Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Scrie răspuns
Avatar utilizator
voinea
Viteza 2
Mesaje: 142
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 7:58 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de voinea » Mar Dec 21, 2010 3:17 pm

pentru voi toti ->
Imagine
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni

teddyb
Viteza 1
Mesaje: 55
Membru din: Joi Apr 07, 2011 2:45 pm
Localitate: Craiova si Roma
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de teddyb » Mie Apr 27, 2011 10:25 am

Salutare...o oferta pt un chip tuning cu gready sau ceva sa pot alege harta la un cooper s
'06,mersi!!!

Avatar utilizator
voinea
Viteza 2
Mesaje: 142
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 7:58 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de voinea » Mie Apr 27, 2011 10:37 am

ai oferta completa prin mesaj privat
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni

mihh
Membru nou
Mesaje: 40
Membru din: Joi Iul 21, 2011 10:41 am

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de mihh » Mie Iul 27, 2011 7:56 am

Salut,
Am facut modificarea la tcm acum 1 saptamana (cooper s negru) - mugur s-a ocupat - foarte ok, diferente notabile mai ales dupa 2500rpm.
Voinea, in 2-3 sapt imi ajunge si intercoolerul marit, intrebarea e: trebuie un alt soft ?
ms.
mihai

Avatar utilizator
voinea
Viteza 2
Mesaje: 142
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 7:58 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de voinea » Mie Iul 27, 2011 8:18 am

nu ai nevoie de alt soft dar e bine acum vara ca vei avea intercooler mai eficient.. toamna/iarna cand temperatura aerului e mica oricum nu vei avea avantaje cu intercoolerul mai mare
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de adrian » Mie Iul 27, 2011 8:29 am

Intrebare:

Ce stiti de consumul de benzina dupa resoftare la un Cooper de 115 CP?Eu am pus numai un filtru sport K&N si parca a crescut un pic consumul de benzina.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
voinea
Viteza 2
Mesaje: 142
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 7:58 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de voinea » Mie Iul 27, 2011 9:03 am

sunt sigur ca nu trebuia sa-ti creasca consumul de la filtru dar sunt sigur ca tu incerci sa vezi diferenta de putere si conduci testand mai mereu cei 116CP ai masinii . zic 116 pentru ca dupa pareara mea mai mult de 1 CP nu scoti cu un filtru in carcasa originala (mai ales cand se murdareste acel filtru in loc sa ai 115cp vei fi mai jos)

la chiptuning daca te deplasezi normal in oras 50-60cp sunt suficienti => o masina cu soft optimizat la un astfel de regim are consum mai bun... dar daca mergi sportiv atunci consumul cu soft tunat e mai mare decat era inainte la mers sportiv dar cu soft original
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3368
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de adrian » Mie Iul 27, 2011 10:40 am

Multumesc pentru raspuns,mi se pare absolut O.K. ce spui ,este si normal cand cumperi un soft sa si vrei sa-l folosesti si "tragi" putin mai mult de motor.Te anunt ca Skoda mea Octavia II resoftata de noua (la 7000km la bord) de TCM -Cluj,are 230.000km acum in 3 ani ,am curatat doar turbo la 200.000 km,in rest este O.K. si merge super ,consumul este pe un parcurs de 40.000km in jur de 6,5l/100km,absolut rezonabil.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
voinea
Viteza 2
Mesaje: 142
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 7:58 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de voinea » Mie Iul 27, 2011 11:52 am

E frumos cand aflu de la clienti ca au trecut anii si au multi km si sunt multumiti de soft. Softurile vandute de mine sunt intodeauna pornind de la ce este original in masina (deci nu venim cu ceva standard pleci imediat dupa ce-ti programam noi ceva ce aveam deja) , se lucreaza mereu dupa cum vrea omul (stage 1 , stage 1+ , stage 0 pt masini cu multi km etc) si uzura motorului este normala la un soft normal.. Omul strica fierul nu optimizarea facuta de noi

Cel mai tare e ca primul meu client din 2003 anul trecut abia si-a vandut masina tunata.. un TDI 90CP GOLF IV. Facuse tot asa peste 200.000km cu el (si era din 2001 masina lui)..
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni

Avatar utilizator
voinea
Viteza 2
Mesaje: 142
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 7:58 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO

Mesaj de voinea » Vin Noi 02, 2012 12:22 pm

de pe pagina facebook -> https://www.facebook.com/ciptuning

Imagine

Imagine
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni

Scrie răspuns