p0340

Avatar utilizator
alexdruo
Membru nou
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Aug 05, 2017 1:55 pm
Localitate: Iasi
Contact:

p0340

Mesaj de alexdruo »

Buna ziua!

Mini cooper r50 2003

Am o mica problema cu acest cod de eroare: P0340. Eroarea a aparut acum o saptamana cand am dat sa plec de la semafor. Atunci cand am calcat acceleratia a murit motorul de tot. Am facut o diagnoza, am cumparat un senzor pozitie ax cu came, mai exact acest senzor https://www.autopieseonline24.ro/blue-print/7980516, dar dupa ce l-am montat tot nu a vrut sa porneasca.
Instalatia electrica a fost verificata. Nicio problema la ea.

Am dus si calculatorul la verificat, astept un raspuns.

Daca calculatorul este bun, aveti idee ce ar putea avea?

Multumesc foarte mult!
Ultima oară modificat Joi Apr 05, 2018 3:19 pm de către alexdruo, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: p0340

Mesaj de adrian »

Cablajul de la sensor la calculator sau distributie lant sarita de la punct.
Aici ce se verifica.Mai trebuie intai controlata mufa de la senzor, se incearca "inchiderea"conectorilor "mama" de pe conectorul cablajului, cu un ac subtire sau o surubelnita de dimensiuni mici, si apoi spray de contact.
camshaft wiring.jpg
Camshaft test.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: p0340

Mesaj de dedant68 »

Salut,
In prima etapa, chiar daca ai un cod de eroare pe un anumit reper, nu trebuie sa cumperi rapid reperul fara o verificare/testare :!: Senzorul/traductorul CMPS este un sensor de tip Hall, practic are un conector cu 3 conductoare:
-conductor de plus(apare cand contactul este pe ON/ignition;
-conductor de minus ;
-semnalul generat de catre senzor si care ajunge la ECU/EMS 2000, semnal care permite ca ECU sa detecteze pozitia arborelui cu came in raport cu pozitia arborelui cotit. Astfel, ECU va sincroniza injectia de combustibil si aprinderea( ordinea de aprindere si injectie).
Practic, trebuie verificat daca la senzor ajunge semnal de PLUS si MINUS, pentru ca daca nu ai tensiune pe senzor, acesta nu o sa genereze semnal de tip ‘duty cycle’ in intervalul 0-5 V pentru ECU.
Ai nevoie de un multimetru (masurari in conectorul senzorului)care te ajuta pentru masurarea tensiunii ( +12 V) intre conductorulde PLUS si masa, si ohmmetru care te ajuta sa verifici daca ai MINUS (continuitate intre MASA si conductorul de MINUS).
Managementul motorului are o 'solutie' chiar daca CMPS este defect, adica chiar daca CMPS controleaza secventa injectie( ECU prin intermediul a 4 tranzistori activeaza individual injectoarele intr-o ordine tinand cont de semnalul CMPS), ECU poate opera pe varianta semi-secventiala a injectiei (grupeaza cate 2 injectoare).
Problema ta nu este senzorul CMPS!
Verifica semnalele de intrare in conectorul sensorului exact cun ti-am explicat mai sus :!:
Verifica senzorul Crankshaft Position Senzor, daca acesta este defect motorul nu porneste!
Caz extrem ECU, dupa verificarea semnalelor de 'input' pe acesta. La fel, nu trebuia sa deconectezi ECU fara verificari intiale :!:
Cine ti-a propus acest mod de lucru :?:
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: p0340

Mesaj de Sharpe »

cred ca a fugit distributia de la punct ....normal pornea si cu eroare
.......ghost...
Scrie răspuns