MINI John Cooper Works
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MINI John Cooper Works
te asteptam la MMD14 sa vedem daca arata chiar asa in realitate
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: MINI John Cooper Works
A trecut ceva vreme de cand am mai postat, iar in acest timp MINI a trecut printr-o lista destul de lunga de modificari.
In prima faza prin primavara am trecut la STG 2, ceea ce a insemnat printre altele o evacuare completa de tip turbo-back (custom made), un intercooler frontal mai mare (tot custom made), admisie AEM, DV+ de la GFB precum si un sistem Water/Meth de la AEM. In acest sens au fost realizate 2 setari :
1 - 292 Bhp si 382 Nm, masurati pe dyno ( doar cu benzina de 100 OMV )
2 - 313 Bhp si 442 Nm, asta cu benzina de 100 OMV + Water/Meth (injector de 500cc)
In acest setup am umblat cu masina aproximativ 2 luni si pe zi ce trece imi era tot mai drag de ea. Asadar m-am hotarat sa trec la urmatorul nivel, mai exact STG 3 ce a implicat modificari majore aduse la motor, asta deoarece stiam ca motorul de R56 este ceva mai firav decat la R53 si nu merita riscuri inutile.
1 Pistoane CP cu compresie de 9.5:1 ( stock sunt de 10.0:1 )
2. Biele ZRP cu suruburi ARP + cuzineti noi
3. Supape / Arcuri Supape / Ghidaje de la Supertech
4. Suruburi ARP pentru chiuloasa
5. Turbina JCW hibridizata
De aproximativ 2 saptamani rulez cu acest setup, in varianta de zi cu zi are 300+ Bhp iar in varianta "race" cu water/meth inca nu s-a finalizat software-ul, dar ma astept undeva 320-330 Bhp. Oricum voi reveni cu fise dyno in acest sens. Pana atunci niste poze cu noile organe.
In prima faza prin primavara am trecut la STG 2, ceea ce a insemnat printre altele o evacuare completa de tip turbo-back (custom made), un intercooler frontal mai mare (tot custom made), admisie AEM, DV+ de la GFB precum si un sistem Water/Meth de la AEM. In acest sens au fost realizate 2 setari :
1 - 292 Bhp si 382 Nm, masurati pe dyno ( doar cu benzina de 100 OMV )
2 - 313 Bhp si 442 Nm, asta cu benzina de 100 OMV + Water/Meth (injector de 500cc)
In acest setup am umblat cu masina aproximativ 2 luni si pe zi ce trece imi era tot mai drag de ea. Asadar m-am hotarat sa trec la urmatorul nivel, mai exact STG 3 ce a implicat modificari majore aduse la motor, asta deoarece stiam ca motorul de R56 este ceva mai firav decat la R53 si nu merita riscuri inutile.
1 Pistoane CP cu compresie de 9.5:1 ( stock sunt de 10.0:1 )
2. Biele ZRP cu suruburi ARP + cuzineti noi
3. Supape / Arcuri Supape / Ghidaje de la Supertech
4. Suruburi ARP pentru chiuloasa
5. Turbina JCW hibridizata
De aproximativ 2 saptamani rulez cu acest setup, in varianta de zi cu zi are 300+ Bhp iar in varianta "race" cu water/meth inca nu s-a finalizat software-ul, dar ma astept undeva 320-330 Bhp. Oricum voi reveni cu fise dyno in acest sens. Pana atunci niste poze cu noile organe.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MINI John Cooper Works
frumos...
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: MINI John Cooper Works
Pei sa ne dam atunci
Faina jucarie
Luce
Faina jucarie
Luce
Re: MINI John Cooper Works
Super!
Nu ne pui si un filmulet pe youtube ca sa o vedem in actiune?
By-the-way, cat a fost investitia?
Nu ne pui si un filmulet pe youtube ca sa o vedem in actiune?
By-the-way, cat a fost investitia?
Re: MINI John Cooper Works
Remarcabila lucrarea,pacat ca intri atat de rar pe forum.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: MINI John Cooper Works
Multumesc, am sa incerc sa intru mai des pe forum. Ca si o paranteza, jumatatea mea are tot un Mini, poate o corup sa-si faca cont si sa o prezinte asa cum trebuie
P.S. Am sa incerc sa fac un film cu acceleratia intr-una din zile, trebuie sa gasesc un mod de a fixa camera.
P.S. Am sa incerc sa fac un film cu acceleratia intr-una din zile, trebuie sa gasesc un mod de a fixa camera.
Re: MINI John Cooper Works
@ Adrian JCW:
Ne zici si noua niste preturi la modificarile din ultimul set-up?
Ne zici si noua niste preturi la modificarile din ultimul set-up?