Service MINI

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3115
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Service MINI

Mesajde adrian » Mie Ian 03, 2018 11:00 am

Codul 2F37, se refera la o defectiune a pompei suplimentare de apa,probabil atunci cand trebuie sa intre in functiune nu-si face treaba.
Gasesti aici toate informatiile.
https://www.pelicanparts.com/techarticl ... cement.htm
Codul 2786, se refera cel mai probabil la "Rich mixture at idle", datorata probabil faptului ca in poarta supapelor de admisie este foarte multa murdarie acumulata, deci ar trebui sa faci operatia numita "de coke", vezi aici in video:
https://www.youtube.com/watch?v=KFvXbTIiAVY
Codul 2FC4 greu de gasit o semnificatie corecta ,dar este cod de eroare permanent, deci pot spune doar ca trebuie verificat senzorul de presiune ulei, si eventual cablajul acestuia la calculatorul motorului.
Aici ai schema electrica pentru cablajele senzorului cu calculatorul.
Oil pressure switch N14 engine.jpg

Pentru codul 2D9C, mentin parerea ca este o functionare proasta a electroventilului de pe VANOS, admisie.In prima instanta incearca sa-l cureti cu un degresant puternic,si sa-l actionezi de cateva ori cu ajutorul testerului AutoCom Delphi pe care vad ca il ai.Verifica rezistenta bobinei, trebuie sa fie 7,7Ohm.Verifica prin comparatie si pe cel de pe evacuare.Fa adaptarea Vanos cu testerul Delphi obligatoriu.Dacva nu da rezultat , schimba electrovalva, dar dupa schimbare, obligatoriu adaptare Vanos cu tester.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper ,you're pretty damn close


Înapoi la “Prestari servicii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator