Anvelope

Avatar utilizator
alexcir
Membru nou
Mesaje: 19
Membru din: Mar Mai 17, 2011 5:13 pm
Localitate: Bucuresti

Anvelope

Mesaj de alexcir » Joi Apr 12, 2012 8:58 pm

A venit vremea sa schimb anvelopele de vara. Ma tot uit pe net si nu stiu ce sa aleg. Vreo recomandare ceva? Sa cumpar tot Dunlop Sp Sport 01 sau sa incerc altceva?

Avatar utilizator
MyFirst
Viteza 1
Mesaje: 93
Membru din: Lun Mar 05, 2012 11:02 pm
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Anvelope

Mesaj de MyFirst » Vin Apr 13, 2012 8:04 pm

Poti incerca si pirelli Pzero nero, eu din acelea am si masina se comporta minunat!
I don't drive too fast, I fly too low!

Avatar utilizator
alexcir
Membru nou
Mesaje: 19
Membru din: Mar Mai 17, 2011 5:13 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Anvelope

Mesaj de alexcir » Mar Apr 17, 2012 1:30 am

Multumesc de raspuns. M-am tot documentat pt cauciuri si...mai rau am facut. Acum chiar numai stiu ce sa mai aleg. M-am uitat si la cele recomandate de tine,dar nu sunt run-flat. Dimensiunile pt anvelope sunt 205/45 R17. Oscilez intre Dunlop sp sport 01 DSST(pe care sincer,nu le-as mai vrea),Contisport Contact 3 SSR si Pirelli P Zero. Totodata,ma gandesc sa renunt la run-flat si sa pun unele normale. Avantaj : o masina mult mai confortabila.
Dezavantaje: In caz de pana,nu avem spatiu pt roata de rezerva,dar am vazut ca au aparut tot felul de kit-uri reparatie pana. Citeam pe un forum ca daca masina a venit echipata cu run-flat din fabrica,tot run-flat ar trebui sa-i pui. Voi ce pareri aveti?
Multumesc.

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3329
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Anvelope

Mesaj de adrian » Mar Apr 17, 2012 6:52 am

Si eu merg vara cu Run Flat, am Nokian, dar asa este, sunt destul de incomode.Pe de alta parte sotia a mers cam 2 saptamani cu pana spate fara nici o problema, si am batut si Europa fara nici o grije.Un kit Tyre Fit e bun dar la reparatii minore, daca faci o" lucrare " mai mare este inutil.Ca si uzura sunt exceptionale, anvelopa Nokian are gravate pe banda de rulare cifre de la 1 la 7.Am mers cu ele cam 25.000km si inca nu a disparut de tot cifra 7,cand ajunge la 1 trebuie sa le arunci.Un dezavantaj , sunt mai grele decat cele normale.Poti in schimb sa rulezi cu ele 2 persoane cu bagaj 80km/h cam 250km cu gaura in lateral de 30mm diametru.Ale mele sunt cam zgomotoase.Totusi sustin varianta Run Flat la Mini (pe viraje la R16 nu au practic deformare laterala),daca te salveaza o singura data, merita banii si discomfortul.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7253
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Anvelope

Mesaj de cristi o'RAL » Mar Apr 17, 2012 10:22 am

eu merg de 2 ani fara run-flat si n-am avut nici o problema, am kit de pana de la MINI in caz de ceva, dar e drept ce spune adrian, daca dai rau in ceva si rupi cauciucul n-ai ce sa faci. dar aici intervin si ochii care trebuiesc sa te ajute sa nu dai cu masina in capul de pod sau in cea mai mare groapa... daca nu te ajuta, o sa dai si dupa ce pui rezerva si ajungi in aceeasi situatie.
am mers inainte de cauciucurile astea aproape 2 ani cu run-flat si n-am facut nici o pana, asa ca am luat usor decizia sa merg cu cauciucuri normale, cu riscul mic de a face o pana normala pentru care am kit-ul.
avantajul la greutate si confort este foarte mare, incat eu cred ca merita riscul sa tii doar un kit de pana in portbagaj.
iar cu roti pe 17 si cauciucuri ranforsate nu cred ca exista deformare laterala la viraje.
am pus acum 2 ani fulda carat excelero 215/45/R17 - strict de vara, raport pret calitate foarte bun, la teste aveau punctaj mai bun decat alte marci consacrate (e adevarat ca n-au un desen foarte interesant cum sunt altele in "V" sau mai stiu eu cum, dar e foarte eficient), iar punctajul pe ud era mai bun decat cel pe uscat - iar lucrul asta il pot confirma dupa 2 ani, franeaza extraordinar pe ud, iar eu merg cam de cand le-am pus si fara ABS/ASC.
in curbe reusesc sa le "scartai" foarte rar, la viteze foarte mari in curbe stranse (pentru viteza respectiva).
ca si uzura, e minima dupa 2 ani si vreo 45-50.000km (total, din care probabil jumatate vara), inca au firisoarele de cauciuc
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
alexcir
Membru nou
Mesaje: 19
Membru din: Mar Mai 17, 2011 5:13 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Anvelope

