noul si fostul meu mini

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de cosminstan »

Eu am consum relativ mare. Nu stiu daca asa trebuie sau asa e normal.
Stau foarte aproape de munca (5 -7 minute cu masina), merg pe stradute cu max 30 la ora, motorul nici nu apuca sa se incalzeasca desi stau 1 min 2 pana plec de pe loc.
Cand mai ies la o tura si masina se incalzeste calumea, folosesc putin si butonul Sport :)
Din Bucuresti n-am mai iesit de prin februarie (am fost un pic in mai, dar doar pana la Snagov).
Toate cele enumarate mai sus dau un consum de 13.6 si e in urcare.
Momentan nu ma deranjeaza consumul, nici nu prea ma intereseaza si n-am nici o eroare.
Tu cat aveai cand ti-a dat eroarea?
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

cam 12.5 dar combinat
oras + scurte drumuri pe teren (in jurul constantei)
dupa ce a aparut eroarea calc. imi taia din putere ceea ce a dus la un consum de 16-18 pt ca eu acceleram si mai mult sa obtin viteza dorita (deci crestea exponential consumul)

cand ai sa depasesti acel procent de 25 % ai sa vezi si eroarea
"target value for multiplicative mixture adaptation :
1 +/-0.25
curent value 1.26
(25 % doar in timp ce accelerezi)

http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... 755#p42755
Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de cosminstan »

Am inteles, sper sa fie consumul normal, fara probleme. In iarna am avut mai putin de 7 pe Valea Oltului (am resetat la plecare din Sibiu) - a fost si recordul meu de "consum mic".
Am uitat sa te intreb cat te-a costat cu totul sa le schimbi, dar intre timp am vazut topicul cu problema.
Mersi de detalii :)
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

recordul meu acum e de 5,5 Piatra Neamt - Constanta (4,5 Piatra -Bacau)
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

am constatat o scurgere la furtunul care duce la turbina, furtun pe care l-am mai schimbat o data in 2010
am decis sa-l inlocuiesc din nou pt. ca mirosea puternic a ulei ars
(intr-un fel m-am bucurat ca nu consum asa de mult ulei cum credeam , ci il pierdeam)
pentru a schimba furtunul trebuia data fata jos si cu ocazia asta am vazut garnitura (din otel) dintre turbina si evacuare explodata.
Fişiere ataşate
furtun.JPG
garnitura.jpg
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de cristi o'RAL »

cred ca voi astia cu R56 ar trebui sa mergeti pe niste solutii de motorsport pentru furtunele astea si pentru garnituri (mai rezistente), poate asa o sa scapati de pierderile de ulei si in final de distrugerea turbinei
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:cred ca voi astia cu R56 ar trebui sa mergeti pe niste solutii de motorsport pentru furtunele astea si pentru garnituri (mai rezistente), poate asa o sa scapati de pierderile de ulei si in final de distrugerea turbinei
Exista legea de baza pentru cei cu motor cu cu turbosuflanta:

Nu trebuie sa opresti motorul imediat dupa ce ai fortat motorul putin,lasa-l sa mai mearga la relanti inca un minut,altfel turbina se mai raceste putin, dupa o mica goana ajunge la "rosu" si oprirea imediata o distruge,toata caldura de la partea de avacuare se transfera catre lagare si cum motorul este oprit ,nu mai au ungere,nu se mai racesc cu ulei si turbina se distruge.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns