PROIECTE MINI R53 JCW
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
PROIECTE MINI R53 JCW
Salutare!
Am in cap ceva proiecte de viitor pentru my mini si as dori sa va cer opinia/experienta in legatura cu urmatoarele :
1 - sa trec la franele de r53 jcw pt ca nu fac fata la puterea actuala si pentru ca sunt franele de origine pentru masina mea.Am inteles ca franele din
pachetul r53 jcw sunt aceleasi cu modelul r56 S, a facut cineva conversia?poate sa imi confirme?
2 - schimbarea diuzelor de la spalatoarele de parbriz, injecteaza prea mult lichid si in jet , sunt ineficiente. a schimbat cineva pana acum?
3 - upgrade de la MSN de bobina de inductie si fise - bobina mea e obosita,mai ales cyl 3 e mancat umarul de la prinderea rapida cu fisa si daca tot
schimb macar sa iau ceva upgrade.
4 - schimbarea tamponului motor, de cand merg tare cu ea o simt ca vibreaza mai tare la relanti, ma gandesc ca de acolo e, sa ma corecteze cineva
daca gresesc. daca tot e de schimbat imi poate cineva recomnda o piesa upgrade?
Va astept parerile si eventualele sugestii.
va multumesc!
Am in cap ceva proiecte de viitor pentru my mini si as dori sa va cer opinia/experienta in legatura cu urmatoarele :
1 - sa trec la franele de r53 jcw pt ca nu fac fata la puterea actuala si pentru ca sunt franele de origine pentru masina mea.Am inteles ca franele din
pachetul r53 jcw sunt aceleasi cu modelul r56 S, a facut cineva conversia?poate sa imi confirme?
2 - schimbarea diuzelor de la spalatoarele de parbriz, injecteaza prea mult lichid si in jet , sunt ineficiente. a schimbat cineva pana acum?
3 - upgrade de la MSN de bobina de inductie si fise - bobina mea e obosita,mai ales cyl 3 e mancat umarul de la prinderea rapida cu fisa si daca tot
schimb macar sa iau ceva upgrade.
4 - schimbarea tamponului motor, de cand merg tare cu ea o simt ca vibreaza mai tare la relanti, ma gandesc ca de acolo e, sa ma corecteze cineva
daca gresesc. daca tot e de schimbat imi poate cineva recomnda o piesa upgrade?
Va astept parerile si eventualele sugestii.
va multumesc!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
Salut
1 - multi spun ca merita, acum depinde cati cai ai. Cred ca cel mai bun upgrade sunt niste discuri+placute de calitate.
2 - nu am gasit nimic si pe mine ma enerveaza, caut de ceva timp.
3 - daca te referi la MSD, nu te complica, am eu de 4 ani bobina+fise, intr-adevar, nu mi-a facut nici o problema, dar in afara ca e rosie, nu vad nici o diferenta fata de cea originala. Cand o schimbi, ia si bujii noi, recomand: NGK BKR6EQUP V-Line
4 - iti recomand cel original hidraulic. Orice alta varianta din cauciuc iti va transfera vibratiile motorului mai departe in caroserie. E posibil sa simti vibratia mai tare din cauza electroventilatorului care ti-l raceste. Eu nu simt nimic deosebit dupa ce merg tare, dar al meu e stock.
1 - multi spun ca merita, acum depinde cati cai ai. Cred ca cel mai bun upgrade sunt niste discuri+placute de calitate.
2 - nu am gasit nimic si pe mine ma enerveaza, caut de ceva timp.
3 - daca te referi la MSD, nu te complica, am eu de 4 ani bobina+fise, intr-adevar, nu mi-a facut nici o problema, dar in afara ca e rosie, nu vad nici o diferenta fata de cea originala. Cand o schimbi, ia si bujii noi, recomand: NGK BKR6EQUP V-Line
4 - iti recomand cel original hidraulic. Orice alta varianta din cauciuc iti va transfera vibratiile motorului mai departe in caroserie. E posibil sa simti vibratia mai tare din cauza electroventilatorului care ti-l raceste. Eu nu simt nimic deosebit dupa ce merg tare, dar al meu e stock.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
1 - pai tre sa le schimb pentru a avea tehnic un jcw complet(am kitul de 211 cai original montat de bmw insa fara kitul jcw de frane) ma gandeam sa trec pe placute + discuri de S insa de calitate insa nu ar fi ceea ce trebuie pentru masina mea(vreau o masina mecqanic jcw cap-coada)SpOOk scrie: ↑Joi Sep 20, 2018 7:31 am Salut
1 - multi spun ca merita, acum depinde cati cai ai. Cred ca cel mai bun upgrade sunt niste discuri+placute de calitate.
2 - nu am gasit nimic si pe mine ma enerveaza, caut de ceva timp.
3 - daca te referi la MSD, nu te complica, am eu de 4 ani bobina+fise, intr-adevar, nu mi-a facut nici o problema, dar in afara ca e rosie, nu vad nici o diferenta fata de cea originala. Cand o schimbi, ia si bujii noi, recomand: NGK BKR6EQUP V-Line
4 - iti recomand cel original hidraulic. Orice alta varianta din cauciuc iti va transfera vibratiile motorului mai departe in caroserie. E posibil sa simti vibratia mai tare din cauza electroventilatorului care ti-l raceste. Eu nu simt nimic deosebit dupa ce merg tare, dar al meu e stock.
2 - o sa incep sa sap si eu pe subiectul asta,daca gasesc ceva o sa postez
3 - da,despre MSD e vorba pai la bobina originala oxideaza conexiunea cyl 3 , asa cum am eu acum, la cea MSD conexiunile sunt din alt material si nu mai exista problema asta. am bujii brk7equip , cele originale pt jcw.
4 - tamponul are ventilator de racire? o sa ma uit mai bine...
5 - am uitat sa adaug si un diferential pentru cutie, am probleme mari de aderenta la cei 220 de cai cand accelerez blana, am pus ochii pe un quaife cu roti dintate dar mai acumulez goromele ca e scump nevoie mare
ce alte modificari crezi car ar mai trebui sa fac pentru a putea utiliza si savura cei 220HP?
bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
1- am răspuns pe celălalt topic.
2- cică s-ar potrivi stropitoarele OEM de pe BMW Z8, dar nu a avut nimeni curaj sa dea 30 lire pe bucata
3- eu am schimbat bobina și cilindru 3 OEM, fiind și la mine oxidate, dar nici o imbunatatire. Atat timp cât nu sunt probleme de funcționare, e inutil upgrade-ul/ inlocuitul.
2- cică s-ar potrivi stropitoarele OEM de pe BMW Z8, dar nu a avut nimeni curaj sa dea 30 lire pe bucata
3- eu am schimbat bobina și cilindru 3 OEM, fiind și la mine oxidate, dar nici o imbunatatire. Atat timp cât nu sunt probleme de funcționare, e inutil upgrade-ul/ inlocuitul.
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
Cred ca cea mai buna investitie la tine pentru aderenta ar fi un set de anvelope f bun, daca ai pus la punct suspensia (bucsi, flanse amortizoare, amortizoare, bielete, etc.)
Nu stiu exact la ce te referi cu ventilatorl de racire pe tampon
Daca vrei sa ti-l faci JCW cap coada, go for it, desi bara aia spate arata urat (opinia mea umila)
Nu stiu exact la ce te referi cu ventilatorl de racire pe tampon
Daca vrei sa ti-l faci JCW cap coada, go for it, desi bara aia spate arata urat (opinia mea umila)
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
Am luat gume noi dunlop sportmaxx rt2 acum 2 luni.am schimbat colectorul de evacuare cu un decat luat din UK.SpOOk scrie: ↑Dum Sep 23, 2018 2:37 pm Cred ca cea mai buna investitie la tine pentru aderenta ar fi un set de anvelope f bun, daca ai pus la punct suspensia (bucsi, flanse amortizoare, amortizoare, bielete, etc.)
Nu stiu exact la ce te referi cu ventilatorl de racire pe tampon
Daca vrei sa ti-l faci JCW cap coada, go for it, desi bara aia spate arata urat (opinia mea umila)
ca sa il fac mecanic jcw cap-coada mai am nevoie doar de kit frane jcw. Estetic o las asa cum e, prefer masinile sleeper.
A pus cineva vreun diferential aftermarket pe masina? Am vazut tutorial pe net si instalarea este usoara insa un diff nou incepe de pe la 500$ iar cel cu roti dintate de la quaife e 1000$...
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
Rt2 nu-s cele mai strălucite anvelope. Aveam probleme cu aderentă pe o mașina de 120 de cai cu ele. Cu ps4 și diferențial din fabrica nu am probleme la cei 170 de cai.
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
Eu le-am luat doar pt performantele pe uscat, am si roti de iarna. Sunt multumit de ele, ma surprinde cat de silentioase sunt. Din martie pana acum am facut 10.000 km cu Mini, eu o folosesc in fiecare zi pentru naveta, am fost nevoit sa impac si capra si varza si vanatorul. Se incalzesc mai greu rt2 dar odata aduse in temperatura au comportament bun.
Eu pe 220 cai cu open diff ... E cam greu de pus puterea jos. Daca as gasi un diff de fabrica l-as monta dar tinand cont de munca ce trebuie depusa mai degraba mai astept si imi iau un diff nou. Sunt nevoit sa astept sa nu-mi pun sotia in cap...cam multe achizitii Mini anul asta
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
imi dai un cod ceva? nu "vad" Z8 pe realoem
Drive safe and keep the wheels down
Re: PROIECTE MINI R53 JCW
61668380122 - sunt și poze cu el pe ecstuning.com
cică ar fi spray, nu jet cum avem pe mașini, foarte tentant
cică ar fi spray, nu jet cum avem pe mașini, foarte tentant