I want MINI and I want IT bad ! :)
I want MINI and I want IT bad ! :)
Salutare, pasionati de MINI (intotdeauna cu CAPS ) !
Sunt Gabi si m-am decis sa-mi indeplinesc un vis mai vechi. E evident care e visul
Le multumesc tuturor celor care indirect, prin informatiile oferite altora, m-au ajutat sa aflu mai multe despre MINI. In real life, momentan nu pot decat sa-i multumesc lui @Luce, care mi-o oferit multe informatii si sfaturi atunci cand l-am vizionat pe LUC
Din informatiile de pana acum, oscilez intre doua variante.
1. R50/R53 facelift (7/2004+)
Avantaje:
- cutie de viteze Getrag
- motor Chrysler
- pret mai mic
Dezavantaje:
- mici (sort of), dar multe (din cate inteleg) alte problemute specifice primei generatii
2. R56 (2006+)
Avantaje:
- rezolvarea problemelor din prima generatie
- masina mai noua - kilometri mai putini
- design interior
Dezavantaje:
- motor Peugeot
- pret mai mare
Lista e facuta dupa parerile exprimate pe forum, deci daca n-am inteles bine ceva, va rog sa ma corectati
Poate sa fie One sau Cooper, desi, daca am inteles bine de pe nu stiu ce topic, LUC e tunat si are mai multi CP, asa incat s-ar putea sa trag totusi spre Cooper Nu vreau Cooper S, cel putin deocamadata nu ma "inham" la atatia CP si scap si de problema cu superchargerul.
Din cate am inteles, @adrian ar avea si o relatie in Germania, dar nu stiu daca per total e vreo diferenta de pret substantiala fata de o masina luata din Romania (dupa drum pentru achizitionare si transportul masinii - pe platforma sau nu).
Astept pareri, sfaturi si poate chiar si vreo oferta pentru un MINI
Multam.
Sunt Gabi si m-am decis sa-mi indeplinesc un vis mai vechi. E evident care e visul
Le multumesc tuturor celor care indirect, prin informatiile oferite altora, m-au ajutat sa aflu mai multe despre MINI. In real life, momentan nu pot decat sa-i multumesc lui @Luce, care mi-o oferit multe informatii si sfaturi atunci cand l-am vizionat pe LUC
Din informatiile de pana acum, oscilez intre doua variante.
1. R50/R53 facelift (7/2004+)
Avantaje:
- cutie de viteze Getrag
- motor Chrysler
- pret mai mic
Dezavantaje:
- mici (sort of), dar multe (din cate inteleg) alte problemute specifice primei generatii
2. R56 (2006+)
Avantaje:
- rezolvarea problemelor din prima generatie
- masina mai noua - kilometri mai putini
- design interior
Dezavantaje:
- motor Peugeot
- pret mai mare
Lista e facuta dupa parerile exprimate pe forum, deci daca n-am inteles bine ceva, va rog sa ma corectati
Poate sa fie One sau Cooper, desi, daca am inteles bine de pe nu stiu ce topic, LUC e tunat si are mai multi CP, asa incat s-ar putea sa trag totusi spre Cooper Nu vreau Cooper S, cel putin deocamadata nu ma "inham" la atatia CP si scap si de problema cu superchargerul.
Din cate am inteles, @adrian ar avea si o relatie in Germania, dar nu stiu daca per total e vreo diferenta de pret substantiala fata de o masina luata din Romania (dupa drum pentru achizitionare si transportul masinii - pe platforma sau nu).
Astept pareri, sfaturi si poate chiar si vreo oferta pentru un MINI
Multam.
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Daca cumperi r56 NU iti lua one, ia cooper.eu am one si regret ca n am mai avut rabdare sa gasesc un cooper.nu e chiar puturoasa dar 30 de cai in plus ar fi fost ideal.
