pai sa iti faci o idee: eu am salvat un Cooper pe la 289mii km de la casare sigura si nu regret o secunda...am schimbat ca moft dupa moft orice din eareguts scrie: ↑Mar Apr 23, 2019 11:14 pmmagicbright scrie: ↑Mar Apr 23, 2019 11:02 pm Cu cât e mai sofisticată si mai puternică, cu atât costurile mentenanței cresc. Deci dacă vrei mai puține bătăi de cap, uită de S. Iar cu bugetul pe care te-ai hotărât sa îl aloci nu te lipești de un S în toate mințile, mai mult ca sigur vei da peste un cazan de țuică care îți va mânca sufletul si sănătatea.
Deci sa inteleg ca motorul ideal in bugetul asta e cel de 1.6 116cp.
Sunt foarte multe anunturi cu MINI Cooper 1.6 din 2003/04/05 pe la 3.600...spre 4.000 de euro. Toate "bune" , cu multe piese schimbate si km sub 150.000 . Inteleg ca o masina sh..necesita investitii pentru a o putea utiliza in conditii optime, dar si mult noroc, insa chiar asa rele sunt aceste masini ? Atatea probleme ce pot aparea la un Mini din ce-am citit aici pe forum, n-am vazut nici macar pe Opel Club ...in tinerete am condus un Astra G 1.6 16v... gurmand tare... si iubitor de ulei 5w40.
Mersi oricum tuturor baietilor care mi-au raspuns.
Sper sa ...am noroc , pentru ca experienta in a alege un MC n-am ... decat din ce am citit pe aici de 2 zile .
Seara faină!!!
plecand de la radiator pana la interior complet ...distractia a fost pana azi (cuprinzand 2 seturi de caucicuri + 3 revizii) aprox 4000Euro si vreau sa bat 500K, nu regret, masina este impecabila....desigur personal cred ca e puternica pt o domnita si slabuta pt unul care "vrea" sa dispara ca ninja
pt masina daily movement este ok Cooperul R50, doar trebuie sa o intelegi sa te obisnuiesti
cauta dupa 2004 cat mai full sunroof incalzire in scaune comenzi volan, cruise control....etc.. (ce iti spun sa cauti sunt mofturi de ale mele dupa ce am descoperit Mini R50)
PS: sunt fanul unei alte marci si detin un R50.