Cooper R50 remap

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3322
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Cooper R50 remap

Mesajde adrian » Lun Apr 22, 2013 10:49 am

Cam asta este rezultatul dupa ultima varianta proprie de resoftare-noroc cu concediul medical ca am avut timp liber-.Modificare hardware doar Air intake K&N.Testat consumul pe bord computer, se pare ca nu este nici o diferenta fata de original.Estimare (din cateva calcule) cam 128-130HP.
Rezultatul este valoarea medie la 3 incercari,cu DSC off.si modificare limitator de turatie la 7000u/ min
fata de stock 6500u/min.(8,54/100kmh,8,66/100kmh,8,72100kmh).

mini 011.jpg
Fişiere ataşate
mini 013.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7251
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cooper R50 remap

Mesajde cristi o'RAL » Lun Apr 22, 2013 1:07 pm

ce rost are sa testezi consumul?
testeaza acceleratia... :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
io's
Veteran
Mesaje: 1658
Membru din: Mie Feb 10, 2010 5:22 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cooper R50 remap

Mesajde io's » Lun Apr 22, 2013 2:08 pm

adrian scrie:(8,54/100kmh,8,66/100kmh,8,72100kmh).

cu ce roti?
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"


ACS C30 - gone
D22

S14a on hold
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3322
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesajde adrian » Lun Apr 22, 2013 3:02 pm

Anvelope 195/55R16 Bridgestone Runflat.
Cu cele de iarna de 15" poate ar fi mers mai bine dar cred ca ar fi aparut lipsa de aderenta la plecare si la schimbarea de treapta.
Diferenta fata de softurile anterioare-au fost inca trei-(cele anterioare erau mai conservative, la harta de avans,aici am +8gr avans fata de harta stock si modificare la Volumetric eficiency mai pronuntata)este faptul ca urca mult mai bine in zona de 140kmh-170kmh.Dupa 170kmh,lipsa de un plus de putere se simte.Modificarea este in zona "safe",am testat cu INPA,parametri knocksensor,spark advance,totul este in regula.De aici incolo, orice modificare cere neaparat Dyno,dar nu cred ca va fi prea curand,asa cum merge acum este destul de bine.
Aici doua din modificarile de soft.
Cooper clapeta.jpg

Cooper avans.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesajde catalin988 » Lun Dec 14, 2015 10:43 am

Salut, zi`mi si mie te rog, diferenta dintre ONE 90cp si Cooper (2002-2003) este doar din soft?

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3322
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesajde adrian » Lun Dec 14, 2015 11:19 am

catalin988 scrie:Salut, zi`mi si mie te rog, diferenta dintre ONE 90cp si Cooper (2002-2003) este doar din soft?


Da, numai din soft , daca te referi la motor.Orice R50 One se poate face Cooper numai din soft.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesajde catalin988 » Lun Dec 14, 2015 12:24 pm

ok ms, inseamna ca daca mai umblu putin si la avans/amestec eu chiar o sa simt o diferenta semnificata.. ms!

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3322
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesajde adrian » Lun Dec 14, 2015 3:02 pm

catalin988 scrie:ok ms, inseamna ca daca mai umblu putin si la avans/amestec eu chiar o sa simt o diferenta semnificata.. ms!


Pai da , e simplu, mai misti putin de delco=dai avans,, mai maresti putin jiclorul de sarcina=amestec,eventual mai scurtezi cablul de acceleratie sa se tureze mai tare!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tu chiar vorbesti serios sau glumesti? ca nu-mi dau seama.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7251
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cooper R50 remap

Mesajde cristi o'RAL » Lun Dec 14, 2015 3:32 pm

sper ca umbla in soft
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesajde catalin988 » Lun Dec 14, 2015 5:17 pm

Pai stai putin ca nu inteleg de ce faci misto, cand il resoftezi unde umbli, nu la avans/ameste????


Înapoi la “MINI Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori