A montat cineva asa ceva pe masina? http://www.vipcustomparts.com/minicooperparts.htm
Ma cam bate gandul...
"This is an Engine Stabilizer for the Minis. Certain model years suffered from poor right hand engine mounts resulting in oil leakage from the bottom. This unit keeps the engine from moving back and forth under acceleration which increases overall power. This laser cut and tig welded part is easily installed in under one hour. Improves shifting and smoothes out idle. Also improves take-off acceleration. You will not have any [NVH] NOISE, VIBRATION or HARSHNESS after installed. The fit is like factory and no adjustments to come loose. "
Mini Cooper Engine Stabilizer
Re: Mini Cooper Engine Stabilizer
Nu am auzit de asa ceva, dar pot sa zic ca engine mounts la MINI sunt ca de kko. Deobicei cand se invechesc incep sa piarda ulei (au ulei in interior).
~ Think MINI! ~
Re: Mini Cooper Engine Stabilizer
Mi se pari utile chestiile acelea. Iar dpdv a pretului mi se par ok. Depinde cat costa transportul
- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6384
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
Re: Mini Cooper Engine Stabilizer
Sunt foarte utile,fiind cunoscuta problema la Mini legat de suporti motor.In special daca ai un stil de condus mai sportiv.
Re: Mini Cooper Engine Stabilizer
la modelul meu de TypeR a fost o problema cu tampoanele de motor. din cauza socurilor riscai sa rupi la ceva vreme cate unul.
asadar mi-am comandat insertii siliconice, le-am montat in interiorul tampoanelor OEM, si de atunci nu am mai rupt, dar nu aveti idee cum vibreaza masina la relanti (fara A/C, ca daca il pornesc s-a terminat). si nu e vibratie "sacadata" de diesel...
asa ca aveti grija sa nu apara repercursiunile astea si la voi
pt Honda am gasit o varianta ce se cheama "engine torque damper" si e un amortizor micut care se pune intre motor si suport preluand socurile. am inteles ca si la asta lumea se plange de vibratii amplificate, dar nu ca in cazul insertiilor
asadar mi-am comandat insertii siliconice, le-am montat in interiorul tampoanelor OEM, si de atunci nu am mai rupt, dar nu aveti idee cum vibreaza masina la relanti (fara A/C, ca daca il pornesc s-a terminat). si nu e vibratie "sacadata" de diesel...
asa ca aveti grija sa nu apara repercursiunile astea si la voi
pt Honda am gasit o varianta ce se cheama "engine torque damper" si e un amortizor micut care se pune intre motor si suport preluand socurile. am inteles ca si la asta lumea se plange de vibratii amplificate, dar nu ca in cazul insertiilor