eu sunt la al 5-leacristi o'RAL scrie:nu e nevoie, stim cum e, toti am trecut prin asta
upper stress bar
Re: upper stress bar
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: upper stress bar
mok e cel mai perseverent, dar adevarul e ca merge si foarte tare, cu trapa deschisa, astfel incat forta de suctiune duce la implozia parbrizului (nu ma pricep foarte bine la detaliile astea tehnice, poate ne ajuta dl ing dogarel)
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- NEAGU LIVIU
- Viteza 6
- Mesaje: 794
- Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
- Localitate: Techirghiol
- Contact:
Re: upper stress bar
Marius,de cand nu ai mai folosit trapa a mai crapat
Cristi o'RAL cred ca are dreptate
Cristi o'RAL cred ca are dreptate
MINImaniacs
- remus_sclemby
- Viteza 1
- Mesaje: 50
- Membru din: Joi Dec 30, 2010 9:13 pm
- Localitate: avezzano, Italy
- Contact:
Re: upper stress bar
Muama ... la al 5-lea ... si de ce nu icnercatzi sa va punetzi bara dinaia ???? Sau a incercat careva ?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: upper stress bar
se va sparge oricum de la pietrele de pe soselele noastre impecabile, oricate bare am pune
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- NEAGU LIVIU
- Viteza 6
- Mesaje: 794
- Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
- Localitate: Techirghiol
- Contact:
Re: upper stress bar
Este vorba despre acea extorsiune spatio-temporala, produsa de forta de impingere generata de curentul turbionar descendent, ce apare ca urmare a diferentelor de temperatura, respectiv presiune, din interiorul habitaclului si din exteriorul acestuia.cristi o'RAL scrie:mok e cel mai perseverent, dar adevarul e ca merge si foarte tare, cu trapa deschisa, astfel incat forta de suctiune duce la implozia parbrizului (nu ma pricep foarte bine la detaliile astea tehnice, poate ne ajuta dl ing dogarel)
Mai evident este ca exista bolovani pe drum, si nu vorbesc in sens peiorativ, care atenteaza la integritatea ferestrelor noastre, precum si o grava eroare de proiectare, cred eu, din partea departamentului de design al marcii mult apreciate de catre noi toti.
I rest my case, fiindca nu mai am argumente.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: upper stress bar
Adica ferestrele nu sunt proiectate sa reziste, sa reziste, sa reziste...
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- NEAGU LIVIU
- Viteza 6
- Mesaje: 794
- Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
- Localitate: Techirghiol
- Contact:
Re: upper stress bar
Mai Cristi,nu ai inteles nimic
E vorba de "extorsiune spatio-temporala, produsa de forta de impingere generata de curentul turbionar descendent"
Adica prea mare viteza in curbe deterioreaza design-ul marci
E vorba de "extorsiune spatio-temporala, produsa de forta de impingere generata de curentul turbionar descendent"
Adica prea mare viteza in curbe deterioreaza design-ul marci
MINImaniacs
Re: upper stress bar
bine ca sunteti voi destepti !