R53 Turbo conversion

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3502
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

R53 Turbo conversion

Mesaj de adrian » Sâm Ian 26, 2019 9:22 pm

Cateva date despre un R53 ,modificat drastic de un prieten din UK pentru curse.Costurile sunt pe masura telului final , am doar pretul calculatorului de motor, fabricat de MBE, in jur de 2700 Lire sterline.Turbo este Garett GT 3071R.Capacitatea cilindrica nu este modificata pentru a se incadra in clasa 1600cc.
Cateva din modificarile de Hw.
7.8:1 compression ratio fully forged. Balanced and blueprinted to rev to 8200rpm
Custom camshaft for turbocharged application.
RS4 coil on plug conversion. JEK exhaust and inlet. JEK radiator and intercooler pack. Full Motorsport MIL spec loom, OBR PDM. MBE ECU.Garett GT3071R
Nu am permisiunea tunerului sa postez si dyno test, este inca secret, la ultimul test , numar din trei cifre, incepe cu 4,target un numar care sa inceapa cu 5.
Aici cateva poze.
50948182_2077968042283530_8543102599316897792_n.jpg
50839931_598154970655806_6143691623025868800_n.jpg
50656816_2260803904160922_139506761181691904_n.jpg
50574244_2780240012001328_1159685708730859520_n.jpg
50534759_643481709415740_3004494954023092224_n.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns