Re: Curatare supape admisie
Scris: Lun Iul 02, 2018 2:34 pm
Pai cum sa arunci "jegul " in camera de ardere?????Se face curatirea pe fiecare cilindru cu supapele de admisie inchise,deci nici o sansa sa ajunga in camera de ardere.
myMINI.ro - Comunitatea entuziastilor MINI
http://mymini.ro/myforum/
Pai asta este dom' Neacsu decarbonizarea, de-coke, sau cum vrei sa-i spui.Sharpe scrie:Dar de Decarbonizare motor ce părere aveți?
dmvlad scrie:Salut,
Iti raspund punctual.
1. Sigur are EGR, l-am si schimbat mai demult, este incastrat in capacul de tacheti. Motorul a aparut prima oara pe Mini in 2006 pe R56 si este identic cu al meu (sau 99% identic.. nu vreau sa intru in polemica pe asta).
Motorul meu merge destul de bogat (ma incurc aici cu termenii, prin asta vreau sa zic ca are mai multa benzina decat trebuie), zic asta deoarece evacuarile mele sunt negre. Din cate am inteles eu, pentru reducerea emisiilor (vorbesc strict pentru motoarele GDI) gazele nearse se recircula prin EGR si se arunca inapoi in admisie. Masina mea consuma cam 1l ulei la mia de km. Avand in vedere ca nu am pierderi de ulei vizibile pe nicaieri este rezonabil sa presupun ca acel ulei este ars in camera de ardere. Asta ar insemna ca uleiul circula si prin EGR si mai apoi se depune pe supape.
2. In afara de detonatii nu am alte erori in bord.
3. Curatarea cu CRC din cate am gasit pe net pare sa fie eficace, dar imi este frica sa nu fac vreo nefacuta cu catalizatorul. Mai exact eu arunc "jegul" de pe supape in camera de ardere. Este rezonabil sa spun ca nu tot ce cade de pe supape va fi ars. Deci pe supapele de evacuare vor iesi "sedimente" care vor fi aruncate in turbina si apoi mai departe in catalizator. Eh, si de aici ce se intampla? Aici e o dilema de-a mea.