SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

imi pregatesc "Mini cunostintele" si piesele pentru a incepe lucrul la masina in primavara si vreau sa va cer opinia la urmatoarele achizitii:

- segmentii de piston pentru jcw dupa cod sunt aceeasi cu cei de pe r53 cooper S insa as vrea sa fac upgrade si sa iau segmenti mai buni,eventual cu frictiune mai mica care sa imbunataeasca performantele motorului masinii si sa reduca sau stopeze consumul de ulei. masina are 150.000km si incepe sa pape ulei

- mi-am achizitionat din UK un kit de concersie a volantei cu masa dubla in volanta cu masa simpla, a facut cineva modificarea asta? acum ma bate gandul si de o volanta racing de 5kg balansata dinamic...

o intrebare separata: vad ca segmentii de r53 si cei de r50 arata fix la fel deoarece este acelasi bloc motor dar vad ca au coduri diferite. exista o diferenta de material intre cele doua caci din ce am cautat eu pe net nu am gasit comparatia asta.

va salut!
Ultima oară modificat Mar Dec 11, 2018 10:43 am de către Gabriel CT, modificat 1 dată în total.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Mimilik
Membru nou
Mesaje: 5
Membru din: Joi Dec 06, 2018 10:18 am

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de Mimilik »

Cod segmenti: 08-433500-00

Apar ca fiind ok si pentru R50/R52/R53.

Posibil sa fie probleme?
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

Mimilik scrie: Mar Dec 11, 2018 10:17 am Cod segmenti: 08-433500-00

Apar ca fiind ok si pentru R50/R52/R53.

Posibil sa fie probleme?
pe realoem apar doua coduri : r50:11257508555 si la r52/r53 : 11257520133 , nu stiu ce cod e ala pe care l-ai scris tu.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de adrian »

Segmentii desi dimensional sunt identici, difera calitatea materialului din care sunt fabricati.Acelasi lucru si la supapele de evacuare, identice dimensional dar din materiale diferite.Dar la R53, JCW, GP, segmentii sunt identici.Segmentii originali sunt de foarte buna calitate,atata timp cat suporta puteri de la 163HP la 218HP.Cum masina ta nu dezvolta o putere peste 240HP, nu ai de ce sa-ti cumperi segmenti produsi de diferite firme,la care indiferent de review de pe net, nu ai siguranta ca sunt mai buni decat cei originali.
Pe mine m-au impresionat placut segmentii fabricati de CP Carillo, dar erau pentru R56 turbo,motor care sufera de calitatea segmentilor, acestia fiind supusi in motorul turbo la un stress foarte mare, la care de obicei dupa un rulaj nu prea mare nu rezista.
Parerea mea este sa cumperi segmentii originali.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

adrian scrie: Mar Dec 11, 2018 11:58 am Segmentii desi dimensional sunt identici, difera calitatea materialului din care sunt fabricati.Acelasi lucru si la supapele de evacuare, identice dimensional dar din materiale diferite.Dar la R53, JCW, GP, segmentii sunt identici.Segmentii originali sunt de foarte buna calitate,atata timp cat suporta puteri de la 163HP la 218HP.Cum masina ta nu dezvolta o putere peste 240HP, nu ai de ce sa-ti cumperi segmenti produsi de diferite firme,la care indiferent de review de pe net, nu ai siguranta ca sunt mai buni decat cei originali.
Pe mine m-au impresionat placut segmentii fabricati de CP Carillo, dar erau pentru R56 turbo,motor care sufera de calitatea segmentilor, acestia fiind supusi in motorul turbo la un stress foarte mare, la care de obicei dupa un rulaj nu prea mare nu rezista.
Parerea mea este sa cumperi segmentii originali.
ce parere ai de segmentii colegului - Cod segmenti: 08-433500-00 urmeaza a fi montati pe un r53 JCW si am vazut ca scrie pe cutie R50. m-am uitat in specificatii si spune ca sunt si pentru r50 si pt r53

multumesc de info Adrian am vazut mai multe firme care fac segmenti de r53. pe care mi-o recomanzi? sau sa fac comanda la reprezentanta BMW?
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de adrian »

