Buna seara,
De aproximativ 3 săptămâni sunt fericitul posesor al unui MINI Cooper r50 din 2003 cu cutie automată.
După ce am achiziționat mașina fiind cu cutie automată am fost si i-am făcut schimbul de ulei si filtru la cutie. Am fost surprins să văd că filtrul erea cel original din 2002 iar ulei mai avea 2,5 l din 5 l.
Înainte de a face revizia cutia funcționa normal cu clima pornită, daca o opream în momentul în care nu mai acceleram si retrograda cand ajungea în treapta 4 trecea din 4 in 2 și își făcea frână de motor.
Acum după ce am făcut schimbul cutia funcționează normal cu clima pornită, daca o opresc la fel la retrogradare din treapta 2 cand ajunge la 25 km/ora trece in treapta 1 si face frână de motor.
Estimez treptele in funcție de viteza pe care o am si turație, periodic o trec pe manual si verific treapta.
S-a mai întâlnit cineva cu o astfel de problemă?
Probleme cutie automata MINI r50
- matinel.alexandru
- Membru nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi Noi 29, 2018 10:44 am
Re: Probleme cutie automata MINI r50
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- matinel.alexandru
- Membru nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi Noi 29, 2018 10:44 am
Re: Probleme cutie automata MINI r50
Din păcate nu am găsit momentan in Sibiu pe cineva unde sa ii pot face adaptările.
Re: Probleme cutie automata MINI r50
Cred ca ti le pot face eu marti,vin in Sibiu in fiecare saptamana.Ne putem intalni ,daca vrei.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power