R56 Motor N14- consum exagerat ulei

Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei

Mesaj de magicbright »

Pfff..chiar sunt curios de costuri..
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:Final de lucrare.
Cateva impresii despre masina.
Motorul a fost proiectat de niste tipi care au studiat indelung dar fara sa fi vazut in realitate multe motoare la viata lor.Inghesuiala mare, multe piese greu de demontat, deci inlocuirea unor piese necesita demontari laborioase, maini indemanatice si de dimansiuni mici.Capacul chiulasei, un mare fiasco.Antrenarea pompei de apa, sistemul de intindere curea agregate, o mare ineptie. Electroventilatorul porneste in prima treapta la 109gr.C, mi se pare mult prea sus, probabil ca 107gr.C ar fi fost temperatura potrivita.Cutia de viteze joaca in liga superioara.Este primul motor desfacut de mine la care punerea la punct a distributiei se face cu pistoanele la un unghi de rotire al arborelui cotit de 90°.Multumesc Andrei pentru ideea cu intinzatorul.
Marti trag linie legat de costuri.
Piese comandate:
Set pistoane CP Carillo
Bloc motor reparat , alezat 77.5mm si honuit
Garn, chiulasa
garn baie
fulie motor
Intinzator lant distributie
simering palier si frontal
tub refulare pompa apa
curea agregate
role intinzatoare
kit ambreiaj
Bujii
Garnitura capac chiulasa
ulei 2 schimburi + filtre
ulei cutie viteze
antigel
garnituri etrier stg. spate
cablu fr. mana dreapta
set placute frana spate si fata
senzor uzura placute spate
bec pozitie dr. spate
cablu deschidere capota
capac oglinda st.
Oreste.jpg
daca ai ajuns pana aici nu se mai pune problema de costuri pt ca acum e motor km0 ....este totusi regretabil faptul ca acest motor este din start prost poiectat si a avut un singur tel consumul cat mai mic..dar restul din ce am urmarit lasa de dorit....
nu imi trebuie cunostinte avansate de mecanica ca sa inteleg prin ce ai trecut cu acest motor...de apreciat pasiunea de care dai dovada si nu stiu in ce masura a contribuit propietarul ...in afara de parte financiara dar totusi il felicit pt rabdare si alegerea de a nu "ingropa o masina"...

de mult aceasta masina in vest era la fiare vechi....

RESPECT!
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei

Mesaj de adrian »

Pot sa spun ca am finalizat, am facut test de drum, motorul trage impecabil,gazele de esapament sunt asa cum trebuie, relanti perfect la cald si la rece.
Suplimentar am polishat farurile si am montat capac oglinda retrovizoare dreapta, vopsite ambele capace oglinzi in negru mat.
Inlocuit 3 senzori de parcare bara spate.
Am ramas restant cu trapa care functioneaza numai partial,dar reparatia ei inseamna mult prea multa munca si oricum se deschide total prima trapa, deci este relativ OK.
36188489_1997166040303345_7339824514424897536_n.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
io's
Veteran
Mesaje: 1661
Membru din: Mie Feb 10, 2010 5:22 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei

Mesaj de io's »

felicitari!

propietarul.. e fericit? :P
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"


ACS C30 - gone
D22
for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
Imagine
oreste
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Mar 12, 2012 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei

Mesaj de oreste »

Salutare!
"Norocosul" proprietar e foarte multumit!! :D
Adrian este definitia persoanei responsabile si corecte fata de meseria sa. A facut o munca deosebita, iar masina merge ireprosabil. Momentan am facut aproximativ 500 km cu masina. Fata de un condus asemanator consumul de carburant e cu aproximativ 1/100 mai mic, iar nivelul de ulei neschimbat.
Doar datorita pasiunii lui Adrian am reusit sa recuperez masina si sa o folosesc la parametrii adevarati.
Multumesc Adrian pentru implicare !
Oreste
If it works don't fix it
Scrie răspuns