Problema check engine
Problema check engine
Salut ieri dinineata cand am plecat la munca mi a aparut check engine in bord ,totul bine si frumos pana am cautat motive si am descoperit capacul de la rezervor ,l am scos si l am pus iar si a disparut , azi dimineata iar a aparut ,am tras pe dreapta si am icercat iar schema cu capacul doar ca nu a disparut la prima cheie , a disparut intr un final in drum spre munca si acum numai e , ce ar pitea fi? Gen daca ar fi catalizatorul sau altcv mai grav nu ar trebuii sa ramana aprins mereu? Ajutor !
Mentionez mini cooper 2003 1.6 benzina
Mentionez mini cooper 2003 1.6 benzina
Ultima oară modificat Joi Mar 15, 2018 4:03 pm de către edsick95, modificat 1 dată în total.
Re: Problema check engine
Poate fi de la sonda lambda pana la nivel ulei servo. Trebuie sa o pui pe un tester si sa vezi ce erori iti arunca.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Problema check engine
ciudat "nivel ulei servo" pe un R50....SpOOk scrie:Poate fi de la sonda lambda pana la nivel ulei servo. Trebuie sa o pui pe un tester si sa vezi ce erori iti arunca.
@edsick95:
trebuie dusa la tester apoi vezi, busonul nu are "treaba" cu eroare in bord...
un buson defect duce la alte "figuri" precum mersul sacadat, presiune slaba pe rampa de injectie.... etc etc
Drive safe and keep the wheels down
Re: Problema check engine
Te cred dar asa arata si dupa ce l am strans prima oara disparuse si am cazut multe cazuri n care asta era problema ,busonul crapat.
Re: Problema check engine
Ulei servo nu are minim si maxim nu stiu cat trebuie am deschis rezervorul si era lichid inauntru ...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema check engine
Daca MIL a functionat este psosibil sa ai cod de eroare in DTC, atunci folosind un DIS plus, GT1 sau alt tester compatibil se poate face diagnoza. Mini este prevazut cu un sistem de ventilare a vaporilor de combustibil, iar valva de ventilatie din rezervor este controlata de ECU, practic pot fi erori/probleme in acest sistem. Este posibil sa fie si eroare din sonda lambda/senzorul O2( amonte sau aval) din diverse cauze. Diagnoza iti spune mai multe.
Re: Problema check engine
Nu sunt in ro , facusem intrebarea sa stiu daca e grav sau nu daca apare si dispare... mersi oricum
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema check engine
Nu este o problema grava, daca apare si dispare iar motorul functioneaza OK. Chiar daca este pe sonda O2, ECU are solutii pentru functionarea motorului.
Re: Problema check engine
busonul ala creeaza vaccum nimic mai mult...de la vaccum la eroare in bord este putin departe, ai avea relati instabil, motorul trage prost, zdruncina, efecte ale unei insuficiente de alimentare etc etc....tu ai corelat situatia cu busonul, ti-am zis problema nu e busonuledsick95 scrie:Te cred dar asa arata si dupa ce l am strans prima oara disparuse si am cazut multe cazuri n care asta era problema ,busonul crapat.
despre nivel ulei servo poza iti va fi elocventa. ala este intervalul unde uleiul tau trebuie sa fie.edsick95 scrie:Ulei servo nu are minim si maxim nu stiu cat trebuie am deschis rezervorul si era lichid inauntru ...
aceasta masina (R50) nu are modul de a semnala "nivelul de ulei de servo"... e hardware mode
Drive safe and keep the wheels down