Ca titlul informativ ca sa ai informatii despre ce este vorba (ai si foto), dar daca nu ai 'skills' , scule/accesorii si rabdare, te sfatuiesc sa apelezi la un service
1.Pentru 2F37
Pompa auxiliara de racire este utilizata pentru a suplimenta pompa de racire a motorului pentru functia de racire turbocompresorului. Este montata pe blocul de motor, sub turbocompresor. Cand motorul este oprit, motorul electric al ventilatorul de racire poate continua sa funcționeze dupa oprirea motorului in doua cazuri:
a) Daca temperatura lichidului de racire a motorului atinge 108 grd.C , ventilatorul functioneaza pana când temperatura lichidului de racire scade sub 105 grd. C, dar functioneaza max. 15 minute, este setat pentru controlul consumului de energie. Temperatura mediului sau a uleiului nu are efect asupra acestui timp de funcționare.
b) Cooper S cu motorul N14, ventilatorul va funcționa pentru a asista pompa de apa auxiliara, care este utilizată pentru racirea turbocompresorului dupa oprirea motorului. Durata maxima de rulare in aceasta situație este de 5 min.
2.Pentru 2786
Verifica Coolant Temperature Sensor (Traductor temperature lichid de racire), este un termistor cu un coeficient negativ al rezistentei electrice(scade rezistenta electrica la cresterea temperaturii, se verifica cu un ohmmetru, sursa de caldura si urmarind valorile din manual)
3. Pentru traductorul/senzorulde ulei este indicat sa masori presiunea uleiului cu o sonda +manometru (tot la service). Trebuie sa fie 0,7 barr la 800rot/min si 2-3 barr la 3000 rot/min, daca totul este OK, schimba senzorul.
4. Pentru 2D9C, aici este senzorul de detonatii, de aceea ai si "zgomote' in motor, se schimba
Spor