Mesaj de alexcir » Mar Apr 17, 2012 4:09 pm

Multumesc pt raspunsuri.

All of our vehicles that use Run-flat technology have their suspension and braking components set up to accommodate Run-flat tyres. Should you decide to change to non Run-flats, it may alter the driving and handling characteristics of your vehicle. It is for this reason that this modification is not recommended by BMW as a manufacturer.

Sa inteleg ca nu se va mai conduce la fel sau e doar o strategie sa vanda mai multe RF? De obicei,eu sunt adeptul pieselor si accesoriilor cu care a venit masina din fabrica,dar e muuuulllllt prea rigida pt bucuresti. Am ajuns sa prefer ford-ul prietenei prin oras :( .
De pana nu prea imi fac griji,vechea masina am tinut-o 3 ani si am facut 80000 km,nu am avut nicio pana si nici roata de rezerva nu am avut la ea,doar un kit de reparatie de la Audi.

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3329
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Anvelope

Mesaj de adrian » Mar Apr 17, 2012 4:52 pm

Sincer am facut pana cred ca de 3 ori in 800.000km,am taiat doar odata o anvelopa la o bordura dar era in oras ,asa ca n-a fost problema, dar n-am mers niciodata la limita de uzura,Run Flat zguduie destul de bine, ce e drept.Daca nu poti sa te hotarasti,da cu banutul si vezi ce cade.
:P
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7253
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Anvelope

Mesaj de cristi o'RAL » Mar Apr 17, 2012 5:32 pm

cei de la bmw au dreptate, se schimba comportamentul masinii vizibil: e mai usoara, deci accelereaza mai repede, e mai confortabila, mai manevrabila... :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
mok
Moderator
Mesaje: 1547
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm
Localitate: constanta

Re: Anvelope

Mesaj de mok » Mar Apr 17, 2012 6:25 pm

eu sunt fan runflat
si pana am facut de multe ori , numai cu suruburi din service si doar in zona care se repara
noroc ca am "senzori" :D
masina e mai rigida dar mai putin decat primul MINI r50 (cu toate ca am suspensie sport)
razboinicul lu' MINIli invingi !

xetrat
Membru nou
Mesaje: 11
Membru din: Joi Iun 18, 2009 9:54 am

Re: Anvelope

Mesaj de xetrat » Joi Apr 19, 2012 3:02 pm

Salut,

Te-ai hotarat pana la urma? Si eu sunt in aceeasi situatie, indecis. :)
alexcir scrie:Multumesc de raspuns. M-am tot documentat pt cauciuri si...mai rau am facut. Acum chiar numai stiu ce sa mai aleg. M-am uitat si la cele recomandate de tine,dar nu sunt run-flat. Dimensiunile pt anvelope sunt 205/45 R17. Oscilez intre Dunlop sp sport 01 DSST(pe care sincer,nu le-as mai vrea),Contisport Contact 3 SSR si Pirelli P Zero. Totodata,ma gandesc sa renunt la run-flat si sa pun unele normale. Avantaj : o masina mult mai confortabila.
Dezavantaje: In caz de pana,nu avem spatiu pt roata de rezerva,dar am vazut ca au aparut tot felul de kit-uri reparatie pana. Citeam pe un forum ca daca masina a venit echipata cu run-flat din fabrica,tot run-flat ar trebui sa-i pui. Voi ce pareri aveti?
Multumesc.

Scrie răspuns