R53 Supercharger TVS900

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

R53 Supercharger TVS900

Mesaj de adrian »

Un alt proiect frumos, facut de asta data cu un coleg din Germania, un tip foarte tehnic si care vrea sa faca performanta dincolo de costuri.
Motorul a avut initial aceasta echipare:
Head with big valves, ported head, cam made by schrick with krumm datas, competition clutch, woessner pistons, 380 injectors, JCW Pulley and SC, ATI +2% Crank .
Montajul de compresor TVS 900 a fost facut cu meticulozitate germana,mentionez ca pompa de apa este acum una antrenata electric turatia pompei crescand cu temperatura motorului, pompa de apa face fata motoarelor cu peste 340HP.
Primul test facut a adus o presiune in admisie de 2,45 bar absolut(1,45bar relativ), ceea ce a dat peste cap cateva restrictii din soft, masina nu se mai tura mai mult de 4000rpm.Am rezolvat problema din soft si am facut teste de drum si dyno.La cea mai buna varianta a scos un cuplu foarte bun de 293Nm, avand in vedere ca cuplul stock este de 210Nm, deci o crestere cu 40% a cuplului motor.Din pacate puterea a fost modesta doar 228HP, datorita injectoarelor de 380cc care nu pot injecta la un duty cycle de 85% benzina necesara sa realizam un AFR corespunzator de 11,3-11,6.
A urmat un upgrade de injectoare 550cc , masina este acum in garaj pentru inlocuire radiator si conducte de racire.
La testele anterioare cu Compresor stock si injectoare de 380cc , cu ultimul soft a avut 245hp si 263Nm cuplu.
Vor urma teste cu injectoarele de 550cc, si sunt optimist in privinta puterii , cred ca ar trebui s ajungem in zona 265-275hp.
Dyno cu injectoare 380cc si compresor stock.
compare_dynos_213db7e099a601d75cd3bf66300bbd3774a852c8.jpg
masina dupa montaj compresor TVS 900
3504166b_b1c0_482a_ac25_d916d02dad7c_52a15db73c92b81b3c0d61528905acb4a69833b4.jpg
Dyno dupa montaj TVS900 si injectoare de 380cc.
page1.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Scrie răspuns