Mini roadster/coupe?

Aici gasiti discutii si anunturi mai vechi
tudor
Veteran
Mesaje: 1535
Membru din: Mie Iun 17, 2009 9:14 pm

Mini roadster/coupe?

Mesaj de tudor »

Cica in toamna la frankfurt va fi prezentat un concept care va prefigura un SPEEDSTER (waaaaw ^^) si/sau un COUPE (???), cel din urma cu un (potential) nume BROADSPEED. Link: http://www.motoringfile.com/2009/07/18/ ... roadspeed/
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6383
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Salonul Auto de la Frankfurt va marca debutul unui coupe sportiv in gama Mini, care se va numi Broadspped. Acesta va fi acompaniat in scurt timp de mult asteptatul Mini Speedster.

"Asa cum va anuntam si cu ceva timp in urma, Mini pregateste un nou model in gama sa, un derivat mult mai sportiv, cu acoperis rabatabil. Se pare ca BMW a dat unda verde proiectului iar un concept care sa anticipeze viitoarea versiune de serie este asteptat sa debuteze in cadrul Salonului de la Frankfurt din aceasta toamna.

Modelul decapotabil, care se va numi cel mai probabil Mini Speedster, va fi insotit si de o varianta coupe, despre care au inceput sa apara de asemenea o multime de zvonuri. Informatii neoficiale anunta coupe-ul ca fiind un continuator al legendarului Broadspeed GT Coupe din 1966, model care a ramas in istorie pentru puterea sa de la vremea aceea, mai exact cei 90 de cai de sub capota. In aceste conditii, coupe-ul contemporan ar putea sa primeasca si el numele Broadspeed.

Data lansarii a fost estimata in jurul anului 2011, coupe-ul urmand sa fie primul model lansat, urmat apoi de Speedster. In aceste conditii, Cooper JCW pierde topul gamei Mini in favoarea unei alt model, mult mai orientat catre performanta, dar care va fi probabil disponibil si in versiunile Cooper si Cooper S din cauza normelor actuale de poluare.

Viitoarele Mini Broadspeed si Speedster vor fi ultimele modele pe care constructorul britanic le va dezvolta pe platforma R57 si care vor folosi actuala gama de motorizari."

Sursa Automarket.ro
Fişiere ataşate
310287l.jpg
Imagine
tudor
Veteran
Mesaje: 1535
Membru din: Mie Iun 17, 2009 9:14 pm

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de tudor »

\:D/
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de darksun »

Astia le maresc pe an ce trece. In curand nu o sa mai fie MINI ci MAXI... :roll:
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
tudor
Veteran
Mesaje: 1535
Membru din: Mie Iun 17, 2009 9:14 pm

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de tudor »

Da... ar fi pacat daca urmatoarea generatie ar creste oricat de putini in dimensiuni... Pentru doua persoane oricum e ideala. La drum lung, cu putin efort incap si trei... Din cate am inteles, actuala generatie a trebuit sa creasca putin din cauza capotei care a trebuit ridicata pentru a proteja mai bine pietnonii ... Scop nobil, DAR...
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de darksun »

Pai inginerul care a facut MINI original cand a vazut MINI scos de BMW in 2001 a zis ca este imens de mare. Ma uit la generatie noua de MINI care este destul de mare si ma uit la Clubmann. Este deja mult prea mare, da este practie si spatios, dar eu vreau bubu mic si sprinten cu care ma strecor nu carat bagaje/copii/amante :mrgreen: .

Ramane de vazut.
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
tudor
Veteran
Mesaje: 1535
Membru din: Mie Iun 17, 2009 9:14 pm

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de tudor »

Corect. Crede ca un clubman il poti folosi linistit si ca masina de familie daca ai un singur copil :) Dar mai mare de atat... ar fi o prostie :(
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6383
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini roadster/coupe?

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Dr. Alex Moulton, proiectantul sistemului de suspensie de la Mini clasic, a declarat într-un interviu pentru revista MiniWorld, "Este imensă - Mini-ul original este cea mai compactă maşină din toate timpurile - acesta este un exemplu despre cum nu trebuie făcut. Are un exterior foarte mare şi are aceeaşi greutate ca un Austin Maxi. Protecţia la impact a fost dusă mult prea departe. Vreau să zic, ce vreţi, o maşină blindată? Este ceva irelevant şi nu are treaba cu povestea Mini.

Anumiţi admiratori ai lui Mini clasic sunt foarte critici când vine vorba de noul MINI (unii îl numesc BINI, ca prescurtare de la BMW MINI), menţionând ca este mult mai lungă şi mult mai lată, cu o greutate aproape dublă faţă de maşina clasică - şi totuşi are mai puţin loc pentru picioarele pasagerilor din spate şi mai puţin loc pentru bagaje. Fără îndoială că acest lucru se datorează cerinţelor actuale de siguranţă la impact şi de dorinţa de a incorpora aerul condiţionat, motorul supra-alimentat cu control asupra nivelului emisiilor, şi de un confort sporit al pasagerilor din faţă. Această părere nu este împărtăşită de toţi entuziaştii Mini-ului clasic, unii dintre ei văd în noul MINI o evoluţie a conceptului original, mulţi dintre ei având în proprietate ambele maşini.

Anumiţi posesori ai MINI-ului decapotabil deplâng vizibilitatea scăzută în spate, pe care o oferă modelul decapotabil. Cu acoperişul închis, vizibilitatea este afectată de tendinţa de a colecta mizerie în spate pe care o au toate maşinile cu un spate vertical, combinată cu lipsa unui ştergător pe geamul din spate. Chiar şi cu acoperişul deschis, bările anti-roliu din spatele locurilor din spate şi pliul acoperişului coborât obturează vizibilitatea. În încercarea de a tempera aceste critici, MINI-ul decapotabil vine standard cu senzori de proximitate (aceşti senzori sunt opţionali pentru versiunile cu acoperiş).
Imagine
Scrie răspuns