Cooper R50 remap

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de adrian » Lun Dec 14, 2015 5:59 pm

catalin988 scrie:Pai stai putin ca nu inteleg de ce faci misto, cand il resoftezi unde umbli, nu la avans/ameste????
Stai putin , ca nu fac misto, la R50 One de90HP ca sa-l fac Cooper-adica 115HP, nu umblu nici la avans,te asigur de asta, nici la Volumetric effiency, nici la Main injection fuel map, Specified target Intake pressure,Accel. Enrichment fueling,Engine Load Calculation,VE Fueling /RPM,Target Lambda,Injetors scaling, s.a.m.d, la nici una din mapele cunoscute sau necunoscute de unii "tuneri".

Am zis asa pentru ca ai scris cuvantul "amestec", ceea ce inseamna aer+benzina.
La motoarele N/A, nu poti umbla la aer, pentru ca nu ai cum sa adaugi mai mult aer decat trage motorul aspirat natural, aici este drama acestor motoare.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de catalin988 » Lun Dec 14, 2015 6:38 pm

M'ai inteles tu gresit, deci are o limita pe accelerare, sau cv de genu, rezolv treaba asta si iese de 115, daca se mai umbla putin la avans si benzina se mai castica cv in plus peste aia 115 hp, daca avansul este reglat in bine tr sa creasca AFR'ul deci tr sa ii mai dam benzina, si de aici a venit expresia avans/amestec

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de adrian » Lun Dec 14, 2015 7:21 pm

catalin988 scrie:M'ai inteles tu gresit, deci are o limita pe accelerare, sau cv de genu, rezolv treaba asta si iese de 115, daca se mai umbla putin la avans si benzina se mai castica cv in plus peste aia 115 hp, daca avansul este reglat in bine tr sa creasca AFR'ul deci tr sa ii mai dam benzina, si de aici a venit expresia avans/amestec
Ce am postat eu in 2013 este deja preistorie,Stone Age,acum se lucreaza altfel la MINI Cooper, ceva de genul asta,adica cel mai complet sw pentru MINI cu ECU Siemens EMS2000 existent la ora actuala pe aceasta planeta. :mrgreen:
untitled.JPG
untitled 1.JPG
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de catalin988 » Lun Dec 14, 2015 7:32 pm

Legat de avans, o sa'ti zic/intreb pe scurt, primul soft care l'am vazut este de pe e36'le meu 2.8 turbo, aici am umblat la avans strict pt protectia motorul, dupa ce am vazut ce harti simple are, am incercat cu un prieten care se pricepe mult mai bine la treaba asta am incercat sa resoftam un 2.8 tot e36 dar generatie mai noua, aici am avut surpirza sa vede ca AFR'ul a crescut cand i'am dat avansul cu -4 grade.
La Mini am observat ca i'ai dat +8 grade ca sa rapunda mai bine, nu ar tr sa fie acelas principiu?

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de adrian » Lun Dec 14, 2015 7:55 pm

E36 motor de 2,0l este probabil Siemens MS40,fisier de 64Kb,un fel de Frederic de Hohenstaufen pe langa EMS 2000 fisier de 512kB care este un Wilhelm II de Hohenzollern.
nu, ce ai vazut este o postare foarte veche,acum am montat ceas AFR pe masina si modific altfel avansul,ideea este sa modifici avansul max posibil, dar in zona safe(monitorizare pe Knock cu diagnoza) , sa vezi AFR-ul la full throttle cand ECU este in open loop si sa modifici cantitatea injectata pentru un AFR de 12,2-12,6, asta la N/A engine.
La supraalimentate AFR-ul corect este de 10,8-11,6, trebuie sa fie amestec mai bogat, altfel topesti pistoanele la prima cursa .
Problema la R50 este ca supapele de evacuare nu rezista foarte mult la solicitari mari, din acest motiv eu le-am schimbat cu cele de la R53, dimensiuni identice dar cu totul alt material, mult mai rezistent.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de catalin988 » Lun Dec 14, 2015 7:58 pm

O sa fac niste teste si pe Mini, o sa'i montez ceasul de AFR si sa vedem ce iese. Prin ce harti imi recomanzi sa umblu?

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de adrian » Lun Dec 14, 2015 8:05 pm

catalin988 scrie:O sa fac niste teste si pe Mini, o sa'i montez ceasul de AFR si sa vedem ce iese. Prin ce harti imi recomanzi sa umblu?
Depinde de targetul tau , daca vrei sa faci si modificari de hw?,poti sa umbli la o singura mapa sau la 10 mape, depinde de ce vrei de la masina.
Ai o lista intreaga,
Primary Spark Advance,Torque Limiter Manual Transmision,Maximum Permissible Average Engine Torque,Load /Throttle position Reference,Specified Target Intake Air Pressure,Engine Roughness Threshold ,Main Injection Fuel Map,Specified Permissible Engine Torque,Global Fuel Multiplier,etc.
Ultima oară modificat Lun Dec 14, 2015 8:12 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de catalin988 » Lun Dec 14, 2015 8:07 pm

Decat in soft, fara modificari hw

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de adrian » Lun Dec 14, 2015 8:13 pm

Ai lista cu mape mai sus.Iti trebuie macar un Cold Intake
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

catalin988
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm

Re: Cooper R50 remap

Mesaj de catalin988 » Mar Dec 15, 2015 1:33 pm

Si cred ca am mai vorbit cu dumneavoastra indirect, si stiti E36`le turbo....sunt prietenul lui Cosmin Dudescu de la Tg jiu.

Scrie răspuns