upper stress bar

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 794
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: upper stress bar

Mesaj de NEAGU LIVIU »

Nu te supara frate :D
MINImaniacs
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: upper stress bar

Mesaj de ct16jcx »

Vreau si eu bara :)
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: upper stress bar

Mesaj de adrian »

ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: upper stress bar

Mesaj de ct16jcx »

adrian scrie:
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Nu mi-e frica de parbriz. Ma gandesc ca la mine e modifcata cu totul partea de peste portiere a masinii si or fi rezolvat-o.

Vrea pt ca mi se pare utila.
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: upper stress bar

Mesaj de ct16jcx »

adrian scrie:
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
350$ - oare e mai buna decat cea de 100€ de pe prima pagina?
Cred ca ambele fac acelasi lucru...
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: upper stress bar

Mesaj de adrian »

ct16jcx scrie:
adrian scrie:
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
350$ - oare e mai buna decat cea de 100€ de pe prima pagina?
Cred ca ambele fac acelasi lucru...
In general primesti exact penrtu cat platesti.Sigur ca 350 Euro este o suma cam mare pentru o bara de rigidizare.Daca vrei s-o cumperi numai de amorul artei, sau ca sa creada prietenii ca te dai atat de tare ca se mai indoaie si sasiul, atunci o iei pe cea mai ieftina(adica rivanol la un picior de lemn), daca vrei una functionala,incepi sa cauti detalii tehnice, sa studiezi brandul care o produce, se vezi review-uri,etc.Daca te simti in stare , o faci singur si speri sa-ti iasa bine.
Dupa mine, de preferat una reglabila, asta daca ai simt la mana si cheie, sau daca ai posibilitatea sa masori cu un comparator deformarile pe suportii de amortizare in momentul in care faci reglajul.
Dar asta presupune atelier si mecanici auto cu scoala,nu prostalaii fara scoala(au impanzit tara ca lacustele in Baragan) care dupa ce au schimbat 10 pivoti si 4 discuri de frana se cred mecanici auto.
Atentie, bara asta suporta niste forte destul de mari,deci o simpla teava intre amortizoare este chestia aia cu rivanolul.
Ultima oară modificat Sâm Feb 09, 2013 7:50 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: upper stress bar

Mesaj de cristi o'RAL »

hai mai adrian ca asta nu e masina de competitii ca sa conteze fierul ala cat de putin. cea mai ieftina bara e foarte buna pentru el, trebuie doar sa arate bine si sa fie colorata frumos (portocaliu).
degeaba rigidizezi o caroserie intre amortizoare daca ea in rest e sudata in puncte... daca nu e legata si jos... daca nu e legata si in spate... orice modificare din asta "tuning" e frectia aia de care zici tu 8-)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: upper stress bar

Mesaj de adrian »

Adjudecat Cristi.
Am gasit-o,uite aici:
bara.JPG
bara.JPG (19.6 KiB) Vizualizat de 5922 ori
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: upper stress bar

Mesaj de cristi o'RAL »

in jur de 100E e o bara reglabila OMP la Colina... mai mult decat decenta dpdv calitativ.
nu stiu cum sta treaba la MINI-urile astea noi, dar la R53 (Vali) a fost o problema cu bara care avea un cot special sa ocoleasca bateria si apoi nu se mai inchidea capota calumea, ramanea cascata. s-a chinuit destul de mult vali sa ude pasla de sub capota pana sa prinda forma barei cat de cat... dar tot se vedea nasol.
pe R50 eu am una din teava plata din aluminiu, fixa, si e aceeasi problema, doar ca nu atat de evidenta ca la cea din teava rotunda.

ar fi pacat sa ai supriza asta pe o masina nou nouta...
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
ct16jcx
Viteza 1
Mesaje: 76
Membru din: Sâm Feb 02, 2013 11:42 am
Localitate: Constanta

Re: upper stress bar

Mesaj de ct16jcx »

Oricum as pune barele la set - sus jos si in spate (pentru spate totusi nu am vazut)

p.s. cu rivanolul nu se face frectie :lol:
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Scrie răspuns