R56 2011 consum ulei

Arhitectu
Membru nou
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 08, 2017 11:43 am

R56 2011 consum ulei

Mesaj de Arhitectu »

Salutare!
Dețin un mini one R56 din 2011 cu motor 1,6 N16.
Am aproape un an de la ultima revizie timp în care am mers mai mult în București. Am făcut si vreo 2 drumuri mai lungi...cam 2500km. În total oras+afara sub 10.000.
Ieri primesc următoarea eroare din senin:
Engine / Motor:
- Fault: Outlet: Steller movement, VANOS
- Code: 002845
- Fault: Signal from knock sensor
- Code: 002D9B
Am decis sa verific și uleiul și surpriza!
Nivelul erea sub minim fără sa se aprindă nici un martor în bord!!!
Mentionez ca masina are 65k.
Ce părere aveți?
Avatar utilizator
257WUM
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Dum Apr 10, 2016 8:56 am

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de 257WUM »

Mie imi lipsea un litru un litru jumate de ulei tot nu s a aprins martorul de ulei. Eroare de check engine... am pus o pe tester de 10 ori niemni nu stia ce are pana cand m am uitat la ulei... i am completat la nivel si nu a mai zis nimic.. consuma mult ulei motoarele astea minunate.. grija mare la joja si atat nu ai ce sa i faci..
Stiu MINI r56 cu 70 de mii de km care au primit segmentare ca s a mers cu ele fara ulei si au murit...
nu are de ce sa te sperie consumul de ulei... ideea e sa aiba ulei:))

Bafta!
MC R56 --> WUM

Stance in progress
Avatar utilizator
257WUM
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Dum Apr 10, 2016 8:56 am

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de 257WUM »

Eu tind sa cred, la mine cel putin ca uleiul este "papat" pe la simeringurile supapelor pt ca motorul are compresie si "trage" bine...asta ar fi o operatie mai usoara "schimbarea simeringurilor supapelor" fata de segmentare.
MC R56 --> WUM

Stance in progress
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de Sharpe »

Te asteptam la Mini Garaj ,am facut in ultima vreme cam 10 schimburi de semernguri supape si mai multe segmentari ,oricum in momentul demontarii chiloasei se vad si segmentii
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de adrian »

Sharpe scrie:Te asteptam la Mini Garaj ,am facut in ultima vreme cam 10 schimburi de semernguri supape si mai multe segmentari ,oricum in momentul demontarii chiloasei se vad si segmentii
Simeringurile de supape se pare ca se pot schimba si fara demontare chiulasa.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de mok »

Asa e !
Am tot amanat pana sa aflu ca se poate si fara
Acum e in service la Bimmer
Astept rezultatul
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de Sharpe »

Da, se pot scoate fara sa demontezi chiloasa dar nu poti curata scaunele si supapele ,eu nu fac asa ceva la Mini Garaj
.......ghost...
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de mok »

sunt convins ca cei de la Bimmer fac si ce faci tu
ideea e sa ai de ales
(ei se lauda ca toata operatia dureaza 4 ore)
si pt un MINI cu 70.000 de km cred ca merita
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de Sharpe »

daca manopera e ok ,adica max 300 lei merita incercat ,daca nu e o cheltuiala in plus
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de adrian »

Avantajul demontarii chiulasei este acela ca se poate face concomitent cu schimbarea simeringurilor si operatia numita De-Coke,mai exact curatirea traseului de admisie, care la R56 se ingusteaza datorita sistemului diferit de injectie fata de R50 sau R53.(la R50 si R53 injectia se face inaintea supapelor de admisie si astfel se curata tot timpul admisia.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns