noul si fostul meu mini

Scrie răspuns
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

ce e mic , albastru si se vede din satelit ?
my MINI :)
Fişiere ataşate
MINI.jpg
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de adrian »

Se vede si trapa de la plafon :shock: :shock: :shock:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de cristi o'RAL »

foarte tare, eu n-am nici o sansa sa-l vad, avem copaci :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

in prima poza se vede izolatia termica care previne (cica) deformarea grilei (hood scoop)
Fişiere ataşate
IMG_2341.jpg
IMG_2344.jpg
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 994
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de dogarel »

Uelcam houm!
Mini Rover MPI 1997
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de adrian »

Бинe aи вeнит дорогой товарищ!
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 794
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de NEAGU LIVIU »

:D New again
MINImaniacs
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

deformarea grilei (hood scoop) R56
Fişiere ataşate
P1010442s.jpg
blindcolor_1251.jpg
21eq05.jpg
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de mok »

as vrea sa fac modificarea asta :
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesaj de adrian »

mok scrie:as vrea sa fac modificarea asta :
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!
Dupa ce dispare nu mai are nici un rol.Practic cu solutia din link,nu mai lasi sa treaca vaporii de ulei din carterul motorului in galeria de admisie.Solutia se practica pe vremuri, valabila si acum cu furtunul acela care atarna pe sub scutul la Dacie si scotea si ceva gaze, este folosita in cazul motoarelor foarte uzate,la care gazele de carter contineau in loc de vapori de ulei,gaze de esapament, care odata aspirate otraveau motorul.Tu trebuie sa pui practic 2 capace la locurile de racordare ale furtunului.Nu stiu daca capacele sunt practic etanse, sau in caz de presiune mare in carter deschide o supapa inglobata in ele.Dupa mine este valabilea doar pentru motoarele uzate, nu merita facuta la un motor in stare buna.Daca ai gaze de carter, atunci monteaza.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns