TUNING MCS 2007

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6384
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

:lol: :lol: :lol:
Imagine
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de cristi o'RAL »

razvan333 scrie:Felicitari...250 de cai si chiar mai mult, ii luai totusi direct de la o masina de fabrica cu banii investiti...un Lancer, o Impreza...parerea mea :mrgreen:
da... dar nu aveau nici un farmec, erau integrale, 4 usi si 5 locuri, loc in portbagaj cacalau :lol: :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
mihh
Membru nou
Mesaje: 40
Membru din: Joi Iul 21, 2011 10:41 am

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de mihh »

Salut
Intradevar erau ok dar NU erau MINI!

Azi am instalat injectia cu metanol, o munca destul de migaloasa care a durat ore multe. Am atasat niste poze, sorry de calitate, blackberry sucks la poze..
ps: Instalarea am facut-o cu Mihai Spanachi de la Spa Racing Zone, la un service pe Sos Giurgiului cu care colaboreaza el, foarte ok, chiar stiau exact ce trebuie sa faca..
Fişiere ataşate
IMG00071-20111102-1626.jpg
IMG00058-20111102-1005.jpg
IMG00070-20111102-1331.jpg
IMG00069-20111102-1306.jpg
IMG00065-20111102-1224.jpg
IMG00060-20111102-1013.jpg
IMG00061-20111102-1013.jpg
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de cristi o'RAL »

mihai spanachi imi suna foarte cunoscut... e broscar?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
mihh
Membru nou
Mesaje: 40
Membru din: Joi Iul 21, 2011 10:41 am

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de mihh »

Nu stiu , sincer, eu am vazut un mustang Gt si un pontiac..
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6384
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Cel care vinde pe aici http://www.srz.ro Consatean de al meu. :lol:
Imagine
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 994
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de dogarel »

Si a avut si un MINI foaaaaarte portocaliu.
Mini Rover MPI 1997
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6384
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Exact. :D
Imagine
mihh
Membru nou
Mesaje: 40
Membru din: Joi Iul 21, 2011 10:41 am

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de mihh »

Revin cu noile modificari.. desi au fost facute acum mai bine de o saptamana, nu am postat pt ca nu stiuam ce sa scriu.. de bine sau de rau despre MINI..

Am inceput prin a schimba intercoolerul (Forge) si turbina de JCW.. am inceput dimineata dar unul din surupurile de la turbina veche s-a dovedit incapatanat si nu a cooperat, schimbarea turbinei presupune destul de multa munca, am dat-o jos cu galerie cu tot.. operatiunea s-a terminat a 2-a zi cand am montat tot la loc.. (masina a ramas in service peste noapte).
A 2 a zi la 10 eram in service .. si eu si KLAUDE care a fost prezent cu mine in service pe tot parcursul lucrarii.. , toate OK, pana cand am incercat sa pornesc masina.. vumm.. si poc..

PARTEA REA - turbina primeste ulei printr-o teava cotita ca dracu, ce se prinde de corpul turbinei printr-o mufa super ultra sensibila...care, din pacate in cazul meu s-a fu**t si sarea uleiul pe langa mufa ca sangele din porc la taiere. (o metafora neinspirata dar asa era.)
PARTEA BUNA - klaude care are si el aceeasi scurgere de ulei la masina lui (la el curge doar la turatii mari), avea deja teava acasa, in vederea schimbarii, a fost "baiat" si mi-a dat-o pe a lui.. (m-a salvat de la 3 zile de asteptare..).

Ca sa schimbi teava aia trebuie sa faci cam 50 % din munca care o faci sa schimbi turbina.. asa ca masina a mai ramas o zi in service..
A 4-a zi am montat toate pe masina, am schimbat si bujiile de JCW,si masina a pornit si merge fara probleme de atunci.
Tot in ziua aia am schimbat si kitul exterior + eleron.

Am mixt feelings cu privire la cooper S, motorul asta a fost facut in graba,
multe din shurupuri sunt inaccesibile, sunt puse invers.. se vede ca turbina nu a fost conceputa de la inceput pentru motorul asta, spatiul e mic, iar daca schimbati sau desfaceti turbina pt orice motiv cumparati si schimbati teava aia de ulei, pt ca lucreaza ok cand e noua, dar in timp garnitura din interiorul mufei se arde si cum schimbi poztitia tevii s-a dus..

O sa revin si cu alte poze din exterior ..
PS : Caut sa cumpar jante pe 17 originale mini, pt a putea pune si kitul de frana
Fişiere ataşate
teava.jpg
IMG00080-20111109-1104.jpg
DSCI5871.JPG
DSCI5872.JPG
DSCI5873.JPG
DSCI5874.JPG
DSCI5875.JPG
IMG00079-20111109-1035.jpg
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: TUNING MCS 2007

Mesaj de razvan333 »

Scuza-ma, dar....nu ma pot abtine...surup??? :lol: si aia care insurupeaza surupurile, cum se cheama....surupelnita? :lol: :lol: :lol:
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Scrie răspuns