Proiect Mini Cooper S Coupe

Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de ct16jcx »

salut,

asta e simularea proiectului in derulare
jantele se vopsesc cu powdercoating la SRZ powdercoating customs
oglinzile si hood scoop se vopsesc la .... (inca nu stiu unde) - fix portocaliul ala
pe farurile de ceata folia portocalie se pune la .... (cred ca am gasit in constanta - nu sunt sigur)

nu sunt simulate
pragurile si bara fata extinse cu fibra de sticla - mai putin agresiv decat un JCW dar o "ingrasa putin" la baietii de la Ovidiu :D
toate elementele in plastic mat (terminatia aripilor, bara spate, praguri, terminatie bara fata) vopsite culoarea caroseriei

alte poze cu masina: la sectiunea biciclete si machete :) http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=46&t=1735
Fişiere ataşate
portocaliudetalii.jpg
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de adrian »

Intreb ca necunoscator in domeniu:
Merita tot felul de modificari la caroserie facute cu fibra de sticla?Sincer nu am vazut nici una care sa reziste mai mult de 2, 3 ani, ori se crapa la prima mica lovitura, ori in timp din cauza vibratiilor apar fisuri mici in material care se transmit la vopsea.Materialul respectiv este total diferit de cel din care se fabrica barile, spoilerele, etc.Cred ca trebuie sa gandesti bine la ceea ce vrei sa adaugi pe o masina care are deja o estetica absolut superba, si sa nu o jignesti cu fibra de sticla.Dar asta este doar parerea mea.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de ct16jcx »

adrian scrie:Intreb ca necunoscator in domeniu:
Merita tot felul de modificari la caroserie facute cu fibra de sticla?Sincer nu am vazut nici una care sa reziste mai mult de 2, 3 ani, ori se crapa la prima mica lovitura, ori in timp din cauza vibratiilor apar fisuri mici in material care se transmit la vopsea.Materialul respectiv este total diferit de cel din care se fabrica barile, spoilerele, etc.Cred ca trebuie sa gandesti bine la ceea ce vrei sa adaugi pe o masina care are deja o estetica absolut superba, si sa nu o jignesti cu fibra de sticla.Dar asta este doar parerea mea.
Inteleg ce zici. Am ales oamenii aia pentru ca am vazut exemple pe viu. Cand am ajuns la ei m-au trecut prin tot procesul tehnologic si pare in regula. Nu sunt 100% sigur de ceea ce o sa se intample dar din informatiile de pana acum merita sa risc. De fapt riscul pe care il iau cu fibra nu este major pentru ca se fac doar adaugiri pe elementele existente ceea ce inseamna ca dupa putin efort pot sa renunt la fibra si sa o aduc in starea originala.

Cel mai riscant mi se pare vopsirea elementelor mate in culoarea caroseriei...
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de adrian »

Cred ca stii ca, chestia asta este un drum cu sens unic,nu te mai poti intoarce.Dupa tot felul de prelungiri si adaugiri la elementele de caroserie, masina nu va mai putea sa arate niciodata ca cea originala,cum crezi ca se pot scoate tot felul de adaosuri facute din fibra la elemente din plastic?Niciodata elementele modificate nu vor mai putea sa arate la fel ca atunci cand au fost noi.Dupa o vreme te vei plictisi si vei dori un alt look,s.a.m.d.Cand vei dori sa vinzi masina s-ar putea ca ceea ce tie ti se pare frumos sa fie apreciat ca oribil de un potential cumparator, si sa pierzi multi bani la vanzare.Imi este greu sa cred ca simtul artistic al baietilor din Ovidiu, depaseste creatia unor designeri condusi de celebrul Adrian van Hooydonk.
Sa nu mai zic ca n-am auzit de un tunel aerodinamic in Ovidiu.
Desigur O.K. cu jantele, capace oglinzi , accesorii care pot fi aduse f. usor la starea originala.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de ct16jcx »

