CARBONIZER MINI Cooper S

Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

Si cateva imagini din atelierul lui Marian, in timpul lucrului la piele/alcantara.



Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=608793C1
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de adrian »

Impresionant tot topicul!!
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

adrian scrie: Lun Mar 29, 2021 1:27 pm Impresionant tot topicul!!
...si inca nu s-a incheiat, Adrian! Pare o poveste fara sfarsit...!!!

NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

La terminarea sezonului de iarna 2019, la intoarcerea din Anglia, am cumparat un set de roti de vara pe 18", Team Dynamics fabricate tot in UK. Evident ca a trebuit sa le reconditionez, fiind SH, nu doar la nivel estetic/ vopsea, ci mai ales la nivel anti coroziv. Mai toate fabricile si atelierele care vopsesc electrostatic, aplica pulberea vopselei direct pe materialul crud (fie feros fie aliaj de aluminium), ceeace nu confera nici o preotectie anti coroziva in timp!

De aceea, solutia dupa sablarea unor jante din aliaj (sau slefuirea lor pana la aluminium curat, in special in zonele afectate de oxid de aluminium) este acoperirea lor cu mai multe straturi traslucide de Wash Primer pe baza de acid fosforic sau/si grund filler epoxi bicomponent (nu 1K!!!).

Peste aceste materiale se poate aplica fillerul de dinaintea vopselei, care dupa uscare totala se slefuieste fin (cu P800 la apa sau bureti Scotchbrite 3M uscat).

Abia dupa aceasta etapa, se poate aplica vopseua/ vopselurile (in cazul meu, pt ca au fost 2) si la final lacul acrilic bicomponenet.

Deci, pe aceleasi suprafete de lucru, practic se aplica 4-5 materiale diferite, fiecare din ele cu un numar de 2-4 pulverizari.






Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de adrian »

Super tutorial.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns