Service MINI

Avatar utilizator
laurentiu.perjeru
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Mar Ian 27, 2015 4:14 pm
Localitate: Popesti Leordeni
Contact:

Re: Service MINI

Mesajde laurentiu.perjeru » Vin Apr 21, 2017 10:10 am

Salutare,

Am si eu o problema cu MINI-ul meu, cred ca i-a cedat discul de ambreiaj, bag in viteza si dau drumul la ambreiaj agata putin si gata :), cat ma costa manopera la un R50 cutie manuala sa-mi schimb si eu kitul de ambreiaj si ce marca de kit sa-mi iau ? LUK/SACHS/VALEO ?

Mersi

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1775
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Service MINI

Mesajde Sharpe » Vin Apr 21, 2017 2:23 pm

Sachs manopera 450 lei
.......ghost...

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1775
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Service MINI

Mesajde Sharpe » Vin Apr 21, 2017 2:30 pm

Tocmai montam cel mai ieftin ambreiaj
Fişiere ataşate
IMG_20170421_152723.jpg
IMG_20170421_152739.jpg
IMG_20170421_152745.jpg
.......ghost...

satrapu
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Dec 22, 2017 10:59 pm

Re: Service MINI

Mesajde satrapu » Dum Dec 31, 2017 9:00 am

Salut! sunt mai nou posesorul unui cooper s din 2008,am cumparat masina in urma cu cateva zile,una dintre probleme ar fi ca la rece variaza relantiul si totodata pocneste ceva prin motor:) ca si cum ar ramane fara benzina,am mers cu masina la un tester iar la cald imi da urmatoarele erori :2fc4,2786,2d9c, am mai observat ca daca o turez mai bine scuipa joja de ulei si stropeste cu ulei prin jurul ei,un prieten mecanic mi-a recomandat sa schimb epuratorul de gaze de pe motor si mai apoi filtre ulei,ulei, benzina,nu am foarte multecunostinte despre mini,acesta fiind primul pe care l-am cumparat,daca este cineva care ar putea sa imi dea un sfat sau daca este cineva care s-a mai lovit de problema asta si ar putea sa ma ajute ii multumesc.

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 5
Mesaje: 456
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Service MINI

Mesajde dedant68 » Lun Ian 01, 2018 11:22 pm

Acum sa-ti facem teorie de ce ai cumparat o asemenea masina, nu mai are rost ;) Nu te pricepi la mini, si te pricepi la alte auto si nu la mini?! Pe prima pagina la tehnica, gasesti o lista cu coduri de eroare, cauta si identifica ce coduri ai, cu sursa defectiunii. Sursa de zgomote in motor se identifica la un SERVICE, aici pe forum este mai greu ca in functie de zgomot sa faci diagnosticare. Rezolvarea tuturor problemelor o faci numai intr-un service :)
Imagine Imagine Imagine

satrapu
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Dec 22, 2017 10:59 pm

Re: Service MINI

Mesajde satrapu » Mar Ian 02, 2018 7:40 am

salut! este foarte greu sa ghicesti ce problema sunt motor din moment ce testerul nu te prea ajuta,am gasit si ce reprezinta erorile reapective,la service daca merg toti pot sa isi dea cu parerea pe bani foarte multi:) toti sunt mecanici,am apelat la forum in speranta ca cineva s-a mai lovit de problema asta,ma mai pricep si eu la masini, cat de cat:)

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3303
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Service MINI

Mesajde adrian » Mar Ian 02, 2018 9:49 am

Cea mai grava -d.p.d.v al costurilor imediate-mi se pare Fault 2D9C.si anume electrovalva de pe axul cu came evacuare.

MEVD17.2-
Fault 2D9C
Exhaust VANOS solenoid valve, actuation:
Short circuit to earth
The diagnostic function monitors the wire to the VANOS solenoid valve.

