R56 2011 consum ulei

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7253
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Ian 25, 2017 10:28 am

sau exista varianta sa il scoti de tot si nu mai ai nici o grija
desigur, adrian n-o sa fie de acord cu aceasta metoda preistorica :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 4
Mesaje: 399
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de SpOOk » Mie Ian 25, 2017 11:22 am

Nici cei de la RAR si nici plamanii tuturor din jurul tau nu cred ca vor fi de acord :lol:
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7253
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Ian 25, 2017 2:36 pm

aia de la itp n-au sesizat diferenta, le-au iesit bune noxele fara sa le spun ca nu am catalizator
curios... nu?! :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 4
Mesaje: 399
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de SpOOk » Mie Ian 25, 2017 4:44 pm

Depinde la cine ai facut ITP-ul. Am si eu niste papuci de 20 ani la carat de mobila si sunt euro 5 :))
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7253
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Ian 25, 2017 5:13 pm

foarte buni, sa te mai tina inca 20! :))
n-am facut chiar la colt de strada, sunt unii seriosi
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3335
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de adrian » Mie Ian 25, 2017 8:02 pm

Sondele si aparatele de la ITP, sunt in general aparate ieftine, fara precizie,decalibrate sau operate necorespunzator.Nu vor face deosebirea dintre monoxid si dioxid de carbon, si nu masoara oxidul de azot.Sansa sa te depisteze fara catalizator este practic ZERO.Nu pot depista daca mai ai sau nu filtrul de particule la motoare Diesel.Dupa cum am vazut , tot procesul de verificare ITP este o mascarada, o gluma proasta,te si intrebi de ce dracu mai pierd vremea cu tine si nu-ti pun stampila si-ti iau banii in loc sa se prefaca ca testeaza masina la sange.Niste golani!!!
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7253
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Ian 25, 2017 10:25 pm

si crezi ca aia de la RAR au niste scule mai fine? :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3335
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de adrian » Mie Ian 25, 2017 11:30 pm

Nu , sunt niste tipi de cacat cu o slujba de cacat, daca esti bun n-ai ce cauta acolo!!
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Arhitectu
Membru nou
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 08, 2017 11:43 am

Re: R56 2011 consum ulei

Mesaj de Arhitectu » Dum Feb 26, 2017 12:11 pm

Am făcut revizia și am schimbat bujiile.
Am pus 5w40 și vad ca nu mai consuma.
Am verificat după un drum de 600km.
In schimb, tot la drumul asta, sa aprins martorul de Check Engine. Am scanat și din nou:

Engine / Motor:
- Fault: Outlet: Steller movement, VANOS
- Code: 002845

Scrie răspuns