Pagina 3 din 4

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Joi Iul 13, 2017 5:25 pm
de n0iz3
Se poate face la orice atelier de modificari tobe.

Recomand Pilot, la mine s-au miscat super repede si bine.

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Vin Iul 14, 2017 8:44 am
de rama
@Adrian am văzut că temperatura de pe obd este foarte mică la aer . Acum.inteleg este înainte de Compressor.

Totusi cum regelaza ecu injecția dacă nu măsoară aerul ăla . Adică trebuie sa știe cumva cat intra in motor . După turbo . Nu ?

Avand I vedere că amea este automata probabil nu va ajunge niciodată sus în ture .

Probabil că I will go for it. Am observat totuși că atunci când este înfiorător de cald 40 + motorul trage semnificativ mai greu . Deci cred că are influență mare.

Referitor la one ball nu am reușit să găsesc nici un teste dino cu mașina stock cu și fără one ball.

Ideea este că dacă nu ajuta mai bine nu îl fac. Pe de altă parte văd că unii spun că motorul ăla are nevoie de back pressure așa că one ball ...

Am sa caut sa vad cum este evacuarea jcw.

Pe de altă parte o supapa electrica ar fi mișto între tobe . Apeși pe buton pac zgomot lași normal mașina Stock

Eu așa aș face. Mă mai gândesc.

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Vin Iul 14, 2017 12:19 pm
de adrian
@rama
ECU este Siemens, are alta logica decat Bosch.Nu are debitmetru .Calculul cantitatii de aer in mg se face luand in considerare temperatura aerului si presiunea din galerie de admisie , date furnizate de senzorul TMAP.In functie de asta si de inca multi alti parametri se comanda cantitatea injectata.
Daca este automata nu inseamna ca nu urca in ture, poate face 7200-7300fara probleme, totul este numai din soft.
One ball mod nu aduce nici un amarat de cal putere,nu-ti face iluzii.Garantat.

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Vin Iul 14, 2017 9:16 pm
de rama
M-am mai documentat .. puțin

Până una alta am văzut că evacuarea JCW este in Y .
Asta probabil creste flow ul gazelor

Cred că în loc de one ball Mai bine cumperi un catback chinezesc cu 150 euro .

La fel nu vad de ce nu face nimeni în loc de one ball 2 ball in Y . Mai multa munca dar probabil un rezultat mai bun .

Cele 2 tobe însă cred că nu sunt identice și atunci iar nu merge .

Cred că soluția omenească este evacuarea JCW altfel doar pentru zgomot aș face maxim un cut out electric între toba unu și 2 și gata .

Fără a strica thread-ul este plin e-bay ul de evacuari ieftine care probabil țin cit țin dar macar par mai potrivite decât one ball.

Revenind m-am hotărât cu mașina : mi-am luat flanșe minimadness roșii , urmează un swaybar OMP , și o fulie -15% și cred că suntem suficient pentru anul asta . Oricum masinuta aia are limita dinamica mult peste cat suporta spatele meu ( mama lor de runflat că le-am aruncat pe alea pe pe fata ) ...

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Vin Iul 14, 2017 9:19 pm
de MiniRC31
rama scrie:Pe de altă parte o supapa electrica ar fi mișto între tobe . Apeși pe buton pac zgomot lași normal mașina Stock

Eu așa aș face. Mă mai gândesc.
ar mai ramane o cutie de chibrituri si un set de petarde.
la semafor ambalez motorul ca nebunu' si aruc vreo 2 petarde cred ca vreo doi ball mod reusesc sa scot :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mai bine sa nu atragi atentia decat sa fii tras pe dreapta....
riscul unor astfel de "cool mood" este sa ramai fara talon...te risti?

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Vin Iul 14, 2017 11:16 pm
de rama
MiniRC31 scrie: riscul unor astfel de "cool mood" este sa ramai fara talon...te risti?
Așa este pe de altă parte așa cum am scris mai sus daca nu aduce alt beneficiu decât cutia cu petarde mulțumesc nu . Zece ball mod.

