Adrian, nu sunt mecanic, dar Mini-ul asta m-a determinat sa pun mana pe documentatie si cheie ....eu ce vreau este sa pun evenimentele intr-un mod logic si sa reusesc sa am si o explicatie, adica ce a fost facut in mod eronat (desi nu cred) sau ce se intampla....??!
de exemplu acum doua saptamani m-am "trezit" fara antigel in vasul de expansiune (mai aveam ceva pe fund), am adaugat apa (de la robinet) ca sa fiu sigur ca nu risc sa nu mai ajung acasa.
de atunci am 250km parcursi si apa din vasul de expansiune nu a mai disparut...sa ii zicem ca o mica umezeala este pe partea de carcasa termostat pe partea de jos (inca nu sunt 100% sigur ca pe acolo au disparut 350ml de antigel) o sa incerc sa fac proba de presiune.
adrian scrie:90% din cauzele defectului de relanti instabil sunt datorate aprinderii, bujii, fise, bobina inductie.
deacord!
schimbata bobina (nu noua) si cablurile (nu noi) si modul de comportament este acelasi...
dar cum sa explic situatia ca inainte de curatare mergea totul rotund? ori ca pe zi ce trece devin eu exigent cu "bunicuta".
adrian scrie:Restul de 10% pot fi o multime de cauze marunte, de la calitatea benzinei din rezervor, . Verifica si benzina , eventual fa plinul de la alta statie.
in data de 7.06.2017 au fost alimentati 13.47l (20euro)
interventia de curatare clapeta a fost facuta in 09/06/2017 (vineri) si in rezervor mai erau circa 10litri
sambata 10.06/2017 am pus benzina 20litri pt ca abia alimentase statia respectiva
totusi si in cazul asta l-as elimina pt ca alimentarea s-a facut dupa interventie si sesizare...
adrian scrie:la aer fals aspirat, pierdere vacuum,supape neetanse,etc.
- la aer fals banuiesc si eu dar pe unde? ce trebuie sa verific?
- pierdere vacuum...pe unde? cum verific?
- supape neetanse, posibil dar mergea inainte de curatare clapeta ...cu siguranta sunt si astea murdare...pt a le curata trebuie sa dau jos admisia?
stiu ca profi este sa dau jos chiuloasa jos si sa curatim frumos tot, probabil va fi un "proiect" de anul viitor...imi lipseste macaraua