adrian scrie:Cred ca stii ca, chestia asta este un drum cu sens unic,nu te mai poti intoarce.Dupa tot felul de prelungiri si adaugiri la elementele de caroserie, masina nu va mai putea sa arate niciodata ca cea originala,cum crezi ca se pot scoate tot felul de adaosuri facute din fibra la elemente din plastic?Niciodata elementele modificate nu vor mai putea sa arate la fel ca atunci cand au fost noi.Dupa o vreme te vei plictisi si vei dori un alt look,s.a.m.d.Cand vei dori sa vinzi masina s-ar putea ca ceea ce tie ti se pare frumos sa fie apreciat ca oribil de un potential cumparator, si sa pierzi multi bani la vanzare.Imi este greu sa cred ca simtul artistic al baietilor din Ovidiu, depaseste creatia unor designeri condusi de celebrul Adrian van Hooydonk.
Sa nu mai zic ca n-am auzit de un tunel aerodinamic in Ovidiu.
Desigur O.K. cu jantele, capace oglinzi , accesorii care pot fi aduse f. usor la starea originala.
Raspund cu aliniat ca sa fie mai usor de urmarit:
Refacerea nu va fi usoara dar daca e necesara se face (chit ca iau unele noi).
Masina nu o folosesc, modific, conduc cu gandul ca o vand. Pana una alta ma bucur de ea cum vreau fara sa stau cu sabia vanzarii deasupra capului :)
Trebuie sa ai incredere in simtul meu estetic (nu artistic) - eu iau deciziile si daca trece de mine atunci e in regula. Deci de mine trebuie sa te iei nu de baietii de la Ovidiu. Plus ca modificarile sunt intr-o limita bine calculata si de bun simt.
Designul actual al pragurilor este sub cel al variante JCW - designul masinii ala este (asa a fost sa fie) si de acolo au inceput sa mai scoata din el pentru variantele inferioare (ca a mea). Nu vreau kit de JCW pentru ca nu am motorul ca atare.

Iti respect parerea si o inteleg.
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de cristi o'RAL »

mie mi se pare ok, singura problema din pct meu de vedere vor fi plasticele mate pe care vrei sa le vopsesti.
alea nu vor rezista, se vor zgaria, pentru ca sunt amplasate in zona de uzura (tocmai de aia au fost facute mate).
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de ct16jcx »

cristi o'RAL scrie:mie mi se pare ok, singura problema din pct meu de vedere vor fi plasticele mate pe care vrei sa le vopsesti.
alea nu vor rezista, se vor zgaria, pentru ca sunt amplasate in zona de uzura (tocmai de aia au fost facute mate).
nu inteleg de ce alea sunt zone de uzura ... sunt tone de masini cu caroseria vopsita complet pe strazi.
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de adrian »

Nu ne lua in seama,eu am comentat dpdv tehnic,Cristi a zis OK dpdv estetic,urmeaza-ti visul,fa-o cum iti place tie pentru ca numai asa te vei bucura la max. de ea.Oricum ,este o masina superba.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de ct16jcx »

adrian scrie:Nu ne lua in seama,eu am comentat dpdv tehnic,Cristi a zis OK dpdv estetic,urmeaza-ti visul,fa-o cum iti place tie pentru ca numai asa te vei bucura la max. de ea.Oricum ,este o masina superba.
Multumesc :lol:
Dar sa stiti ca asta e motivul pentru care am postat aici. Ca sa aflu si alte pareri :D
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Proiect Mini Cooper S Coupe

Mesaj de cristi o'RAL »

pentru ca alea sunt zonele unde sar pietre de la roti, unde mereu se arunca noroiul de pe strada (si sarea), sunt zonele mai evazate cu care risti sa mai atingi una alta daca nu esti atent...
cele mai multe masini (nu toate) au aripa si pragul de tabla sau din plastic vopsit in masa.

sigur ca tu poti sa faci cum vrei, in timp daca se stica, o vei repara, nu esti nici primul nici ultimul care face asta.

parerea mea personala, de care nu trebuie sa tii seama, avand in vedere toate pozele de pe net pe care le-am vazut cu MINI-uri cu bandourile in culoarea caroseriei, este ca va arata a "tiganeala".
doar cu portocaliul pe care l-ai pus acum pe poza arata superb, e f usor s-o strici cu orice pui in plus. dar gusturile nu se discuta, e masina ta.
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Scrie răspuns