Pagina 2 din 2

Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara

Scris: Mar Apr 10, 2018 3:20 pm
de dedant68
@Sharpe

Situatia este discutabila, adica daca computerul de bord iti arata ‘Check Engine’ pe jumatate colorat( ECU este in Limp Mode) si se continua utilizarea motorului, iti asum riscuri mari. Pe modul LIMP motorul trebui oprit in secunda 2 :!:
Daca Check Engine flameaza sau sta aprins pe intreaga pictograma, ECU depisteaza in DTC erori si apoi comuta functionarea motorului in ‘Safe Mode’. In 'Safe Mode' te poti deplsa in siguranta pana acasa sau la cel mai apropiat service, dar nu inseama ca doua zi te urcui la volan si dai pedala. ECU oricind poate anula comada pe aprindere si motorul nu mai functioneaza si ramai pe strada. El a seta valori implicite din 'maps' predefinite de producator pentru a salva situatia de moment. In 'Safe Mode' motorul functioneaza cu putere redusa si consum mai mare de combustibil. Sunt sigur ca tipul Brasov nu a stiut ca are supapa arsa, omul a mers pe ‘Safe Mode’ pana la tine sa-si rezolve problema. O supapa se arde cand jocul termic este necorespunzator, iar la R56 sistemul Valvetronic este raspunzator pentru reglarea jocului. Functionare unui motor cu supape arse duce la distrugerea catalizatorului si in final ECU opreste motorul (senzorul Knock citeste detonatii in evacuare sau admisie, depinde de supape si apoi informeaza ECU).

Am uitat, mai este o varianta ‘Lasa frate ca merge si asa' :lol:

Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara

Scris: Mar Apr 10, 2018 3:26 pm
de Sharpe
Am vb cu propitaru ,a ajuns in bucuresti cu checu aprins si e ok ,ne vedem la garaj sambata

Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara

Scris: Mar Apr 10, 2018 3:31 pm
de dedant68
A fost Check Engine pe Safe Mode si un ECU 'destept' si de mare ajutor pentru 'om' :D