Re: Cooper R50 remap
Scris: Lun Apr 02, 2018 9:50 pm
Huh , super raspuns din partea lui Adrian.
Am citit thread-ul si da vad ca sunt cateva aprecieri legate de R50.
Totusi da relanti-ul cu siguranta are de suferit ca la orice motor modificat.
Una peste alta din ceea ce inteleg de la Adrian:
- Nu s-a facut chestia asta la noi pe R53 (unde avand in vedere ca este supraalimentat probabil influenta este mai mare)
- Soft-ul este o chestiune trial and error care probabil manaca mult timp si se poate face numai daca il faci singur (te pricepi, ai cu ce etc) sau ai pe cineva care este dornic sa isi sacrifice timpul pentru masina ta (pt ca nu exista bani care sa justifice efortul)
In concluzie axe nu , pentru ca de cumparat este usor de facut sa mearga decent este alta poveste
Totusi injectoare 550 sunt justificate ? Pe motor stock +15% daca ai injectoarele 550 poti sa faci un tune mai agresiv fara sa risti ca la 7000 rpm sa mergi foarte lean si sa strici motorul ?
Altfel nu vad justificarea. Intreb asta pentru ca vad foarte multi oameni pe forumuri cu injectoare 550 sau 440 si ma intreb de ce . Probabil ca o motivatie exista (duty cycle) pentru ca altfel nu monta fara rost BMW injectoare mai mari pe JCW .
In fine partea mai proasta este ca masina mea (blestamata probabil) s-a stricat din nou la motorasa ca pana nu o vad mergand (sper in viata asta) nu ma pot gandi la injectoare pt ca nu are sens... dar asta este alta poveste.
Am citit thread-ul si da vad ca sunt cateva aprecieri legate de R50.
Totusi da relanti-ul cu siguranta are de suferit ca la orice motor modificat.
Una peste alta din ceea ce inteleg de la Adrian:
- Nu s-a facut chestia asta la noi pe R53 (unde avand in vedere ca este supraalimentat probabil influenta este mai mare)
- Soft-ul este o chestiune trial and error care probabil manaca mult timp si se poate face numai daca il faci singur (te pricepi, ai cu ce etc) sau ai pe cineva care este dornic sa isi sacrifice timpul pentru masina ta (pt ca nu exista bani care sa justifice efortul)
In concluzie axe nu , pentru ca de cumparat este usor de facut sa mearga decent este alta poveste
Totusi injectoare 550 sunt justificate ? Pe motor stock +15% daca ai injectoarele 550 poti sa faci un tune mai agresiv fara sa risti ca la 7000 rpm sa mergi foarte lean si sa strici motorul ?
Altfel nu vad justificarea. Intreb asta pentru ca vad foarte multi oameni pe forumuri cu injectoare 550 sau 440 si ma intreb de ce . Probabil ca o motivatie exista (duty cycle) pentru ca altfel nu monta fara rost BMW injectoare mai mari pe JCW .
In fine partea mai proasta este ca masina mea (blestamata probabil) s-a stricat din nou la motorasa ca pana nu o vad mergand (sper in viata asta) nu ma pot gandi la injectoare pt ca nu are sens... dar asta este alta poveste.