PROBLEME MINI R53 JCW

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

Salut! Garniturile de la ansamblul filtru ulei au fost schimbate acum 6 luni la fel si oringurile de la racitorul de ulei. De la senzor este. L-am schimbat si nu mai am pierderi. Si alarma de presiune joasa ulei a disparut.

Eu imi pun frane de r56 S adica franele originale de r53 jcw. Caut kit de reparatie frane pt r56 S.

Kitul Valeo vine cu volanta masa simpla si placa de presiune cu arcuri pentru atenuarea socurilor.
Am deja kitul original JCW de 211 cai ce putere mai mare sa vreau? Mai am pana acolo. Intai sa fac upgrade de frane eventual diff sa pot pune puterea jos si apoi voi creste puterea. Si astia 211 sunt destul de greu de pus la sol dapai sa urc la vreo 250 la arbore.
Kitul SMF duce lejer pana la 250 HP la roata deci loc ar mai fi daca vreau sa cresc puterea. Toate masinile dotate cu kitul JCw de 211 cai si la fel cele tunate cu fulie micsorata au distrus fulia in timp scurt. Am facut si un curs pe net de DMF si ele sunt calculate la o anumita putere si mai ales cuplu. Am luat kitul de ambreiaj si pentru sotie, ii plac masinile sport si nu o poate conduce pentru ca e ambreiajul foarte tare. Pare-se ca dupa conversie o sa am ambreiajul ca de masina japoneza.

Diff-ul...inca imi fac curaj sa mi-l cumpar, deocamdata fac stock de piese si cand ma apuc poate o fac si pe asta.

Sharpe m-a "satisfacut" doar ca nu as mai face drumuri de bucuresti daca nu ar fi nevoie. Ce am vazut pana acum de ex la prietenul meu din CT cu celalalt r53 jcw din oras nu m-a satisfacut. Ar fi si varianta sa imi iau un elevator foarfeca acasa si sa o fac eu insa nu imi permite timpul. Cred ca pana la urma tot la Andrei si Sharpe ajung dar parca as vrea sa ma implic si eu. Ma stiu pe mine: montaj inclus 100 lei daca vrea clientul sa ajute la montaj 200 lei :)
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

Salutare! Si la multi ani Minioni!

Azi am deschis coletul cu kitul SMF de la Valeo. Arata ca in pozele atasate. Am cantarit volanta si are 11.2 kg fata de 12.4 kg cat are cea cu masa dubla. Deci argumentul usurarii masei rotationale a cam cazut :) ce am observat este coroana dintata de pe volanta care este piesa separata si poate fi schimbata separat in caz de probleme. Kitul include suruburile de montaj si rulmentul de presiune. Prima impresie e ca suprafata de frictiune a ambreiajului este cam mica, nu prea imi vine sa cred ca duce 250 HP la roata cum spun multi prin UK dar poate este doar impresia mea si materialul din care este facut este foarte aderent.
Am atasat poze si cu resorturile ambreiajului, 4 la numar din care 2 sunt cu dublu resort.

La multi ani!
Fişiere ataşate
IMG_20190101_114753.jpg
IMG_20190101_114747.jpg
IMG_20190101_114759.jpg
IMG_20190101_114811.jpg
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de MiniRC31 »

kitul asta pare a fi identic cu kitul de la Cooper R50 facelift (up2004) diametrul discului de ambreiaj este de 200mm si cum ai zis si tu...mi se pare un pic ciudat "sa sustina" 211CP al roata ..in orice caz ...CP la roata nu tin doar de volanta si ambreiaj dar mai depinde si de cum este conceputa cutia....angrenaje etc..in orice caz desi cutia este OK nu este facuta de japonezi :D :lol: (no ofence to brand lovers :shock: )
Totusi sunt curios de codul Kitului...mi-l poti da?
Gabriel CT scrie: Mar Ian 01, 2019 12:19 pm Am cantarit volanta si are 11.2 kg fata de 12.4 kg cat are cea cu masa dubla. Deci argumentul usurarii masei rotationale a cam cazut
corect, nu prea sunt diferente dar dupa parerea mea diferenta intre cele 2 volante este insesizabila singura problema ar putea fi intarzierea de transmitere rotatiilor catre cutie dar acest fapt este doar in momentul imbatranirii volantei...mai bine zis a atenuatorilor (arcurilor) de shock
singurul castig in cazul de fata sunt BANII ca nu trebuie sa cumperi volanta ori de cate ori se "duce" ci este destul sa schimbi ca toti ceilalti kitul de ambreiaj.
Gabriel CT scrie: Mar Ian 01, 2019 12:19 pm ce am observat este coroana dintata de pe volanta care este piesa separata si poate fi schimbata separat in caz de probleme.
multa atentie pt ca este posibil necesar schimbatul electromotorului, cel ce pune volanta in miscare ... (documenteaza-te)
Gabriel CT scrie: Mar Ian 01, 2019 12:19 pm Sharpe m-a "satisfacut" doar ca nu as mai face drumuri de bucuresti daca nu ar fi nevoie.
daca nu vrei sa pui mana tu atunci iti recomand sa mergi la cineva ce stie ce face nu numai sa invârta cateva șuruburi...de aceea recomand persoane ce si cu becul stins o fac ca la carte...si asta este clar cine o face ep aci.
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de dedant68 »

