TUNING MCS 2007
Scris: Sâm Oct 22, 2011 10:11 am
Salut
Vad ca nimeni nu se arunca la tunat mai agresiv pe aici, asa ca am inceput un proiect cu o tinta de 250cp in conditii de siguranta.
Modificari aduse pana acum:
- K&N Typhoon Kit - R56 - Cooper S de pe http://www.minisport2.com
- Forge Alloy Dump Valve - MINI Cooper S Turbo R56 de pe http://www.minisport2.com
- Evacuare libera cu finala Borla - facuta la Pilot in Voluntari
- Strut towers (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... nders.html)
- Discuri ventilate JCW, urmeaza un big brake kit la anu.
- Titanium Turbo Heat Shield ( http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... hield.html )
- Sprint Booster (sprintbooster.com - dar au reprezentanta in Ro la Brasov si fac montaje si intr-un service in Bucuresti) - jucaria asta e chiar fun.
- Forge Motorsport FMKTR56 Silicone Turbo Hoses ( http://www.dpmperformance.co.uk/forge-m ... -8263.html)
- Intercooler Reasonator Delete Hose (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... _Hose.html) - cel stock e restrictiv rau.
- NM Engineering Torque Arm Insert - schibatul vitezelor e ultra usor acum (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... nsert.html)
- Cath can (e luat de pe ebay dar e si aici http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... chcan.html)
Masina are in acest moment 195cp , verificata dyno la exelixis in pipera(vezi imaginea atasata)
Acum urmeaza partea FUN.
Azi am primit turbina de JCW - part number 53039880146 (care s-a demonstrat ca pe motorul de MCS produce mai mult decat pe cel JCW, blocul de mcs e mai mic decat cel de JCW, difera si compresia) , ideea e ca daca mergi cu masina zilnic nu ai nevoie de o turbina mare, care la turatii joase are lag.. cea de jcw se potriveste perfect si e testata la 260cp). - am atasat imagine cu turbina.
In drum spre RO mai am si
- intercooler Forge (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... ooler.html).
- CP Pistons Mini Cooper 1.6L (sunt pistoane forged - orice mini s cu peste 230cp mai devreme sau mai tarziu o sa piarda un piston - daca pastrezi stock).
- Timing Chain Tensioner (de multe ori mcs - ul se aude ca un diesel dimineata - death rattle - intinzatorul asta e cu 3mm mai lung si nu mai permite lantului libertatea pentru a produce zgomotul de diesel - e un fix pe care l-au introdus in 2009) - (http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 7_895.html)
- Aero KIt JCW (http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 4.653.html).
Kitul de ambreiaj stoc e inca f. ok, cand se prajeste il schimb cu unul stage 3.
Masina e in Bucuresti, IF78GEM e nr, daca aveti chef de vorba prin trafic, un claxon e suficient.. O sa updatez postul cand vin si piesele de pe drum.
Toate montajele le-am facut la un service in Buc - silena auto.
Long live the MINI!
Vad ca nimeni nu se arunca la tunat mai agresiv pe aici, asa ca am inceput un proiect cu o tinta de 250cp in conditii de siguranta.
Modificari aduse pana acum:
- K&N Typhoon Kit - R56 - Cooper S de pe http://www.minisport2.com
- Forge Alloy Dump Valve - MINI Cooper S Turbo R56 de pe http://www.minisport2.com
- Evacuare libera cu finala Borla - facuta la Pilot in Voluntari
- Strut towers (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... nders.html)
- Discuri ventilate JCW, urmeaza un big brake kit la anu.
- Titanium Turbo Heat Shield ( http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... hield.html )
- Sprint Booster (sprintbooster.com - dar au reprezentanta in Ro la Brasov si fac montaje si intr-un service in Bucuresti) - jucaria asta e chiar fun.
- Forge Motorsport FMKTR56 Silicone Turbo Hoses ( http://www.dpmperformance.co.uk/forge-m ... -8263.html)
- Intercooler Reasonator Delete Hose (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... _Hose.html) - cel stock e restrictiv rau.
- NM Engineering Torque Arm Insert - schibatul vitezelor e ultra usor acum (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... nsert.html)
- Cath can (e luat de pe ebay dar e si aici http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... chcan.html)
Masina are in acest moment 195cp , verificata dyno la exelixis in pipera(vezi imaginea atasata)
Acum urmeaza partea FUN.
Azi am primit turbina de JCW - part number 53039880146 (care s-a demonstrat ca pe motorul de MCS produce mai mult decat pe cel JCW, blocul de mcs e mai mic decat cel de JCW, difera si compresia) , ideea e ca daca mergi cu masina zilnic nu ai nevoie de o turbina mare, care la turatii joase are lag.. cea de jcw se potriveste perfect si e testata la 260cp). - am atasat imagine cu turbina.
In drum spre RO mai am si
- intercooler Forge (http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... ooler.html).
- CP Pistons Mini Cooper 1.6L (sunt pistoane forged - orice mini s cu peste 230cp mai devreme sau mai tarziu o sa piarda un piston - daca pastrezi stock).
- Timing Chain Tensioner (de multe ori mcs - ul se aude ca un diesel dimineata - death rattle - intinzatorul asta e cu 3mm mai lung si nu mai permite lantului libertatea pentru a produce zgomotul de diesel - e un fix pe care l-au introdus in 2009) - (http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 7_895.html)
- Aero KIt JCW (http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 4.653.html).
Kitul de ambreiaj stoc e inca f. ok, cand se prajeste il schimb cu unul stage 3.
Masina e in Bucuresti, IF78GEM e nr, daca aveti chef de vorba prin trafic, un claxon e suficient.. O sa updatez postul cand vin si piesele de pe drum.
Toate montajele le-am facut la un service in Buc - silena auto.
Long live the MINI!