upper stress bar
- NEAGU LIVIU
- Viteza 6
- Mesaje: 794
- Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
- Localitate: Techirghiol
- Contact:
Re: upper stress bar
Ti-e frica de parbriz?ct16jcx scrie:Vreau si eu bara
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: upper stress bar
Nu mi-e frica de parbriz. Ma gandesc ca la mine e modifcata cu totul partea de peste portiere a masinii si or fi rezolvat-o.adrian scrie:Ti-e frica de parbriz?ct16jcx scrie:Vreau si eu bara
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Vrea pt ca mi se pare utila.
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Re: upper stress bar
350$ - oare e mai buna decat cea de 100€ de pe prima pagina?adrian scrie:Ti-e frica de parbriz?ct16jcx scrie:Vreau si eu bara
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Cred ca ambele fac acelasi lucru...
'12 r58 Mini Cooper S Coupe
Re: upper stress bar
In general primesti exact penrtu cat platesti.Sigur ca 350 Euro este o suma cam mare pentru o bara de rigidizare.Daca vrei s-o cumperi numai de amorul artei, sau ca sa creada prietenii ca te dai atat de tare ca se mai indoaie si sasiul, atunci o iei pe cea mai ieftina(adica rivanol la un picior de lemn), daca vrei una functionala,incepi sa cauti detalii tehnice, sa studiezi brandul care o produce, se vezi review-uri,etc.Daca te simti in stare , o faci singur si speri sa-ti iasa bine.ct16jcx scrie:350$ - oare e mai buna decat cea de 100€ de pe prima pagina?adrian scrie:Ti-e frica de parbriz?ct16jcx scrie:Vreau si eu bara
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Cred ca ambele fac acelasi lucru...
Dupa mine, de preferat una reglabila, asta daca ai simt la mana si cheie, sau daca ai posibilitatea sa masori cu un comparator deformarile pe suportii de amortizare in momentul in care faci reglajul.
Dar asta presupune atelier si mecanici auto cu scoala,nu prostalaii fara scoala(au impanzit tara ca lacustele in Baragan) care dupa ce au schimbat 10 pivoti si 4 discuri de frana se cred mecanici auto.
Atentie, bara asta suporta niste forte destul de mari,deci o simpla teava intre amortizoare este chestia aia cu rivanolul.
Ultima oară modificat Sâm Feb 09, 2013 7:50 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: upper stress bar
hai mai adrian ca asta nu e masina de competitii ca sa conteze fierul ala cat de putin. cea mai ieftina bara e foarte buna pentru el, trebuie doar sa arate bine si sa fie colorata frumos (portocaliu).
degeaba rigidizezi o caroserie intre amortizoare daca ea in rest e sudata in puncte... daca nu e legata si jos... daca nu e legata si in spate... orice modificare din asta "tuning" e frectia aia de care zici tu
degeaba rigidizezi o caroserie intre amortizoare daca ea in rest e sudata in puncte... daca nu e legata si jos... daca nu e legata si in spate... orice modificare din asta "tuning" e frectia aia de care zici tu
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: upper stress bar
Adjudecat Cristi.
Am gasit-o,uite aici:
Am gasit-o,uite aici:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: upper stress bar
in jur de 100E e o bara reglabila OMP la Colina... mai mult decat decenta dpdv calitativ.
nu stiu cum sta treaba la MINI-urile astea noi, dar la R53 (Vali) a fost o problema cu bara care avea un cot special sa ocoleasca bateria si apoi nu se mai inchidea capota calumea, ramanea cascata. s-a chinuit destul de mult vali sa ude pasla de sub capota pana sa prinda forma barei cat de cat... dar tot se vedea nasol.
pe R50 eu am una din teava plata din aluminiu, fixa, si e aceeasi problema, doar ca nu atat de evidenta ca la cea din teava rotunda.
ar fi pacat sa ai supriza asta pe o masina nou nouta...
nu stiu cum sta treaba la MINI-urile astea noi, dar la R53 (Vali) a fost o problema cu bara care avea un cot special sa ocoleasca bateria si apoi nu se mai inchidea capota calumea, ramanea cascata. s-a chinuit destul de mult vali sa ude pasla de sub capota pana sa prinda forma barei cat de cat... dar tot se vedea nasol.
pe R50 eu am una din teava plata din aluminiu, fixa, si e aceeasi problema, doar ca nu atat de evidenta ca la cea din teava rotunda.
ar fi pacat sa ai supriza asta pe o masina nou nouta...
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: upper stress bar
Oricum as pune barele la set - sus jos si in spate (pentru spate totusi nu am vazut)
p.s. cu rivanolul nu se face frectie
p.s. cu rivanolul nu se face frectie
'12 r58 Mini Cooper S Coupe