Ai grija de la cine o cumperi, ideal ar fi germania.daca o iei din tara, du o neaparat la un service competent care sa aiba habar de mini si de metehnele lui, deci nu un service multimarca.eu am avut ghinionu sa pun mana pe o masina neintretinuta tehnic si a fost nevoie de multi bani si nervi sa o pun la punct.sunt masini destul de sensibile, cu suficiente hibe si defecte de fabricatie, insa nu este de speriat.din orice alt punct de vedere masina e geniala si foarte placut de condus.mult succes!
Ai grija de la cine o cumperi, ideal ar fi germania.daca o iei din tara, du o neaparat la un service competent care sa aiba habar de mini si de metehnele lui, deci nu un service multimarca.eu am avut ghinionu sa pun mana pe o masina neintretinuta tehnic si a fost nevoie de multi bani si nervi sa o pun la punct.sunt masini destul de sensibile, cu suficiente hibe si defecte de fabricatie, insa nu este de speriat.din orice alt punct de vedere masina e geniala si foarte placut de condus.mult succes!
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Si da nu e vreo diferenta de pret intre a o lua din germania sau romania, din contra s sr putea sa ai surpriza ca in germania sa fie mai scumpa dar merita fiecare banut.
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Am inteles, multam Daca nu ma insel, parca @Sharpe are un service si, evident, e familiarizat cu MINI, nu ?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
ia-o din germania orice ar fi, chiar daca e mai scumpa, de la privat sau dealer oficial, exclus parcuri auto (turci, romani, etc).
caz concret:
LUC (one) vs RAL (cooper)
an 12/2001 - 12/2002
km actuali 140.000km (?!) - 200.000km
pret 6000E(2011 romania) - 12.500E (2009 germania)
Luce a investit enorm in masina, tot ce a schimbat la ea este peste valoarea la care o vinde acum. Masina este ok dpdv tehnic acum, dar la inceput cu siguranta nu era, iar eu dau vina pe faptul ca a fost intretinuta si cumparata din RO.
Eu am schimbat consumabile (normale, nu le luam in calcul), un ABS (sh 100E), si abia acum la 200.000km pompa servo (300E). Cam atat am bagat suplimentar in masina in 6 ani (de la 68.000km pana la 201.000km).
Pe langa asta, diferenta intre starea interiorului este mai mult decat vizibila intre cele doua. Asta asa, doar ca sa ma laud
Daca nu ai buget rezonabil, ia un R50 din DE decat sa iei un R56 din RO. Eu asta as face chiar si acum, cand probabil gasesti masini de 150.000-200.000km, dar in DE stii ca sunt reali.
caz concret:
LUC (one) vs RAL (cooper)
an 12/2001 - 12/2002
km actuali 140.000km (?!) - 200.000km
pret 6000E(2011 romania) - 12.500E (2009 germania)
Luce a investit enorm in masina, tot ce a schimbat la ea este peste valoarea la care o vinde acum. Masina este ok dpdv tehnic acum, dar la inceput cu siguranta nu era, iar eu dau vina pe faptul ca a fost intretinuta si cumparata din RO.
Eu am schimbat consumabile (normale, nu le luam in calcul), un ABS (sh 100E), si abia acum la 200.000km pompa servo (300E). Cam atat am bagat suplimentar in masina in 6 ani (de la 68.000km pana la 201.000km).
Pe langa asta, diferenta intre starea interiorului este mai mult decat vizibila intre cele doua. Asta asa, doar ca sa ma laud
Daca nu ai buget rezonabil, ia un R50 din DE decat sa iei un R56 din RO. Eu asta as face chiar si acum, cand probabil gasesti masini de 150.000-200.000km, dar in DE stii ca sunt reali.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
LUC are 157.000 acum. Da, mi-a zis Luce cat a bagat in ea
Cu Germania e tricky, ca me no sprache deutsche O sa-i dau un MP lui @adrian, sa vad daca se poate face ceva pentru un nestiutor ca mine
Sau mai e o varianta. Gasesc in tara un Cooper pre-facelift in care s-a investit major (a la LUC) si diferenta de bani o pastrez pentru inlocuit piese cand or incepe sa cada Deci pompa servo e 3oo E. Din cei care au inlocuit diverse, cam cat inseamna cutia de viteze si ambreiajul, ca banuiesc ca astea sunt cele mai scumpe chestii de pe masina. Cutii Midland oricum inteleg ca nu se mai gasesc decat reconditionate sau mai e varianta cu piese pentru kitul de resuscitare.