Camshaft Position Actuator
Exhaust Electrical
Potential problem source(s):
- Defect in wiring harness
between DME and VANOS
solenoid valve
- VANOS solenoid valve defective
Check wiring harness between DME and VANOS solenoid valve
- Replace VANOS solenoid valve.
Legat de celelalte simptome,
Posibil sa ai supapa de la epurator infundata, dar curatirea capacului culbutorilor este o operatie destul de murdara si cere ceva timp.
Daca este infundata, se pote datora unui ulei de motor neschimbat de mult timp,consum de ulei motor exagerat din cauza simeringurilor supapelor sau a segmentilor uzati.
Daca nu este infundat nimic, ar trebui sa faci un test de compresie , posibil uzura exagerata a segmentilor, si presiune prea mare in baia de ulei.
Controleaza si starea de curatenie a debitmetrului,si daca are praf depus pe interior, spala-l cu Breake cleaner, lasa-l sa se usuce(nu-l sufla cu aer comprimat ca-l poti distruge).
Mai ai o eroare pe potentiometrul de acceleratie,dar posibil sa nu fie permanenta.
Oricum , informatia furnizate de tine este incompleta, nu ne-ai spus ce s-a intamplat dupa resetarea codurilor de eroare, au ramas tot cele initiale???sunt permanente???
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

satrapu
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Dec 22, 2017 10:59 pm

Re: Service MINI

Mesajde satrapu » Mie Ian 03, 2018 8:55 am

salut,au reaparut cele pe care le-am mentionat mai sus,incerc sa atasez o poza daca am voie.
Fişiere ataşate
F231ADB5-A0A3-41A6-976D-A20266780E33.jpeg

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1775
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Service MINI

Mesajde Sharpe » Mie Ian 03, 2018 9:39 am

TE ASTEPTAM LA SERVICE :!: 0722510604
.......ghost...

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 5
Mesaje: 456
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Service MINI

Mesajde dedant68 » Mie Ian 03, 2018 10:31 am

Ca titlul informativ ca sa ai informatii despre ce este vorba (ai si foto), dar daca nu ai 'skills' , scule/accesorii si rabdare, te sfatuiesc sa apelezi la un service
1.[b]Pentru 2F37[/b]
Pompa auxiliara de racire este utilizata pentru a suplimenta pompa de racire a motorului pentru functia de racire turbocompresorului. Este montata pe blocul de motor, sub turbocompresor. Cand motorul este oprit, motorul electric al ventilatorul de racire poate continua sa funcționeze dupa oprirea motorului in doua cazuri:
a) Daca temperatura lichidului de racire a motorului atinge 108 grd.C , ventilatorul functioneaza pana când temperatura lichidului de racire scade sub 105 grd. C, dar functioneaza max. 15 minute, este setat pentru controlul consumului de energie. Temperatura mediului sau a uleiului nu are efect asupra acestui timp de funcționare.
b) Cooper S cu motorul N14, ventilatorul va funcționa pentru a asista pompa de apa auxiliara, care este utilizată pentru racirea turbocompresorului dupa oprirea motorului. Durata maxima de rulare in aceasta situație este de 5 min.
2.[b]Pentru 2786[/b]
Verifica Coolant Temperature Sensor (Traductor temperature lichid de racire), este un termistor cu un coeficient negativ al rezistentei electrice(scade rezistenta electrica la cresterea temperaturii, se verifica cu un ohmmetru, sursa de caldura si urmarind valorile din manual)
3. Pentru traductorul/senzorulde ulei este indicat sa masori presiunea uleiului cu o sonda +manometru (tot la service). Trebuie sa fie 0,7 barr la 800rot/min si 2-3 barr la 3000 rot/min, daca totul este OK, schimba senzorul.
4. Pentru 2D9C, aici este senzorul de detonatii, de aceea ai si "zgomote' in motor, se schimba :)
Spor :D
Fişiere ataşate
Knock Sensor.jpg
Coolant Temperature Sensor.jpg
Coolant Temperature Sensor.jpg (6.33 KiB) Vizualizat de 996 ori
Oil Sensor.jpg
Pompa auxiliara de racire.jpg
Imagine Imagine Imagine


Înapoi la “Prestari servicii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator