Intrebari inca de la inceput.

Anonim Anonim
Membru nou
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Ian 13, 2018 11:07 am

Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de Anonim Anonim »

Salutare tuturor! Cine are timp sa citeasca si sa raspunda ii sunt recunoscator.
De ceva timp am niste intrebari legate de Miniul meu.
Mini One 2007, 1.4 95cai benzina.
1.La plecare, (viteza 1) ca sa nu plece smucit si sa “dea in nas” trebuie turata pana spre 2000turatii si dupa lasat ambreiajul usor, daca nu o turezi la 2000 turatii, “da in nas” si se simte oribil..poate obisnuit cu dieselul mi se pare absurd sa turezi asa mult masina ca sa plece frumos si sa nu dea in nas sa te clatine la volan. De la ce poate fi?
2.Mi se pare ca nu ia acceleratia imediat, nu o ia nici tarziu, are “intarziere” cam o secunda dupa ce o apas.
3.Am un consum mare, trebuie schimbata sonda lambda dupa catalizator care am inteles ca ia valori gresite, dar daca o schimb, am certitudine ca o sa consume mai putin? am undeva la 9, 9.2 in conditiile in care merg numai seara cand este liber, nu merg incet dar nici sa o duc in limitare, mi se pare ca Range-ul masinii scade considerabil, de la 240km range, fac un drum de 10-12km si am range 205.. este un motor de 1.4, da-l naiba, consum asa mare?
4.Trebuie schimbat uleiul si mai am cureaua de accesorii foarte mancata, este intr-o state proasta tare. Le schimb zilele astea dar voiam sa stiu ce probleme apar daca nu rezolvi aceste 2 chestii, intreb pentru ca merg de ceva timp si nu le-am schimbat. Uleiul trebuia acum 1 luna jumatate. Poate din cauza lor pleaca si urat masina.
Multumesc.
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de MiniRC31 »

Anonim Anonim scrie: Dum Sep 30, 2018 12:59 am Salutare tuturor! Cine are timp sa citeasca si sa raspunda ii sunt recunoscator.
De ceva timp am niste intrebari legate de Miniul meu.
Mini One 2007, 1.4 95cai benzina.
1.La plecare, (viteza 1) ca sa nu plece smucit si sa “dea in nas” trebuie turata pana spre 2000turatii si dupa lasat ambreiajul usor, daca nu o turezi la 2000 turatii, “da in nas” si se simte oribil..poate obisnuit cu dieselul mi se pare absurd sa turezi asa mult masina ca sa plece frumos si sa nu dea in nas sa te clatine la volan. De la ce poate fi?
2.Mi se pare ca nu ia acceleratia imediat, nu o ia nici tarziu, are “intarziere” cam o secunda dupa ce o apas.
3.Am un consum mare, trebuie schimbata sonda lambda dupa catalizator care am inteles ca ia valori gresite, dar daca o schimb, am certitudine ca o sa consume mai putin? am undeva la 9, 9.2 in conditiile in care merg numai seara cand este liber, nu merg incet dar nici sa o duc in limitare, mi se pare ca Range-ul masinii scade considerabil, de la 240km range, fac un drum de 10-12km si am range 205.. este un motor de 1.4, da-l naiba, consum asa mare?
4.Trebuie schimbat uleiul si mai am cureaua de accesorii foarte mancata, este intr-o state proasta tare. Le schimb zilele astea dar voiam sa stiu ce probleme apar daca nu rezolvi aceste 2 chestii, intreb pentru ca merg de ceva timp si nu le-am schimbat. Uleiul trebuia acum 1 luna jumatate. Poate din cauza lor pleaca si urat masina.
Multumesc.
intrebari:
1. ai pus testerul pe ea?
de ce spun asta pt ca "datul in nas" poate fi creat de mai multi factori unul din ei este clapeta de acceleratie murdara sau contact imperfect cu aceasta...si lista contiuna...dar nu incepem sa o insiram ca schimbam toata masina ...
2.intarzierea de care zici poate fi "generata" de clapeta de acceleratie si necesita curatare. ATENTIE: nu este destul sa o curati si sa o remontezi ci trebuie dupa recalibrata din tester.
3. cine ti-a zis ca trebuie schimbata sonda lambda dupa catalizator? cea de dupa catalizator DOAR semnaleaza ca noxele tale depasesc intervalul stabilit ...cel ce "regleaza" consumul ar fi lambda inainte de catalizator (cea ce regleaza mixul aer/benzina in motorul tau)
4. uleiu daca e "macla" nu te astepta ca motorul sa se comporte frumos cu tine...motorul tau daca il intretii te tine daca nu o sa mergi pe jos.

de unde esti?
daca esti din Bucuresti si nu numai fa-i o vizita lui Sharpe sigur te ajuta...stie mai bine R56 decat pe propria lui masina :lol: :lol: :lol:
Drive safe and keep the wheels down
Anonim Anonim
Membru nou
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Ian 13, 2018 11:07 am

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de Anonim Anonim »

Da, am facut 1000 diagnoze, in prezent masina nu are erori in bord, dar acum ceva timp s-a aprins check engine-ul, pe tester arata “lambda 2” care am inteles ca este cea dupa catalizator si citeste valorile gresite, de unde si consumul asta asa de mare, dupa ce am vazut treaba asta, am zis sa sterg eroare caci o s-o schimb, si de atunci nu s-a mai aprins nimic.
Masina merge ok, parca nu trage deloc, in viteza 3 cel putin..la 2000 turatii daca ii dau “talpa” nu se intampla nimic..trebuie numai pe inferioare sa o tin ca sa traga.
Nu stiu ce sa fie, poate mi se pare mie sau poate am asteptari prea mari de la un motor 1.4
Ideea e ca ma deranjeaza plecarea de pe loc si consumul mare.
O intrebare ar fi, clapeta apare pe tester? sau trebuie verificata separat daca trebuie curatata?
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de Sharpe »

clapeta nu are treaba nu ai ce sa cureti
eroare pe sonda lambda 2 inseamna ca ai catalizatorul infundat sau racordul flexibil de pe evacuare spart
consumul in oras este max 9
du-te la un service dedicat :!:
.......ghost...
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de magicbright »

Maxim 9?? In Bucuresti?? Cred ca glumesti..arata mi benzinarul care scoate 9 in oras pe ruta Victoriei - Muncii dimineața la 9 si seara la 7 si promit ca ți-l fac cadou! :D
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de Sharpe »

r56 e gurmand de ulei nu de benzina ,in Bucuresti e greu sa faci un consum bun , dar r56 consuma mai putin decat un r50
.......ghost...
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de magicbright »

Corect, ai dreptate.Dar 9 in oras ( Bucuresti, ziua ), nu reusesc sa scot neam.
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de adrian »

magicbright scrie: Joi Oct 04, 2018 12:42 pm Corect, ai dreptate.Dar 9 in oras ( Bucuresti, ziua ), nu reusesc sa scot neam.
Ai incercat sa le scoti noaptea!!!Eventual in club!Obligatoriu in ziua de salariu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: Intrebari inca de la inceput.

Mesaj de magicbright »

:mrgreen:
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Scrie răspuns