safe and keep the wheels down
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
Ok, multumesc, asa voi face si cu prima ocazie verific si bujiile
Re: Mini R50 - pornire mai greu pe vreme rece
La bord, nu apare eroare de bujie incandescenta arsa, indiferent daca e gestiune DDE 4 sau DDE 6, releul care comanda bujiile este unul primitiv, doar bobina lui este comandata de ECU.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power