PS: Tocmai mi-am dat seama, il iau pe Luce cu mine pe post de translator
Cu Germania e tricky, ca me no sprache deutsche O sa-i dau un MP lui @adrian, sa vad daca se poate face ceva pentru un nestiutor ca mine
Sau mai e o varianta. Gasesc in tara un Cooper pre-facelift in care s-a investit major (a la LUC) si diferenta de bani o pastrez pentru inlocuit piese cand or incepe sa cada Deci pompa servo e 3oo E. Din cei care au inlocuit diverse, cam cat inseamna cutia de viteze si ambreiajul, ca banuiesc ca astea sunt cele mai scumpe chestii de pe masina. Cutii Midland oricum inteleg ca nu se mai gasesc decat reconditionate sau mai e varianta cu piese pentru kitul de resuscitare.
PS: Tocmai mi-am dat seama, il iau pe Luce cu mine pe post de translator
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Masina lui Luce este buna, daca ai grije de cutia de viteze, sa fii atent sa nu piarda ulei, nu ai probleme cu ea.Intreaba pe Cristi, el are tot Midland, 200.000km , fara probleme.Desigur daca ai mana de calugar,o strici usor, fie ca e Midland, fie ca e Getrag.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
nu trebuie sa vorbesti germana, toti nemtii vorbesc engleza.
da... LUC e o varianta ieftina zilele astea, in care s-a investit foarte mult (inclusiv pompa servo), deci ar putea fi o varianta buna.
da... LUC e o varianta ieftina zilele astea, in care s-a investit foarte mult (inclusiv pompa servo), deci ar putea fi o varianta buna.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
@adrian: Eu sper ca am mana buna (si la propriu, si la figurat ). La un moment dat, dintr-un lot de Patrol-uri de 3.0 l, cu probleme recunoscute oficial la motor (crapate si inlocuite moca la greu), am fost singurul care l-am dus pana la 125.000 km, cand l-am vandut.
Bun, deci vestea buna e ca nu e musai sa pice toate cutiile Midland. Intrebarea pentru evitarea vestii proaste e daca exista niste semne care sa imi arate ca ar urma ceva probleme cu cutia. Am vizionat un One care cica n-ar avea cutia schimbata si are vreo 140.000 km.
@cristi o'RAL: E bine daca s-au dat si ei pe brazda cu limba, dar tot nu m-as incumeta Oricum, sunt convins ca Luce are alte planuri pe acolo, m-am amuzat doar cand am facut 1+1 si mi-am dat seama ca el pleaca in Germania.
Bun, deci vestea buna e ca nu e musai sa pice toate cutiile Midland. Intrebarea pentru evitarea vestii proaste e daca exista niste semne care sa imi arate ca ar urma ceva probleme cu cutia. Am vizionat un One care cica n-ar avea cutia schimbata si are vreo 140.000 km.
@cristi o'RAL: E bine daca s-au dat si ei pe brazda cu limba, dar tot nu m-as incumeta Oricum, sunt convins ca Luce are alte planuri pe acolo, m-am amuzat doar cand am facut 1+1 si mi-am dat seama ca el pleaca in Germania.
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Daca nu ma insel, parca @Sharpe are un service si, evident, e familiarizat cu MINI, nu ?
te astept la service cu orice prb
nu cumpara R56,sunt destule R50-53 in stare buna de vanzare daca vrei facelift cauta R53 JCW sau GP
te astept la service cu orice prb
nu cumpara R56,sunt destule R50-53 in stare buna de vanzare daca vrei facelift cauta R53 JCW sau GP
.......ghost...