Cumpar Mini Cooper S R53

stefan11
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Lun Feb 26, 2018 4:15 pm

Cumpar Mini Cooper S R53

Mesaj de stefan11 »

Salut tuturor!

Sunt lurker de ceva timp pe forum, si am decis ca e momentul sa incerc sa achizitionez o racheta de buzunar.
Dupa ore intregi de citit de forumuri si pareri si videouri de pe youtube, am decis sa raman cu gandul la un Mini Cooper S R53 fabricat intre anii 2004 - 2006.

Am gasit pe OLX un anunt care mi-a sarit in ochi
https://www.olx.ro/oferta/de-vanzare-mi ... ad4ef7314c
Avand in vedere ca eu sunt oleaca incepator, poate va dati voi cu parerea :)

Astept parerile si/sau recomandarile voastre,
Stefan
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cumpar Mini Cooper S R53

Mesaj de adrian »

Daca tot pandesti sau "lurkeresti"-asta-i tare rau- pe aici pe forum, pierde cateva minute si cere-i vanzatorului seria de sasiu.Asta ca sa vezi daca masina este facelift sau nu(mie mi se pare ca e facelift dar ma pot insela))Cu seria de sasiu, platesti cativa Euro si faci o verificare -daca e posibil - a kilometrajului pe internet.Apoi te duci sa o vezi.Intreaba de ce masina are 200CP, ???este tunata? masina stoc are doar 163CP sau 170CP.Intreaba ce modificari au fost aduse masinii pe motor ca sa ajunga la 200CP.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
stefan11
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Lun Feb 26, 2018 4:15 pm

Re: Cumpar Mini Cooper S R53

Mesaj de stefan11 »

Salut Adrian!

Multumesc frumos pentru sfaturi!
I-am cerut detalii despre masina si seria de sasiu. O voi verifica apoi. Daca nu ma insel e un thread in care sunt mentionate cateva site-uri pe care se pot verifica seriile de sasiu.
Eventual voi reveni cand voi sti ceva.

Mersi frumos inca o data,
Stefan
stefan11
Membru nou
Mesaje: 3