noul si fostul meu mini
Re: noul si fostul meu mini
Se vede si trapa de la plafon
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: noul si fostul meu mini
foarte tare, eu n-am nici o sansa sa-l vad, avem copaci
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: noul si fostul meu mini
in prima poza se vede izolatia termica care previne (cica) deformarea grilei (hood scoop)
Re: noul si fostul meu mini
Uelcam houm!
Re: noul si fostul meu mini
Бинe aи вeнит дорогой товарищ!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- NEAGU LIVIU
- Viteza 6
- Mesaje: 794
- Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
- Localitate: Techirghiol
- Contact:
Re: noul si fostul meu mini
as vrea sa fac modificarea asta :
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!
Re: noul si fostul meu mini
Dupa ce dispare nu mai are nici un rol.Practic cu solutia din link,nu mai lasi sa treaca vaporii de ulei din carterul motorului in galeria de admisie.Solutia se practica pe vremuri, valabila si acum cu furtunul acela care atarna pe sub scutul la Dacie si scotea si ceva gaze, este folosita in cazul motoarelor foarte uzate,la care gazele de carter contineau in loc de vapori de ulei,gaze de esapament, care odata aspirate otraveau motorul.Tu trebuie sa pui practic 2 capace la locurile de racordare ale furtunului.Nu stiu daca capacele sunt practic etanse, sau in caz de presiune mare in carter deschide o supapa inglobata in ele.Dupa mine este valabilea doar pentru motoarele uzate, nu merita facuta la un motor in stare buna.Daca ai gaze de carter, atunci monteaza.mok scrie:as vrea sa fac modificarea asta :
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power