Gabriel, nu am incredere in segmenti Goetze care costa 21Ron setul.
Parerea mea este sa comanzi segmentii originali, in ambalaj cu sigla si elementele de siguranta (holograma) de la BMW.
Nu de alta, dar uleiuri, bujii, segmenti,bobine de inductie, fise bujii,cuzineti,sunt floare la ureche de falsificat pentru asiatici.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

adrian scrie: Mar Dec 11, 2018 7:32 pm Gabriel, nu am incredere in segmenti Goetze care costa 21Ron setul.
Parerea mea este sa comanzi segmentii originali, in ambalaj cu sigla si elementele de siguranta (holograma) de la BMW.
Nu de alta, dar uleiuri, bujii, segmenti,bobine de inductie, fise bujii,cuzineti,sunt floare la ureche de falsificat pentru asiatici.
cu siguranta voi comanda segmentii si rulmetii de biela la reprezentanta.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de SpOOk »

Da, si eu iti recomand sa iei pe original. Been there, done that. Deja am 30k + de la refacerea motorului si nu am absolut nici o problema.
In ceea ce priveste ambreiajul de racing, renunta la idee. Daca masina e folosita preponderent ca daily si nu te duci la curse cu ea, o sa iti blestemi zilele. E foarte foarte incomod.
Volanta cu masa simpla....cochetez si eu cu ideea. Astept opinii de la cineva care a facut conversia.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de adrian »

Legat de conversie de la DMF la SMF, eu nu am facut pe MINI, dar am facut pe o Skoda Diesel.Am regretat ulterior, pentru ca arcurile de amortizare din interiorul discului de ambreiaj au cedat destul de repede, dupa numai 30.000km.Am zis, OK, schimb discul de ambreiaj.Dar discul de ambreiaj conversie la SMF nu se livreaza separat, decat cu tot kitul, deci iar bani multi.In opinia mea nu merita,mai ales ca nu rezista ca ambreiajul original.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: SCHIMBARE SEGMENTI MINI R53 JCW

Mesaj de Gabriel CT »

adrian scrie: Mie Dec 12, 2018 12:40 pm Legat de conversie de la DMF la SMF, eu nu am facut pe MINI, dar am facut pe o Skoda Diesel.Am regretat ulterior, pentru ca arcurile de amortizare din interiorul discului de ambreiaj au cedat destul de repede, dupa numai 30.000km.Am zis, OK, schimb discul de ambreiaj.Dar discul de ambreiaj conversie la SMF nu se livreaza separat, decat cu tot kitul, deci iar bani multi.In opinia mea nu merita,mai ales ca nu rezista ca ambreiajul original.
Am stat mult sa ma gandesc la trecerea de la DMF la SMF insa o voi face deoarece cealalta masina a familiei este mare si joasa si deloc compatibila cu un oras cum este CT. kitul cumparat are o istorie veche si cu rezultate bune in UK in ultimii 10 ani(masini cu peste 100.000 km fara schimbare de ambreiaj). Am decis sa fac asta din doua considerente: volanta mea este pe duca si "inmuierea" pedalei de ambreiaj dupa conversie astfel incat sa poata si sotia mea sa conduca masina,acum se plange ca o doare piciorul la condusul in oras.Al doilea beneficiu ar fi si de ordin sportiv volanta SM fiind aproape la jumatate din greutatea celei DM. de asemenea cochetez cu ideea inlocuirii volantei din kit cu una balansata dinamic care cantareste doar 5.4 fata de 12kg(DM) . dintr-o lovitura fac o modificare pentru sotie (ambreiajul mai moale) si una pentru mine (volanta usurata) dpdv sportiv.impac si capra si varza.
cum am ajuns aici? pai simplu :) imi mcurge semieringul de palier dinspre cutie. asa ca trebuie schimbat ala,deci data cutia jos,dau cutia jos...pai si volanta vibreaza corelata cu plangerile sotiei => kitul.
kitul mi-a sosit si este in cutie, cand ajung acasa o sa cantareasc volanta de curiozitate sa vad ce greutate are.

Va salut!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Scrie răspuns