Mini Cooper S (R53) cutie automata
Mini Cooper S (R53) cutie automata
Buna seara,
sunt nou posesor de Mini Cooper S, masina are 150.000 km ,par sa fie reali in sensul ca are si carnet service.Am o problema cu cutia de viteze in sensul ca dupa ce este incalzita ,la cuplarea selectorului din N in D are o smancitura. De asemenea tot "la cald" din mers ,la franare se simt schimbarile la retogradarea treptelor.Uleiul si filtrul l-am schimbat si eu de curând ,dar defectiunea a ramas.Se pare ca si fostul proprietar a schimbat uleiul in urma cu un an ,doi ,culmea nu a fost evidentiat nicaieri,doar isi aduce aminte,dar dupa cum arata uleiul vechi se pare ca ar fi fost intr-adevar inlocuit.
Dupa ce am inlocuit uleiul,cei de la service nu au reusit sa faca nicio adaptare pe tester a cutiei ,in functie de uzuri, ci doar o resetare la valorile de fabrica,urmand ca in 500-1000 de km de mers sa se autoadapteze, ceea ce pentru mine sincer este greu de inteles. la orice test pe unde am fost nu apare nicio defectiune la nici un modul al cutiei, dar din povesti de pare ca blocul de valve este baiul.Am gasit o cutie automata de Cooper non S de 120 CP R56 din 2010.Va rog daca stie vineva daca se potriveste sa-mi spuna .Nu am seria de caroserie de la masina donatoare.Pe diverse site-uri pe care m-am uitat , cel putin blocul de valve , ca si piesa pare comun ,este dat ca interval 2005-2011.
TF 60 SN GA 6F21WA acesta este codul transmisiei de pe masina mea.
Multumesc !
sunt nou posesor de Mini Cooper S, masina are 150.000 km ,par sa fie reali in sensul ca are si carnet service.Am o problema cu cutia de viteze in sensul ca dupa ce este incalzita ,la cuplarea selectorului din N in D are o smancitura. De asemenea tot "la cald" din mers ,la franare se simt schimbarile la retogradarea treptelor.Uleiul si filtrul l-am schimbat si eu de curând ,dar defectiunea a ramas.Se pare ca si fostul proprietar a schimbat uleiul in urma cu un an ,doi ,culmea nu a fost evidentiat nicaieri,doar isi aduce aminte,dar dupa cum arata uleiul vechi se pare ca ar fi fost intr-adevar inlocuit.
Dupa ce am inlocuit uleiul,cei de la service nu au reusit sa faca nicio adaptare pe tester a cutiei ,in functie de uzuri, ci doar o resetare la valorile de fabrica,urmand ca in 500-1000 de km de mers sa se autoadapteze, ceea ce pentru mine sincer este greu de inteles. la orice test pe unde am fost nu apare nicio defectiune la nici un modul al cutiei, dar din povesti de pare ca blocul de valve este baiul.Am gasit o cutie automata de Cooper non S de 120 CP R56 din 2010.Va rog daca stie vineva daca se potriveste sa-mi spuna .Nu am seria de caroserie de la masina donatoare.Pe diverse site-uri pe care m-am uitat , cel putin blocul de valve , ca si piesa pare comun ,este dat ca interval 2005-2011.
TF 60 SN GA 6F21WA acesta este codul transmisiei de pe masina mea.
Multumesc !
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
Daca deschizi Realoem, ai sa gasesti ca intr-adevar blocul de valve este acelasi, cod 2439455970, inlocuit cu 2439555971.
Deci blocul de valve este acelasi, dar montajul mecanic difera, convertizorul de cuplu este diferit, si probabil si prinderea cutiei pe sasiu.
Deci blocul de valve este acelasi, dar montajul mecanic difera, convertizorul de cuplu este diferit, si probabil si prinderea cutiei pe sasiu.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
Multumesc frumos.Sa inteleg ca de fapt nici blocul de supape ,chiar fiin acelasi nu se potriveste ca si montaj?
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
Stie cineva unde s-ar putea comanda un astfel de bloc de supape la pret bun?
Multumesc !
Multumesc !
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
De ce nu incerci mai intai sa faci adaptarile corecte ale cutiei cu un tester si apoi sa ajungi sa cumperi piese.Vei intra intr-un cerc vicios, vei cumpara piese, cheltuiala multa piese si manopera si s-ar putea fara rezultat.Abordarea cu pasi marunti este cea mai indicata, mai ales ca nu ai un diagnostic clar.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
Asta as vrea si eu ,dar din pacate pe unde am fost in Bistrita ,cu ceea ce au avut ,si tind sa cred ca nu au avut destul,mi s-a spus ca nu apare niciun defect pe niciun modul al cutiei. Deasemenea dupa schimbarea uleiului si al filtrului , si eu am citit ca se face o adaptare.Mi s-a spus ca la acest tip de cutie nu eista aceasta optiune in meniu doar resetarea la valorile initiale,care cica s-a facut.Cred ca singura solutie este sa merg undeva la Mures sau Cluj,macar pentru diagnoza.Este clar ca are legatura cu temperatura,pentru ca la rece merge perfect.
Va multumesc tuturor pentruu sugestii, o sa pun si ceva poze in curand.
Va multumesc tuturor pentruu sugestii, o sa pun si ceva poze in curand.
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
Uite aici ce trebuie facut dupa schimbul de ulei.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
MULTUMESC !
Re: Mini Cooper S (R53) cutie automata
Am mai intrebat pe la divese ateliere si in Cluj,din pacate si cei din Cluj trimit cutiile automate cu probleme la Timisoara.Nu-mi vine sa cred cum intr-un oras mare cum e Clujul sai de ce nu Tg.Mures , nu exista macar un service specializat in asa ceva.Toata lumea spune: Arad,Timisoara sau Suceava.
Oricum intrebarea este referitor la adaptarea dupa schimbul de ulei. Am variante cu :
-Nu se face ,ca se autoadapteaza in timp.
-Se face resetarea la valorile initiale,care am inteles ca s-a facut la mine.
-Se face o procedura de adaptare cu un soft special DIN MERS.
Deci nebuloasa totala.
Va rog pe cei care ati trecut prin asa ceva sa ma "luminati"
Multumesc !
Oricum intrebarea este referitor la adaptarea dupa schimbul de ulei. Am variante cu :
-Nu se face ,ca se autoadapteaza in timp.
-Se face resetarea la valorile initiale,care am inteles ca s-a facut la mine.
-Se face o procedura de adaptare cu un soft special DIN MERS.
Deci nebuloasa totala.
Va rog pe cei care ati trecut prin asa ceva sa ma "luminati"
Multumesc !