Pagina 13 din 15

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Mie Feb 01, 2012 10:00 am
de cristi o'RAL
in jur de 130
eu nu cred in resoftarea la masinile astea, cu motor mic pe benzina si cai putini, pretul n-as zice ca e mic, dar lipsa unei garantii ca ajungi concret la puterea respectiva ma face sa consider ca nu merita pretul.
am mai spus-o, resoftarea e utila la ONE, unde chiar daca nu ajungi la cei 130 de cai teoretici, tot e bine daca ajungi ca un COOPER (si spun ca e utila deoarece un ONE+soft e mai ieftin decat un COOPER)

daca RBN au sau nu feedback pozitiv, nu stiu. dar mi se pare lipsa de profesionalism sa nu verifice daca valorile pe care le afiseaza pe site sunt reale (in conditiile in care din soft cam toti "tunerii" ajung la aceleasi valori... cat mai mari).

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Mie Feb 01, 2012 10:07 am
de dogarel
Una peste alta, dupa mine, merita. Oricum, recomandarea este ca impreuna cu softul sa se schimbe si evacuarea, si filtrul de aer, pentru a beneficia din plin de binefacerile bricolajului.
Se stieee!!!

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Mie Feb 01, 2012 12:30 pm
de razvan333
Nu se stie :mrgreen: .Tunerii astia de pe la noi habar nu au, ei fac doar remapare si gata.Cum spuneam, nu dau garantii, facturi, absolut nimic.
Eu de exemplu, daca vreau sa remapez Audi-ul, ma duc la ei si imi dau in jur de 220-230 de cai si 480 de Nm.De cutie nu spune nimeni nimic.Arata-mi si mie un cipuitor d-asta de pe la noi care face remapare si la cutia automata...eu unul stiu ca ar trebui putin umblat si la cutie ;) .
Remapari ca lumea se fac in alte tari, Germania, Ungaria, la Abt, Mtm, etc.De ce oare acolo o resoftare te costa o galagie de bani si aici cateva sute de euro?(la asta ma refeream Cristi vis-a-vis de pret)
Cunosc cativa baieti care au masinile remapate de RBN(Seat Cupra, Audi A6)...oamenii sunt destul de multumiti, dar masinile deja aveau potential (plus ca au umblat si in motor, injectoare, turbine...etc)si marea mea problema, au cutii manuale.Mecanicul meu mi-a garantat ca daca remapez masina la RBN si se strica ceva, mi-o repara el gratis, dar am zis pas :mrgreen:
Trebuie sa stii ce vrei de la o masina, daca ai bani si vrei performante se pot face lucruri frumoase, dar repet, am mari rezerve fata de cei din Romania.Cu bani putini si cu amaratele noastre de 90/115 cai, nu faci mare lucru.
Nu vreau sa intru in polemica, mi-am spus parerea :P , dar eu nu mai remapez vreo masina in Romania in viata mea.Sper sa nu se supere voinea, dar e o discutie doar, sunt convins ca el va fi pro-resoftare.Aici am o mare rezerva fata de TCM(mai exact, fata de colaboratorii TCM). Pt. Voinea am tot respectul, cu ani in urma nu a vrut sa-mi remapeze o masina, pt. ca avea ceva probleme, asta dupa ce a facut mai multe log-uri, iar un colaborator de-al lui fara sa-mi testeze masina(era vorba de alta masina) mi-a resoftat-o si in 20.000 de km aveam motorul muci :D
PS: dogarel, vad ca ai GTI...il stii pe fuscobal de pe vwforum, da?Pai, el a bagat o carca de bani in GTI-ul lui.
PPS:repet, nu vreau polemica, dar aveti grija pe mana cui dati masinile :mrgreen:

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Mie Feb 01, 2012 1:11 pm
de adrian
[quote="razvan333"]Nu se stie :mrgreen: .Tunerii astia de pe la noi habar nu au, ei fac doar remapare si gata.Cum spuneam, nu dau garantii, facturi, absolut nimic.
Eu de exemplu, daca vreau sa remapez Audi-ul, ma duc la ei si imi dau in jur de 220-230 de cai si 480 de Nm.De cutie nu spune nimeni nimic.Arata-mi si mie un cipuitor d-asta de pe la noi care face remapare si la cutia automata...eu unul stiu ca ar trebui putin umblat si la cutie ;) .
Remapari ca lumea se fac in alte tari, Germania, Ungaria, la Abt, Mtm, etc.De ce oare acolo o resoftare te costa o galagie de bani si aici cateva sute de euro?(la asta ma refeream Cristi vis-a-vis de pret)

