Pagina 1 din 2

Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Mie Ian 17, 2018 1:24 pm
de Kskdoru
Salutare tuturor,

De la mijlocul lunii decembrie sunt nou posesor de Mini Cooper S R56.
Datorita presiunilor sotiei (care este obsedata de Mini), dar si pentru ca eram deja plictisit de fosta masina si mai ales de cutia automata (Golf GTI V DSG), am zis hai sa vedem cum este viata cu un Mini :D .
Stiam probleme de fiabilitate ale acestei generatii (acum 2 ani am mai avut o tentativa de a lua Cooper S) si la inceput m-am uitat putin dupa un R53, dar nu am reusit sa ma impac cu el, deoarece gandul tot la R56 imi fugea. Apoi am zis hai sa imi incerc norocul si sa iau un R56, dar macar sa fie mai ieftin si sa ne facem moftul. Cand cautam a aparut acest exemplar, care din intamplare era si de la un cunoscut. Am zis ca in acest caz merita un efort financiar in plus, deoarece avea motorul N18, km ok, era de la un cunoscut si imi placea cum era configurat.

Asadar, masina este din 2011, iar fostul proprietar a luat-o din Cehia in 2013 la 17.000 km. In prezent are 64.000, din care 2.000 i-am facut eu de cand este la mine.
Ca si dotari are trapa, faruri negre Bi-xenon, senzori parcare spate, alarma, scaune incalzite, Harman Kardon, etc. Are adaugat ulterior un sistem bluetooth de la Nokia :cry: , ceva sistem de monitorizare prin GPS (nu stiu cum functioneaza), filtru sport K&N si evacuarea finala de la Don Silencioso care suna foarte bine, dar arata putin cam vulgar :lol: (o am si pe cea originala).

Ce pot sa zic dupa 2.000 km este ca m-am indragostit de masina si imi place extraordinar de tare.
Chiar nu ma asteptam sa fiu asa fermecat de ea si desi are multe neajunsuri - mica, rigida, suna toate plasticurile prin ea... pur si simplu o ador :lol:
Fata de GTI este mult mai agresiva si mai engaging la condus. Exact asta imi place foarte mult...ca desi arata destul de clasic...sub este o mica bestie :D
Voi avea grija de ea si sper sa nu am probleme. In 2.000 km nu a consumat deloc ulei, desi am tras tare de ea. Sper sa se mentina asa :D

Urmeaza sa ii fac revizia, sa schimb rulmentii spate (unul are zgomot), discuri si placute noi, bare portbagaj si cauciucuri vara non-run-falt. Urmeaza si cele de iarna la fel. Am achizitionat deja kit pana original cu compresor si solutie in locul celui standard din portbagaj.

Distributia e inca pe silent :D ma gandesc sa o schimb preventiv...
IMG_20180107_151110.jpg
IMG_20180107_151101.jpg
IMG_20171223_145915.jpg
IMG_20180105_135622.jpg
4be04c0f-e408-41ff-882c-430f0a86e1ca.jpg

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Mie Ian 17, 2018 6:59 pm
de Sharpe
Distributia o schimbi doar daca e nevoie

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Joi Ian 18, 2018 8:47 am
de SpOOk
Congrats.
Bine ai venit si sa-l stapanesti sanatos!
Arata f fain.

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Joi Ian 18, 2018 9:58 am
de Luce
Bun venit! :D :D :D

Luce

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Joi Ian 25, 2018 2:56 pm
de FlopP
Welcome to the family :mrgreen: Te asteptam la MMD2018

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Joi Feb 01, 2018 4:49 pm
de Kskdoru
Multumesc tuturor pentru urari :D
Intre timp au venit gumele de vara (le-am prins la pret bun si am avut niste bani disponibili) - GoodYear Eagle F1 Asymetric 3.
Am fost si la o verificare la Mini Garaj (super baietii) si totul pare in regula...trebuie sa schimb rulmentii spate si sa fac revizia.

Intre timp...ieri...cred ca s-a stricat ceva la inchiderea portbagajului deoarece nu se mai descuie odata cu masina si merge deschis doar din butonul de la cheie :oops: chiar ma intrebam cand o sa apara primele probleme :lol:

Intrebare...ce ulei sa pun? Fostul proprietar a pus Valvoline SYN Power 5W-30 XL-III C3 si nu a consumat deloc, dar baietii de la Mini Garaj mi-au recomandat uleiul specific motorului, dar din pacate nu mai retin care era...ceva de Peugeot parca.
Si inca ceva...legat de benzina...95 sau 98? Eu am pus doar 98 ca eram obisnuit de la GTI care se stie ca nu prea ii place 95. Dar la cat costa acum 98 ...ma cam rupe :?

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Vin Feb 02, 2018 9:27 am
de Sharpe
nu te ajuta benzina de 98 in oras ,pune 95 de la OMV sau MOL
uleiul specific psa este TOTAL sau ceva mai scump LM dar il poti folosi pe cel de pana acum pt ca are specificatie C3 bmw LL-04
LIQUI MOLY (LM3741)TOP TEC 4300 5W-30 sau LIQUI MOLY (LM2693)ULEI TOP TEC 4200 5W-30

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Vin Feb 02, 2018 9:28 am
de Horus
La porbagaj s-au oxidat contactele butonului.Se cumpara acel maner cu totul sau se inlocuiteste botonul :
https://www.youtube.com/watch?v=5cQXBIi7oyk

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Mie Feb 07, 2018 5:00 pm
de Kskdoru
Sharpe scrie:nu te ajuta benzina de 98 in oras ,pune 95 de la OMV sau MOL
uleiul specific psa este TOTAL sau ceva mai scump LM dar il poti folosi pe cel de pana acum pt ca are specificatie C3 bmw LL-04
LIQUI MOLY (LM3741)TOP TEC 4300 5W-30 sau LIQUI MOLY (LM2693)ULEI TOP TEC 4200 5W-30
Intrebam de benzina pentru a nu afecta motorul in vreun fel...dupa cum spuneam, la GTI apareau belele daca bagam 95...

Re: Mini Cooper S R56 LCI

Scris: Mie Feb 07, 2018 5:01 pm
de Kskdoru
Horus scrie:La porbagaj s-au oxidat contactele butonului.Se cumpara acel maner cu totul sau se inlocuiteste botonul :
https://www.youtube.com/watch?v=5cQXBIi7oyk
Aceste este codul pentru maner cumva?
51242754528