Automobilul electric "bate la usa"!!! Un Mini care acum valoreaza 6000 euro, in 2021 va costa cel mult 800-1000 euro, sau 200 euro la "fier vechi" Motorul termic "un algoritm nereusit" un motor care arunca 75% din energia intrata/combustibil benzina pe teava de esapament, frecari si caldura....jalnic. Un motor de curent alternativ trifazat, asincron, cu masa de 32 Kg functioneza cu un randament de 92% si produce o putere de 270 KW, fata de o gramada de fier cu masa de 160 kg care genereaza jumatate din cel electric si consuma 12 l de benzina. Investitia in tobe de esapament, soft-uri, frane, etc., pentru o masina care isi pierde din valoare rapid fiecare zi, in competitia cu EV care vine din spate (vb la generala) este nejustificata. Singura sansa ca actualul Mini sa mai ramana in "viata" pe sosea, ca si alte tipuri de altfel, este conversia lui in EV ! daca nu "istorie" :!:
ELECTRIC este viitorul!
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de adrian »

Gabriel in alt topic ai spus ca intentionezi sa umbli la puterea motorului.Crezi ca acest ambreiaj va rezista la puteri de peste 210HP?Eu am ceva dubii, fiind patit cu acest tip de ambreiaj pus pe Skoda Octavia II, intr-adevar Diesel cu un cuplu mult mai mare, dar repet, marea problema nu este sa preia cuplul corect, marea problema este uzura rapida a arcurilor si a locasului lor, vor avea joc in timp si se va auzi un zgomot care o sa te deranjeze.Plus ca Valeo nu ofera doar discul de ambreiaj separat, nu poti cumpara decat tot kitul desi placa de presiune si volanta raman ca si noi, doar discul se duce repede.Iar discul se uzeaza mai rapid decat la DMF,, placa de presiune are arcul mai moale si permite discului sa patineze mai mult inainte de cuplarea completa.Luru constatat de mine , nu citit de pe internet, aici vorbesc de experiente reale.
Poate ca totusi versiunea pentru Diesel SMF al celor de la Valeo nu a fost cea mai reusita, si la R53 sa fie o versiune mai buna.Ar fi bine.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de SpOOk »

Aruncati un ochi aici: https://www.youtube.com/watch?v=wtCK0EcoYDQ - e comparat si cu un kit de ambreiaj de la R50 la final.
Sa ne spui cum se comporta la mers normal, urmeaza si la mine in viitorul foarte apropiat.
Tipul din filmulet are 230+cai si se duce constant pe circuit, are kitul de 1an si nu are nici o problema. Eu voi face conversia din considerente financiare combinate cu review-urile foarte bune. Nu neg, stock e sfant...
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

adrian scrie: Mie Ian 02, 2019 9:52 pm Gabriel in alt topic ai spus ca intentionezi sa umbli la puterea motorului.Crezi ca acest ambreiaj va rezista la puteri de peste 210HP?Eu am ceva dubii, fiind patit cu acest tip de ambreiaj pus pe Skoda Octavia II, intr-adevar Diesel cu un cuplu mult mai mare, dar repet, marea problema nu este sa preia cuplul corect, marea problema este uzura rapida a arcurilor si a locasului lor, vor avea joc in timp si se va auzi un zgomot care o sa te deranjeze.Plus ca Valeo nu ofera doar discul de ambreiaj separat, nu poti cumpara decat tot kitul desi placa de presiune si volanta raman ca si noi, doar discul se duce repede.Iar discul se uzeaza mai rapid decat la DMF,, placa de presiune are arcul mai moale si permite discului sa patineze mai mult inainte de cuplarea completa.Luru constatat de mine , nu citit de pe internet, aici vorbesc de experiente reale.
Poate ca totusi versiunea pentru Diesel SMF al celor de la Valeo nu a fost cea mai reusita, si la R53 sa fie o versiune mai buna.Ar fi bine.
m-am documentat si kitul asta duce la masini folosite la track day in UK si 250 HP la roata,deci la volanta ar fi chiar mai multa putere. daca rezista la asa abuz sigur rezista si la mersul meu mai sportiv pe sosea. din punctul meu de vedere nu poate fi comparat kitul de conversie diesel cu benzina. kitul asta este folosit de vreo 10 ani in UK si nu am auzit decat o singura problema si aia era datorita neaerisirii complete al aerului din sistemul de franare. se poate comanda si doar ambreiajul separat insa trebuie sapat si gasit codul caci este folosit de Valeo si la alte modele. sunt persoane in UK cu 30.000 mile printre care si track days pe circuit si nu au avut probleme. oricum kitul e cumparat si cand va ceda volanta dubla voi face conversia,deocamdata face zgomot destul de discret insa e acolo. pana atunci vreau sa fac trecerea la franele de r56 S si odata instalat kitul SMF o sa vreau sa ii cresc puterea eventual cuplat cu o fulie arbore -2% si injectoare mai mari. in celalalt post nu mi-ai zis la cat s-ar putea ajunge cu set-up-ul meu (kit jcw 211hp) cu fulie -2% si injectoare mai mari. daca poti te rog sa imi dai si mie dimensiunile fuliilor arbore cotit(stock) si fulie compresor de jcw, vreau sa fac calculul de rotatie compresor la -2% fulie arbore.
din ce am citit de la baietii care fac track days cuplarea la SMF se face mult mai rapid si urcarea in ture se face sesizabil mai usor. am cochetat si cu ideea instalarii unei volante TTV de 5.4 kg insa trebuia cuplata cu ambreiaj racing ceea ce o facea de neutilizat in afara circuitului. concluzia lor este ca kitul SMF este pretabil la mers sportiv pe sosea si track days la nivel amator.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de MiniRC31 »

