Pagina 48 din 48

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Joi Iun 06, 2013 5:30 pm
de cosminstan
Eu am consum relativ mare. Nu stiu daca asa trebuie sau asa e normal.
Stau foarte aproape de munca (5 -7 minute cu masina), merg pe stradute cu max 30 la ora, motorul nici nu apuca sa se incalzeasca desi stau 1 min 2 pana plec de pe loc.
Cand mai ies la o tura si masina se incalzeste calumea, folosesc putin si butonul Sport :)
Din Bucuresti n-am mai iesit de prin februarie (am fost un pic in mai, dar doar pana la Snagov).
Toate cele enumarate mai sus dau un consum de 13.6 si e in urcare.
Momentan nu ma deranjeaza consumul, nici nu prea ma intereseaza si n-am nici o eroare.
Tu cat aveai cand ti-a dat eroarea?

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Joi Iun 06, 2013 5:37 pm
de mok
cam 12.5 dar combinat
oras + scurte drumuri pe teren (in jurul constantei)
dupa ce a aparut eroarea calc. imi taia din putere ceea ce a dus la un consum de 16-18 pt ca eu acceleram si mai mult sa obtin viteza dorita (deci crestea exponential consumul)

cand ai sa depasesti acel procent de 25 % ai sa vezi si eroarea
"target value for multiplicative mixture adaptation :
1 +/-0.25
curent value 1.26
(25 % doar in timp ce accelerezi)

http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... 755#p42755

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Joi Iun 06, 2013 5:42 pm
de cosminstan
Am inteles, sper sa fie consumul normal, fara probleme. In iarna am avut mai putin de 7 pe Valea Oltului (am resetat la plecare din Sibiu) - a fost si recordul meu de "consum mic".
Am uitat sa te intreb cat te-a costat cu totul sa le schimbi, dar intre timp am vazut topicul cu problema.
Mersi de detalii :)

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Joi Iun 06, 2013 5:49 pm
de mok
recordul meu acum e de 5,5 Piatra Neamt - Constanta (4,5 Piatra -Bacau)

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Vin Iun 21, 2013 4:49 pm
de mok
am constatat o scurgere la furtunul care duce la turbina, furtun pe care l-am mai schimbat o data in 2010
am decis sa-l inlocuiesc din nou pt. ca mirosea puternic a ulei ars
(intr-un fel m-am bucurat ca nu consum asa de mult ulei cum credeam , ci il pierdeam)
pentru a schimba furtunul trebuia data fata jos si cu ocazia asta am vazut garnitura (din otel) dintre turbina si evacuare explodata.

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Vin Iun 21, 2013 9:18 pm
de cristi o'RAL
cred ca voi astia cu R56 ar trebui sa mergeti pe niste solutii de motorsport pentru furtunele astea si pentru garnituri (mai rezistente), poate asa o sa scapati de pierderile de ulei si in final de distrugerea turbinei

Re: noul si fostul meu mini

Scris: Sâm Iun 22, 2013 5:24 am
de adrian
cristi o'RAL scrie:cred ca voi astia cu R56 ar trebui sa mergeti pe niste solutii de motorsport pentru furtunele astea si pentru garnituri (mai rezistente), poate asa o sa scapati de pierderile de ulei si in final de distrugerea turbinei
Exista legea de baza pentru cei cu motor cu cu turbosuflanta:

Nu trebuie sa opresti motorul imediat dupa ce ai fortat motorul putin,lasa-l sa mai mearga la relanti inca un minut,altfel turbina se mai raceste putin, dupa o mica goana ajunge la "rosu" si oprirea imediata o distruge,toata caldura de la partea de avacuare se transfera catre lagare si cum motorul este oprit ,nu mai au ungere,nu se mai racesc cu ulei si turbina se distruge.