Pana la urma cat back este soluția dacă spre exemplu pui evacuarea de la JCW so gata.

Pentru petarde cut out dar nu ma pasionează așa mult petrdele. Am ascultat clipuri și sincer one ball mod nu imi place asa tare . Spre exemplu mai Kool este un blow off din ăla de NFS eventual împreună cu un cutout . Dar asta pentru Gen2 .Premiul unu la cocalareala .

Revenind la subiect tobele alea știe cineva daca sunt identice pentru că dacă sunt de ce nu merge un y între ele gen JCW?

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Sâm Iul 15, 2017 7:21 am
de adrian
Cine zice ca stie daca tobele sunt identice trebuie sa le fi taiat ca sa vada interiorul.Nu exista nici un motiv sa fie identice, iar BMW este o firma care se respecta.Proiectarea unui sistem de evacuare necesita un calcul complex,lucru pe care nu il face nici un furnizor de evacuari custom, indiferent de brand.Singurul criteriu de care tin seama este sunetul,nu in primul rand eficienta sistemului asa cum ar trebui sa fie de fapt.Sa montezi evacuare de motor de 210HP pe unul de 170HP este o greseala , o lipsa de cunostinte tehnice de baza despre cum functioneaza un motor de autoturism.Doar citind postari pe net nu inseamna ca esti capabil sa gasesti cea mai buna solutie de evacuare pe masina ta.Lautarii sunt de doua feluri , urechisti si notisti.In discutiile anterioare este urechism,nimic altceva.

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Dum Iul 16, 2017 9:56 pm
de rama
Simt ca l-am suparat pe Adrian.
Asa este vorba lunga saracia omului.

Am pornit de la una si am ajuns la alta ... Am ajuns la concluzia ca One Ball nu prea are sens.

Iar pentru R52 (ca asta am eu) fulie cu un pic de soft destept si restul pieselor de rigidizare pe care le-am comandat sunt suficeinre

Daca vrei sa rupi circuitul cred ca mai bine direct un JCW second pentru ca macar ai frane cat de cat.
Nu pot sa uit nici acum cum de fiecare data cand merg pe circuit ma intreb la fiecare viraj oare de data asta mai tine frana ? Si am vazut masini mult mai "potente" care s-au stricat ba la cutie ba la frane ...

Orice am face masinutele stock nu sunt pentru asa ceva ci doar o liniuta mica pe autostrada si cam atat...

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Lun Iul 17, 2017 11:15 am
de adrian
rama scrie:Simt ca l-am suparat pe Adrian.
Asa este vorba lunga saracia omului.

Am pornit de la una si am ajuns la alta ... Am ajuns la concluzia ca One Ball nu prea are sens.

Iar pentru R52 (ca asta am eu) fulie cu un pic de soft destept si restul pieselor de rigidizare pe care le-am comandat sunt suficein
Desigur ca nu m-am suparat.Incerc doar sa aduc unele lucruri pe fagasul normal.Astazi toata lumea se pricepe la masini, desi 99% sunt cei care citesc pe net postarile urechistilor, care nu stiu altceva decat evacuare modificata,catalizator scos,turbosuflanta cat mai mare, intercooler cat mai mare, fara sa aibe habar de un calcul elementar al acestora.Exemplul cel mai prost sunt americanii, care nu au altceva in cap decat cilindree marita, evacuare imensa,un turbo cat mai mare(sau un supercharger imens)si scot aceeasi putere din 5000cc cat scot europenii din 2500cc.Calcule???de nici un fel.Soft la americani????sunt la pamant,si tragic ca "know-how" lor a traversat oceanul si prinde si la noi.
Masina ta poate scoate 200HP cu fulie 15% sau 17%,esti limitat la aceasta putere de marimea injectoarelor de 320cc.

Re: One ball MOD - eliminare toba intermediara

Scris: Dum Iul 23, 2017 6:42 am
de adrian
Resoftare.