dedant68 scrie: Mie Ian 02, 2019 4:38 pm in competitia cu EV care vine din spate (vb la generala) este nejustificata. Singura sansa ca actualul Mini sa mai ramana in "viata" pe sosea, ca si alte tipuri de altfel, este conversia lui in EV ! daca nu "istorie" :!:
ELECTRIC este viitorul!
Europa nu este Pimp'my ride in California US...sa aibe o legislatie rutiera mai elastica deci in cazul de "swap" la electric nu va fi posibila in plus costul energie electrice la priza este mult mai piperat decat litrul de benzina indoit cu etanol la pompa.

ca sa schimbi zeci de miliarde de masini in cativa ani eu zic ca este practic imposibil, din pacate trebuie sa fii deacord cu mine inca motorul pe combustie interna este cel mai rentabil cost-mentenata.

legat de magnificul an 2021 este ca nu se vor mai produce Dieseluri si nu are treaba cu benzina (asa au zis casele de productie) dar mai vedem pt ca se lucreaza din greu (proiectare/testing/reproiectare) la noi tipuri de motoare diesel care sa fie la acelasi nivel de randament dar noxe mult mai scazute de ce stim azi.
nu ai sa poti scoate dieseul de pe partea utilajelor grele de azi pe maine...e mai usor sa interzici accessul in oras a masinilor mici diesel decat sa opresti un santier de plin de motorizari diesel.

Electricul in urmatorii 10 ani va fi un fel de fiță dar tind sa cred ca in preferinte va fi hibridul

Scuze de OFF-Topic
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de adrian »

Tot off topic,
Anul 2021 pentru un parc important de EV mi se pare prea optimist,daca discutam de Europa de est, unde parcul auto este plin de masini cu motoare Diesel.In doi, trei ani nu se va schimba mare lucru , porbabil va creste ponderea masinilor cu motoare pe benzina, dar nu in mod dramatic.Acum cand BMW si Mercedes merg cu 2300bar presiune in rampa la Diesel, si au scoruri bune la poluare, mai exact chiar au reusit sa fac un Euro6 curat si corect, nu cred electricul va avea in urmatorii 5 ani o pondere mai mare de 10% din parcul auto.
Parerea mea.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
rama
Membru nou
Mesaje: 20
Membru din: Mie Apr 26, 2017 2:02 am

Re: PROBLEME MINI R53 JCW

Mesaj de rama »

Totuși merita povestea asta cu SMF ?

Știți sper că vibrochen NOU nu se mai fabrica de 2 ani , iar ăla de la BMW din catalog este recondiționat ?

Și dacă stricam cuzineții cam cat face Halatul ? Pai așa mai rămâne să punem solid flywheel in fata ( că ăla ATI este scump ) și să punem SMF la cutie . Ce se va întâmpla cu motorul ?

Serios merita riscul ? Sunt pline forumurile de motoare stricate cu o o amarata fulie solida la vibrochen și noi ne jucam cu SMF .

BTW mașinile alea de UK merg NUMAI la trackday 1000 km pe an . MOT in UK îl trec cam 50% din mașini restul ajung pe circuit .

De 2 ani tot vorbesc cu oameni de acolo și nu am reușit să găsesc o mașină care sa merite adusa aici .

Și da voiam să îmi aduc una pt Trackday ( deși 3 Mini in familie ar fi motiv de divorț ) nu ai ce sa cumperi toate cele de circuit sunt terminate la motor .

Ah și să nu uit volanta Luk costa cat kitul Valeo și tine probabil încă 150k

Deci merita ?
Scrie răspuns