Austin Mini Special
Scris: Dum Mar 10, 2013 9:59 pm
Salutare,
Primul post aici, deschide topicul de prezentare pentru cel mai nou membru al familiei, un incantator Austin Mini Special, fabricat in 1980.
Cu un fasnet motor de 1,1L, si-a trait tineretea pe la unguri, apoi a concurat aici la coasta la grupa i, iar acum isi va petrece batranetea linistita.
Englezoaica are cam asa:
- motor 1,1 L;
- carburator de 1,3 + filtru aer sport;
- scaune scoica OMP;
- rollcage interior;
- evacuare noua;
- multe alte piese de interior si exterior noi.
Cu toate ca este in familie de putin timp, deja a primit atentie la fel de mare ca si surioara mai mare, o frumoasa cabrioleta (rabbit mk1 '87) care a fost restaurata zic eu ca la carte in aproape 2 ani de zile, si a mai primit urmatoarele:
- o data cu ea a venit si un motor complet de 1,3 (serie A cred);
- faruri noi cu bec halogen;
- semnale noi;
- set complet de chedere noi + inima de crom;
- perii geamuri exterior cu crom;
- mai multe piese de interior noi;
- pompa de frana nou nouta;
- radiator aeroterma interior nou;
- centuri rosii noi;
- + alte piese care nu imi mai vin in cap acum.
Cred ca vara aceasta, masina va ramane ca si in poze, iar daca totul merge bine, din iarna intra la restaurat si ea.
Enjoy!
Primul post aici, deschide topicul de prezentare pentru cel mai nou membru al familiei, un incantator Austin Mini Special, fabricat in 1980.
Cu un fasnet motor de 1,1L, si-a trait tineretea pe la unguri, apoi a concurat aici la coasta la grupa i, iar acum isi va petrece batranetea linistita.
Englezoaica are cam asa:
- motor 1,1 L;
- carburator de 1,3 + filtru aer sport;
- scaune scoica OMP;
- rollcage interior;
- evacuare noua;
- multe alte piese de interior si exterior noi.
Cu toate ca este in familie de putin timp, deja a primit atentie la fel de mare ca si surioara mai mare, o frumoasa cabrioleta (rabbit mk1 '87) care a fost restaurata zic eu ca la carte in aproape 2 ani de zile, si a mai primit urmatoarele:
- o data cu ea a venit si un motor complet de 1,3 (serie A cred);
- faruri noi cu bec halogen;
- semnale noi;
- set complet de chedere noi + inima de crom;
- perii geamuri exterior cu crom;
- mai multe piese de interior noi;
- pompa de frana nou nouta;
- radiator aeroterma interior nou;
- centuri rosii noi;
- + alte piese care nu imi mai vin in cap acum.
Cred ca vara aceasta, masina va ramane ca si in poze, iar daca totul merge bine, din iarna intra la restaurat si ea.
Enjoy!