Razvan,cred ca ai dreptate referitor la cutiile automate,si eu am 2 exemple clare -Range Rover-cutie automata-tunat in Germania-cutie distrusa in 8 luni
E Klasse 320-cutie automata-tunat in Germania-cutie distrusa dupa un an.
In rest garantez ca in Ro. sunt multi chiptuneri talentati si foarte buni.Eu am avut norocul sa apelez la unul din ei:
Skoda Octavia II(masina mea de serviciu), 1,9TDI, de la 105CP la 140CP (teoretic) cred ca in realitate cam 135 CP,tunata la 7000km la bord, acum are 268.600km, merge impecabil,la o liniuta cu un Passat 2,0 de 140 CP dar cu tractiune integrala am fost putin mai in fata lejer.
Opel Vectra 1,9 cdti, de la 120 CP la 150 CP,parcurs 150.000km fara probleme-masina tot de la firma, superalergata, motorul O.K.
Atentie, masinile cu automata erau tunate in Germania !!!
Eu spun ca merita daca faci tuningul,la Diesel fara probleme,sincer nu am informatii la benzinare aspirate dar in primavara am sa postez niste teste pe Dyno cu si fara chiptuning la Cooper-ul meu.

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Joi Feb 02, 2012 8:24 am
de dogarel
@razvan: Pe fusco il stiu de foarte multa vreme. El a bagat multi bani in GTI pentru ca a vrut sa depaseasca o anumita limita de putere. Eu am doar soft la GTI, de la voinea, de 60000km, fara sa am nici o problema cu masina, si crede-ma ca am alergat cu ea. Soft pentru cutii se face si in Romania, dar majoritatea clientilor de chip nu-l doresc pentru ca este un cost aditional (cel putin asa stiu de la prieteni care fac softuri).
Revenind la problema particulara a softarii unui MINI, atat adrian cat si toyu' (posesori de Cooper) ar putea sa-ti descrie o oarecare diferenta fata de One-ul meu cu soft, pentru ca au putut sa o observe cand ne-am plimbat de la Balea inapoi.

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Joi Feb 02, 2012 9:44 am
de razvan333
@dogarel, fiecare face ce vrea cu masina lui :mrgreen: .Eu sunt foarte circumspect in legatura cu remaparea, mai ales dupa ce m-am ars si mai ales ca le am pe amandoua automate.
Nu cred ca la MINI ar fi o problema remaparea, dar la Audi nici nu ma gandesc :mrgreen:

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Joi Feb 02, 2012 9:45 am
de cristi o'RAL
si eu vreau sa descrie ca nu eram langa voi sa observ

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Joi Feb 02, 2012 7:37 pm
de adrian
dif one-cooper.jpg
cristi o'RAL scrie:mie mi se pare ca mananca rahat din prima daca dau crestere la ONE de la 90 la 105 si la COOPER de la 115 la 131... toata lumea stie ca ONE si COOPER ajung la aceeasi valoare pentru ca sunt identice
Cristi uite dovada la ce spui tu-ABSOLUT ADEVARAT-,nu eram f. convins dar am sapat,tot nu aveam ce face pe frigul de la Tg. Mures
Am suprapus 2 softuri de One si Cooper,si programul da automat diferentele. Sunt numai la clapeta de acceleratie care la One este limitata din soft, deci One ajunge Cooper fara discutie, pentru un tuner dureaza cam 30-40 minute sa descarce softul de pe masina,modificat, resoftare Ecu.Plata -cel mai ieftin -200 Euro -

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Joi Feb 02, 2012 9:58 pm
de razvan333
QED :D

Re: Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Scris: Vin Feb 03, 2012 4:37 pm
de soferman
Eu nu vad rostul unei mariri de putere de la 115 la 130 Cp, o sa prinda suta cu 0,5 sec - 1 sec mai repede, oare chiar merita investitia si riscul?
La diesel cresterea de putere este mai mare, sa spunem ca acolo s-ar simti cat de cat aceasta modificare.